ples 0 Napisano Maj 24, 2016 Muszę wymienić klamki w swoim M620. Znalazłem w optymalnej cenie zestaw klamek CRG oraz pomp radialnych z 999 (zarówno sprzęgło jak i hamulec). Czy będzie to wymiana p&p? Czy potrzebuję jeszcze jakieś inne elementy, które będą niezbędne (przewody hamulcowe, zaciski...)? Jedyny mankament jest z pompą sprzęgła (jakaś uszczelka). Czekam na dokładne zdjęcia. Czy takie rzeczy da się gdzieś serwisować, czy jednak są one bezużyteczne? Dzięki za wszystkie informacje. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kkrzysiekk 1 Napisano Czerwiec 10, 2016 Nie znam się, ale się wypowiem. Pierwsza sprawa hamulec- z tego co wiem, to średnica tłoka powinna być podobna (w monsterze są dwie, do jedno i dwutarczowych hampli). Co do sprzęgła, to wiem też, że były różne wysprzęgliki. Moim zdaniem powinieneś porównać średnice. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach