BOCZEK 0 Napisano Maj 22, 2017 USTERKA dotyczy 620 dark kierunki non stop chodzą albo prawy albo lewy , nie można ich wyłączyć wyłącznikiem od kierunków, awaryjne jak włączę chodzą oki. O co chodzi gdzie szukać usterki POMOCY :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BOCZEK 0 Napisano Maj 24, 2017 dzięki za pomoc normalnie szok 100 odpowiedzi , chociaż napiście gdzie jest przerywacz bo rozkręciłem do ramy moje dukaciątko i nie wiedzę go . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Redjasper 53 Napisano Maj 24, 2017 Boczek nie złość się.... sam musiałem z 5 minut się opanować ze śmiechu jak przeczytałem sam tytuł :P migające kierunki :) a potem czytasz pytanie i ... no qrde mi też kierunki migają albo lewy albo prawy. Opisz dokładnie problem! A tak serio to najczęściej na forum są wyszukiwarki i można co nieco się dowiedzieć, np. to, że przerywacza nie znajdziesz choćbyś do ostatniej śrubki rozebrał silnik, bo jest w zegarach https://docpoland.com/temat/10068-problem-z-kierunkowskazami-tylne-swiatlo/ Szukałbym najpierw przyczyny w samym włączniku kierunków, a potem w zegarach. Ale obstawiałbym gdzieś zwarcie. Przepatrz kostki i sam włącznik kierunków. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BOCZEK 0 Napisano Maj 24, 2017 Boczek nie złość się.... sam musiałem z 5 minut się opanować ze śmiechu jak przeczytałem sam tytuł :P migające kierunki :) a potem czytasz pytanie i ... no qrde mi też kierunki migają albo lewy albo prawy. Opisz dokładnie problem! A tak serio to najczęściej na forum są wyszukiwarki i można co nieco się dowiedzieć, np. to, że przerywacza nie znajdziesz choćbyś do ostatniej śrubki rozebrał silnik, bo jest w zegarach https://docpoland.com/temat/10068-problem-z-kierunkowskazami-tylne-swiatlo/ Szukałbym najpierw przyczyny w samym włączniku kierunków, a potem w zegarach. Ale obstawiałbym gdzieś zwarcie. Przepatrz kostki i sam włącznik kierunków. włącznik kierunków rozebrany i wyczyszczony wszystko jest oki. kostki przepatrzone i czyszczone (sama usterka jest nietypowa po prostu kierunek cały czas chodzi, bez możliwości wyłączenia go bądż zmiany prawy na lewy. Przeskakuje na lewy jak włączę awaryjne. (awaryjne chodzą oki wyłączam awaryjne a kierunek cyk na lewy i chodzi.Mimo wszystko dzięki za info może te zegary rozkręcę i popatrzę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krupin99 0 Napisano Maj 24, 2017 włącznik kierunków rozebrany i wyczyszczony wszystko jest oki. kostki przepatrzone i czyszczone (sama usterka jest nietypowa po prostu kierunek cały czas chodzi, bez możliwości wyłączenia go bądż zmiany prawy na lewy. Przeskakuje na lewy jak włączę awaryjne. (awaryjne chodzą oki wyłączam awaryjne a kierunek cyk na lewy i chodzi.Mimo wszystko dzięki za info może te zegary rozkręcę i popatrzę. Czy nie wymieniałeś silentblocków od licznika? Za przerywacz kierunkowskazów odpowiedzialny jest element na płytce licznika. Znajduje się dokładnie pod nakrętką mocującą gumkę/silentblock licznika. Jeżeli nie jest oryginalny może mieć zbyt długi gwint i uszkodzić ten element. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BOCZEK 0 Napisano Maj 24, 2017 Rozkręciłem zegary wyjąłem zieloną blaszkę cała w nalocie zielono białym wyczyściłem takim preparatem do czyszczenia styków i chyba za mocno bo widać braki na tej płytce (te malutkie przewodziki chyba się poprzecierały ) poza tym wszystkie kontrolki przestały świecić. CHYBA CZAKA mnie wymiana tej płytki albo poszukam magika od rtv albo od komputerów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BOCZEK 0 Napisano Maj 26, 2017 Czy nie wymieniałeś silentblocków od licznika? Za przerywacz kierunkowskazów odpowiedzialny jest element na płytce licznika. Znajduje się dokładnie pod nakrętką mocującą gumkę/silentblock licznika. Jeżeli nie jest oryginalny może mieć zbyt długi gwint i uszkodzić ten element. silent blocki to te małe metalowe baniaczki czy to coś podobne do kleszcza Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BOCZEK 0 Napisano Maj 26, 2017 Rozkręciłem zegary wyjąłem zieloną blaszkę cała w nalocie zielono białym wyczyściłem takim preparatem do czyszczenia styków i chyba za mocno bo widać braki na tej płytce (te malutkie przewodziki chyba się poprzecierały ) poza tym wszystkie kontrolki przestały świecić. CHYBA CZAKA mnie wymiana tej płytki albo poszukam magika od rtv albo od komputerów. Niestety będę sam lutował wyjdzie albo nie , wyciągnę żarówki i będę jeżdził bez kierunków Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BOCZEK 0 Napisano Maj 26, 2017 Niestety będę sam lutował wyjdzie albo nie , wyciągnę żarówki i będę jeżdził bez kierunków przy okazji naprawiłem multi poprostu kabelek się przetarł i dlatego nie łapał kluczyka po zlutowaniu chodzi jak nowy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Redjasper 53 Napisano Maj 29, 2017 brawo Ty :) ja bym się sam nie zabrał, bo nigdy lutowanie mi nie szło ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Maj 29, 2017 Kurcze, ale to nie brzmi jak przerywacz, ja bym raczej obstawial wlacznik (chyba ze po drodze jest jeszcze jakis przekaznik) - brzmi jakby Ci kasowanie kierunkow nie dzialalo (w sensie wcisniecie przelacznika nie przynosilo efektu). Lutowanie plytki dalo efekty? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach