lukaskil 0 Napisano Styczeń 5, 2017 Koledzy, chciałby podyskutować, wymienić się opiniami na temat systemów bezpieczeństwa w Diavelu. Przede wszystkim o ABS i Systemie kontroli trakcji, interesuje mnie jak bardzo, na orzykładach ingeruje na najwyższych stopniach itd. Jednodniowe testy portali nie dadzą tak wartościowych opinii jak Wy, użytkownicy. Interesuje mnie też czy ma system anty-wheeli jak w Multistradzie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gorzko 10 Napisano Styczeń 9, 2017 Nie ma systemu anty-wheeli, ingeruje w zalezności od stanu nawieszchni i jak mocno bawisz się manetką, i jak masz ustawiona kontrole trakcji, jest regulacja możesz też w sumie całkowicie wyłaczyć. Kontrola trakcji odczuwalna tylko przy bardzo mocnym ruszaniu. ABS tylko jak jest ślisko. Nie wiem o co chesz jeszcze zapytac? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lukaskil 0 Napisano Styczeń 12, 2017 Dziękuję Ci za odpowiedź, interesuje mnie jeszcze inferencja ustawienia kontroli trakcji na najwyższym poziomie. Widzę, że Diavel niszczy litrowe sporty do 150, 1 strzał i ogień, ale orzy tym praktycznie nie ma uślizgu tylnej opony. Przód także nie strzela w górę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DARc 22 Napisano Styczeń 17, 2017 Koledzy, chciałby podyskutować, wymienić się opiniami na temat systemów bezpieczeństwa w Diavelu. Przede wszystkim o ABS i Systemie kontroli trakcji, interesuje mnie jak bardzo, na orzykładach ingeruje na najwyższych stopniach itd. Jednodniowe testy portali nie dadzą tak wartościowych opinii jak Wy, użytkownicy. Interesuje mnie też czy ma system anty-wheeli jak w Multistradzie. Ja kilka razy doceniłem kontrole trakcji przy wyjeździe na skrzyżowaniu z 90stopni. Zwłaszcza jak mokro, albo jakiś piaseczek niezauważony. Skręcasz, jesteś jeszcze lekko pochylony, wydaje się ze już tylko strzał i znikniesz a tu nagle <font color='red'>[desmo]</font> lekko ucieka, kontrola przydusza silnik i był tylko mały strach, koło poszło pare cm w bok i dalej jest spoko ;) Ta kontrola trochę rozleniwia i ma przez to swoje "wady" dla nawyków. Różnice robi tez tryb oddawania mocy czyli charakteryatyka konwersji manetki na przepustnice ( ride by wiarę). W trybie Rian bardzo powoli przybywa mocy i na mokrym jest łatwiej precyzyjnie kontrolować manetkę. Na "Sport" jest wprost przeciwnie - bardzo agresywnie przybywa mocy i łatwo dodać za dużo jak na warunki nawierzchni. I wtedy znowu interwencja kontroli pomaga. Ale zawsze możesz ja redukowac w kilkupunktową (7-8) stopniach aż do zera i możesz to zrobić dla każdego z trzech trybów oddzielnie. To nie jest zmiana mapy zapłonu ( do tego muszą dodać coś typu Tuneboy) ale ma swoje zalety. Na pewno częściej zauważam kontrole trakcji niż ABS. Anty wheele (a raczej coś podobnego w skutkach) ma nowy Soft ECU od Tuneboy choć nie bazuje na czujniki tylko zaprogramowanym ograniczaniu tempa dodawania gazu na pierwszym biegu. Długi rozstaw i dystrybucja masy stabilizuje i utrudnia unoszenie koła...chyba ze celowo chcesz. Ale sam Diavel raczej nie staje dęba bez powodu. Na pewno nie doświadczam nawet na najwyższym stopniu kontroli trakcji nieuzasadnionych interwencji przy dobrej nawierzchni. Wydaje się dobrze dostrojony. Ale jak chces mieć celowo trochę emocji to zmniejszasz kontrole do 1 lub nawet 0 i masz co lubisz ;) LWG Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
facebook.pl/projectbusa 1 Napisano Maj 22, 2017 Ja miałem ustawioną mapę dzienną bez systemów poza ABS, który był włączony- zapłon rzecz jasna na HIGH :) Do jazdy w deszczu podobna mapa + trakcja delikatnie włączona. Na najwyższym poziomie jest zbyt czuła. Mimo to system jest bardzo w porządku, szczególnie jak trakcja się włączy i masz wydech Termignoni wówczas to co się dzieje z układu wydechowego.... poezja nie do podrobienia :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach