Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Kamil_29

Ducati monster 695 vs s2r800

Polecane posty

 

 

 

Teraz chciałbym się zapytać  czy to dość duża przeszkoda przy sprzedaży będzie miało wpływ brak kluczyka i książeczek ? Bo to chyba dość problematyczne może być?

 

 

Książki nie są ci niezbędne do jazdy na motocyklu, z kluczykiem gorzej. Brak tych fantów obniża jednak jakoś tam wartość motocykla. Mogły zginąć przez przypadek, a może ich zagubienie jest wynikiem niedbalstwa poprzednich właścicieli (skoro niedbali o drobiazgi związane z moto, to jak dbali o moto?) Wiec to może być dużo lub mało znaczący problem, zależy jak kto do tego podchodzi. 

 

 

 

Co myślicie o drugim motocyklu z mniejszym przebiegiem jeśli stan faktyczny tak jak opisuje go właściciel nie lepiej do niego pierwszego uderzać? Ile tak jeszcze do konkretnego serwisu temu motocyklowi mogło km zostać ?

 

 

 

Oj, kolego zadajesz pytania oczekując, że ktoś wywróży ci odpowiedź niczym z magicznej kuli i powie, bierz tego !. Kupowanie motocykla w naszym kraju (używanego) to w dużej mierze loteria. Co wylosujesz dowiesz się na pierwszym serwisie, czy będzie to los za 1000PLN czy za 5000PLN. Ile mu brakuje do serwisu? To pytanie czy jesteś z tych co polatają jeszcze sezon bo nic się nie stanie przecież, czy też podchodzisz do moto z pasją i robisz to dla siebie a nie żeby pojeździć i puścić dalej. Chcesz mieć pewność, zrób serwis po kupnie następnego dnia. Raz, że nic nie zaskoczy cię w sezonie, dwa, dostaniesz info co tak naprawdę kupiłeś od mechanika który będzie ci to ogarniał. 

 

Jeden i drugi motocykl wymaga podobnych nakładów serwisowych tak naprawdę. Gumy jeszcze na 2 sezony, to znaczy co ? Na czyje sezony, pana sprzedającego, czy twoje ? Macie takie same sezony ? DOT i stopień zużycia powiedzą więcej. Jak Pan mówi serwis był to niech powie u kogo i pokaże fakturę bo co drugi serwisowany ale faktury nie brał bo było by 23% drożej ale tu kolega potwierdzi...

 

Chcesz dobrą radę ? jedź i oglądaj, zabierz kogoś doświadczonego, znajdź najbliższego speca od Ducati i umów się u niego na przegląd. Wtedy masz najmniejsze szanse skuchy. Albo wybierz maszynę z przeszłością znaną. Przelicz ile tak naprawdę chcesz wydać i odpowiedz sobie na pytanie czy Ducati powinno się wybierać z kryterium "najtaniej będzie jeśli wybiorę...." 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

 

Oj, kolego zadajesz pytania oczekując, że ktoś wywróży ci odpowiedź niczym z magicznej kuli i powie, bierz tego !. Kupowanie motocykla w naszym kraju (używanego) to w dużej mierze loteria. Co wylosujesz dowiesz się na pierwszym serwisie, czy będzie to los za 1000PLN czy za 5000PLN. Ile mu brakuje do serwisu? To pytanie czy jesteś z tych co polatają jeszcze sezon bo nic się nie stanie przecież, czy też podchodzisz do moto z pasją i robisz to dla siebie a nie żeby pojeździć i puścić dalej. Chcesz mieć pewność, zrób serwis po kupnie następnego dnia. Raz, że nic nie zaskoczy cię w sezonie, dwa, dostaniesz info co tak naprawdę kupiłeś od mechanika który będzie ci to ogarniał. 

 

 

 

 

Wiesz zasięgam porady ale swój rozum też mam :) Ogólnie nie musiałbym tyle wałkować tematu ale wole zawsze wyczerpać dokładnie temat czasami do przesady ;) Tu już własnie wchodzi kwestia indywidualna to prawda, sam już muszę podjąć decyzje do kogo pojechać najpierw i tyle. Można bardzo dobrze trafić albo moze sie tak wydawać z początku a sie spieprzyć po jakimś czasie taka już złośliwość rzeczy martwych :)

 

 

 

Jeden i drugi motocykl wymaga podobnych nakładów serwisowych tak naprawdę. Gumy jeszcze na 2 sezony, to znaczy co ? Na czyje sezony, pana sprzedającego, czy twoje ? Macie takie same sezony ? DOT i stopień zużycia powiedzą więcej. Jak Pan mówi serwis był to niech powie u kogo i pokaże fakturę bo co drugi serwisowany ale faktury nie brał bo było by 23% drożej ale tu kolega potwierdzi...

 

 

Tu z oponami się zgadzam mogłem się o dokładna wysokość bieżnika zapytać. 

 

 

 

Chcesz dobrą radę ? jedź i oglądaj, zabierz kogoś doświadczonego, znajdź najbliższego speca od Ducati i umów się u niego na przegląd. Wtedy masz najmniejsze szanse skuchy. Albo wybierz maszynę z przeszłością znaną. Przelicz ile tak naprawdę chcesz wydać i odpowiedz sobie na pytanie czy Ducati powinno się wybierać z kryterium "najtaniej będzie jeśli wybiorę...." 

 

 

 

 

 W planach mam zabranie jeszcze kogoś bardziej doświadczonego. Na tanio nigdy nie liczyłem  więc liczę się z kosztami ale szanuje swoją kasę wiec dość długo, ostrożnie i przemyślanie zawsze podchodzę do takich zakupów. A jest to mój pierwszy motocykl z prawdziwego zdarzenia i zbytnio tez nie ma co szastać kasą czy kupować od razu nówkę na to przyjdzie czas.

Edytowano przez Kamil_29

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam zasadę, że serwis robię ZAWSZE po zakupie. Jak opona na dwa lata, to realnie pewnie do domu dojedziesz :) i tyle, bo jakby była dobra, to by powiedział, że założona rok temu ;). Jak była "kontrola pasków rozrządu" to nic nie znaczy. Zdejmiesz sobie osłonę i popatrzysz czy paski nie sparciałe i nie latają, to też jest "kontrola". Przy takim serwisie paski idą u mnie od razy do wymiany i mam potem spokój w głowie. 

 

Słowa sprzedającego to tylko słowa i wiadomo, że on mówi co chce, żeby sprzedać. Ja zadaję pytania po kilka razy zmieniajac treści i jak widzę że kręci/oszukuje, to dziękuję i szukam dalej.

 

Jak kupujesz dla siebie, to licz kompletny serwis, ja osobiście wolalałbym sztukę która dobrze wygląda i przynajmniej rokuje, że jak zrobię serwis to pojeźdżę. Rachunek serwisowy jest prosty:

- opony 1000

- naped 600-800

- paski + wymiana: 400-800 (nie mam pojęcia ile paski kosztują do tego modelu)

Tu masz 2 k.

 

Reszta to klasyczny serwis (oleje, filtry, płyny hamulcowe/sprzęgła, klocki, luzy zaworowe, inne niespodzianki) - 1000-2000

 

Jak widzisz, albo trafisz na sztukę gdzie masz na papierze serwis i pozostały stan widzisz sam, albo liczysz serwis + cena motocykla i rachunek musi się zgadzać. 

 

Nie ma drogi na skróty, chyba że kupujesz na sezon....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już tak nie straszcie tymi kosztami po kupnie bo się chłopak wystraszy i kupi honde.:)

 

Podstawa to silnik(sprawdzenie luzów, wymiana pasków i oleju), reszta jeśli okażę się w miarę dobra to do końca sezon wytrzyma spokojnie. Tym bardziej, że pogoda nie rozpieszcza w tym roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lepiej aby miał luźnej gotówki więcej niż mniej. To Ducati, a do tego kilku letnie, więc w każdej chwili coś może się popsuć . Awaryjny 1tyś zł  lepiej aby zawsze leżał gdzieś w skarpecie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziś jadę zobaczyć monstera w Tychach :) Ten z Opola podobno już sprzedany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i stało się jestem szczęśliwym posiadaczem Monstera s2r800! Myślę że bardzo dobrze trafiłem sprawdził mi go doświadczony kuzyn i nie odnotował poważnych usterek ani nic co trzeba koniecznie zrobić na już. Stan wizualny aż mnie zaskoczył bardzo dobrze zadbany motocykl. Cenę końcową udało mi się zbić o tysiaka więc jestem bardzo zadowolony. Teraz tylko śmigać zostało i cieszyć się motocyklem :) Dzięki jeszcze raz wszystkim biorącym udział w tym temacie i służąca dobrymi radami bardzo mi pomogliście. Dzięki wielkie! 20292461_1648542265163953_69859536_n.jpg 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i git ! Teraz pokazuj etapy po modyfikacjach :)

 

A jaki on ma przebieg? Sam wybrałeś? ;) czy sprzedający wprowadził błąd w opisie ogłoszenia.....

post-90596-0-75201400-1500881756_thumb.jpg

Edytowano przez ronnie77

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To by nieco wyjaśniało ;)

 

Pochwal się teraz zdjęciami w odpowiednim wątku na forum ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To by nieco wyjaśniało ;)

 

Pochwal się teraz zdjęciami w odpowiednim wątku na forum ;)

 

Przy fajnych widokach porobie zdjęcia i wyślę :P Wczoraj już trochę pośmigałem i to jest dokłądnie to czego oczekiwałem od Monstera :D 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

super. teraz szybko wydech żeby dać mu odetchnąć pełną piersią !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

super. teraz szybko wydech żeby dać mu odetchnąć pełną piersią !

No, i zredukowac "nośność" kur w okolicy... :D  :D  :D . Ładny Potworek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, chciałbym zobaczyć ja te S2r800 brzmią z wydechem Arrow :P Ma ktoś z okolicy Łódzkiego bądź Mazowieckiego coś konkretnego przerobionego pod względem wydechu może tez być innej firmy tłumiki lub z jakaś ciekawą modyfikacją ?  Ja już swoim zrobiłem 1440 km na razie bez żadnych problemów :D Nawet na weselu byłem u kolegi ze studiów Ducatem :P 250 km ode mnie i daje radę w taką podróż spokojnie :D Kupiłem ostatnio sety tylne dla pasażera za 570 zł  z przesyłką. W dobrej cenie udalo mi się kupić? 

Edytowano przez Kamil_29

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.