Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Jackvboom

S4RS - uszczelka pod głowicą

Polecane posty

Jak to bywa czasem się nic nie dzieje a czasem..

ostatnia odpalam i patrzę po krótkim czasie a tu dymi strasznie w wydechu...

Szybka ocena sytuacji i .. brak płynu w chłodnicy za to jest w wydechu

 

Opcja optymistyczna to uszczelka pod głowicą..

Wą też wersje mniej optymistyczne, ale na razie je pomijam...

 

teraz tak. O ile ogarniam tematy aut i motocykli 'standardowych" to desmo jest już czymś czego się trzeba nauczyć.

 

W planie :

-ściągnięcie głowić (obydwie, skoro już robię to komplet)

:pytanie takie, kto gdzie mniej więcej za ile (chętnie wysyłkowo) potrafi sprawdzić głowice, przy okazji zrobić szlif zaworów z ustawieniem ich

 

Po co temat???

Może troszkę dla potomnych bo sam nic na necie nie znalazłem.

Też aby się dowiedzieć na co szczególnie uważać.

 

Problemem są też klucze które są niestandardowe i które będę musiał zamówić..

Czas mnie i tak nie goni bo dla tego motocykla sezon się skończył...

Za to mam zimę aby conieco zrobić wg własnego uznania.

serwis zawieszenia ohlins

zmiana bobrzego ogona na coś "krótszego"

i inne mniej ważne rzeczy

 

Oczywiście mógłbym oddać moto do serwisu który by to zrobił, ale wiele rzeczy robię sam ...

myslę, że na koneic zostanie tylko remap procka aby dopasowany byl pod termi wydech

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zdemontuj wydechy - ustal który garnek puszcza. Czy jest sens robić oba garnki ?? - ja bym odpuścił sprawny , ale to Twoja decyzja.

kluczy nie musisz kupować - wystarczy 15 lub 14 oczkowy + własna inwencja twórcza  ;) - reszta popularne narzędzia. 

Nie masz w podpisie z jakiego rejonu PL pochodzisz - jak masz do mnie po drodze to pomogę spr. głowice, dotrzeć zaworki i wyregulować luzy zaworowe..

Powodzenia - zima długa , więc czasu masz sporo.. B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 wystarczy 15 lub 14 oczkowy + własna inwencja twórcza  

właśnie do głowicy będzie Ci potrzebny spec. klucz lub jego replika. Wtedy ogarniesz właściwe Nm dla głowic..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To może napisze jak to było.

05.09 w Olsztynie. Ruszyłem ze skrzyzowania wyprzedzając ciężarówkę i od razu zajmując prawy pas (dwa pasy w jedną stronę).

Po ok 300m przejscie dla pieszych i na nim kobieta z dzieckiem więc chciał nie chciał zatrzymałem sie przed. Upewniłem się czy owa ciężarówka ma wystarczająco miejsca aby wyhamować.

Miała. Jednak jak stałem spojrzałem w lusterko i ... miejsce miała ale typ nie hamował. Zdążyłem połozyć moto w lewo i odskoczyć. Typ scania przeleciał na milimetry obok i zatrzymał się 50m dalej.

Uszkodzenia neiwielkie: klamka sprzęgła, odwaznik kierownicy i z lewej strony pokrywa silnika.

Niestety później z wydechu zaczął lecieć biały dym... Teoretycznie niby nie związane ale moto chwilę chodziła na leżaka..

 

Zanim zacznę cokolwiek robić muszę załatwić sprawę z ubezpieczycielem.

To nie ejst takie proste bo cięzarówka polska, kierowca z ukrainy a ja mieszakm w Holandii, moto tez tu zarejestrowane..

Dzisiaj dzwoniłem i każdy odsyła mnie gdzies indziej.. paranoja!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

W planie :

 

zmiana bobrzego ogona na coś "krótszego"

 

 

 

 

Jak będziesz dokonywał obrzezania daj znać, chętnie przygarnę ścinki. Interesuje mnie całość - rama + plastikokarbony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz to mam plasitiki. Obecnie mam karbon załozony..

 

Daj znać na priva jaka cena jakaś fotka itd. Rozumiem że rurek nie masz ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.