Peter 0 Napisano Czerwiec 17, 2017 Witam wszystkich desmo maniaków , Jak się dostać do filtra oleju w 899 ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Slawek986 0 Napisano Czerwiec 26, 2018 Witam Dużo rozkręcania z lewej strony Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ptysiornia 27 Napisano Czerwiec 26, 2018 Wartościowa odpowiedź....po roku i 9 dniach 2 korek i RebelF1 zareagowały na to Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Slawek986 0 Napisano Lipiec 4, 2018 No dobra tutaj masz wszystko pokazane co i jak trzeba zrobić. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Slawek986 0 Napisano Lipiec 4, 2018 https://www.youtube.com/watch?v=KAYiXx_uG80 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Slawek986 0 Napisano Lipiec 4, 2018 Tak swoja drogą masz książki serwisowe do swojego Panigale ??? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Lipiec 5, 2018 Kiepski pomysł na wymianę oleju w tym i pochodnych modelach na ori wydechu. Przy demontażu f. oleju spływa on pod osłonę termiczną tłumika, co skutkuje w optymistycznej opcji chmurą dymu z wypalających się resztek oleju , pesymistycznie do jego zapłonu i.... nie muszę chyba pisać jak szybko spłonie taki twór z plastiku i benzyny.... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Slawek986 0 Napisano Lipiec 8, 2018 Zgadzam się z tym dennym pomysłem umiejscowienia filtra czy wydechu ale nic nie da się z tym zrobić po prostu trzeba wymieniać jak jest zrobione. Widziałem, że niektórzy robią tzw. rynienke a to pozwala w znacznym stopniu ograniczyć spłynięcie oleju tam dzie nie powinien. No i też widziałem jak podkładano folie aluminiową Pozdr Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach