Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Stubin

Monster 620 wibracje

Polecane posty

Mam pytanko do posiadaczy tego modelu. Od około 4500 rpm pojawiają się wibracje bez względu na zapięty bieg. Najbardziej odczuwalne są na podnóżkach, ale także na kierownicy i baku. Jeżdżę nim drugi sezon i myślałem, że taki jego urok, ale ostatnio zrobiłem rundę S4R i różnica była kolosalna. S4R pracował przy moim jak ryżojad z silnikiem R4 ;) Stąd moje pytanie: ten typ tak ma czy tylko mój typ tak ma? :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

porownujesz dwa rozne silniki :)  Twoj typ tak ma :)

 

Czyli u Ciebie też są takie "objawy" ? Wszystkie stare silniki 2-zaworowe typu 620/750/900/1000 tak mają?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość michalz   
Gość michalz

Mój 800 telepie się jak galareta. Normalna rzeczy. Na niskich obrotach szarpie, na wyższych drży. Podczas pierwszych rejsów nogi mi normalnie drętwiały :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mój 620 przy ok 3 tys wpadał w jakiś rezonans - podnóżki zaczynały dzwonić :)

Może Twój ma to samo przy 4,5 tys.

Co do rundki S4R to rzeczywiście nie masz co ich porównywać. 4-zaworówki mają inną kulturę pracy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O ile podczas jazdy po mieście to mi nie przeszkadza, to w trasie drętwieją mi ręce na dłuższą metę :( Całe szczęście w nieszczęściu w 90% latam po mieście ;)  Rozumiem, że Monster 1000 DS będzie miał tak samo? ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

naucz się z tym brzemieniem żyć...

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O ile podczas jazdy po mieście to mi nie przeszkadza, to w trasie drętwieją mi ręce na dłuższą metę :( Całe szczęście w nieszczęściu w 90% latam po mieście ;)  Rozumiem, że Monster 1000 DS będzie miał tak samo? ;P

Czy będzie miała tak samo? Nie wiem. Pamiętaj że każdy motocykl Ducati jest zepsuty w jego własny indywidualny sposób :D

Ps. masz założone jakieś końcówki kierownicy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy będzie miała tak samo? Nie wiem. Pamiętaj że każdy motocykl Ducati jest zepsuty w jego własny indywidualny sposób :D

Ps. masz założone jakieś końcówki kierownicy?

Mam kierownicę TRW założoną jeszcze przez poprzedniego właściciela (zresztą forumowicza). Na końcach mam jakieś standardowe końcówki/odważniki ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

naucz się z tym brzemieniem żyć...

 

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

No fajnie... ale 620 ma mokre sprzęgło :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w moim jest podobnie, jak się na nim pierwszy raz przejechałem to byłem w szoku, jak strasznie szarpał na 3 przy prędkości 60km/h i zacząłem jeździć przy takiej prędkości na 2 :). Im dłużej nim jeżdżę to się zastanawiam po co mi 5 bieg :) przy 130 to już jest jakaś ekonomia, ale przy moich gabarytach to opory bez szyby są zbyt duże. 

 

Pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.