mioo 2 Napisano Lipiec 20, 2017 Teraz chciałbym się zapytać czy to dość duża przeszkoda przy sprzedaży będzie miało wpływ brak kluczyka i książeczek ? Bo to chyba dość problematyczne może być? Książki nie są ci niezbędne do jazdy na motocyklu, z kluczykiem gorzej. Brak tych fantów obniża jednak jakoś tam wartość motocykla. Mogły zginąć przez przypadek, a może ich zagubienie jest wynikiem niedbalstwa poprzednich właścicieli (skoro niedbali o drobiazgi związane z moto, to jak dbali o moto?) Wiec to może być dużo lub mało znaczący problem, zależy jak kto do tego podchodzi. Co myślicie o drugim motocyklu z mniejszym przebiegiem jeśli stan faktyczny tak jak opisuje go właściciel nie lepiej do niego pierwszego uderzać? Ile tak jeszcze do konkretnego serwisu temu motocyklowi mogło km zostać ? Oj, kolego zadajesz pytania oczekując, że ktoś wywróży ci odpowiedź niczym z magicznej kuli i powie, bierz tego !. Kupowanie motocykla w naszym kraju (używanego) to w dużej mierze loteria. Co wylosujesz dowiesz się na pierwszym serwisie, czy będzie to los za 1000PLN czy za 5000PLN. Ile mu brakuje do serwisu? To pytanie czy jesteś z tych co polatają jeszcze sezon bo nic się nie stanie przecież, czy też podchodzisz do moto z pasją i robisz to dla siebie a nie żeby pojeździć i puścić dalej. Chcesz mieć pewność, zrób serwis po kupnie następnego dnia. Raz, że nic nie zaskoczy cię w sezonie, dwa, dostaniesz info co tak naprawdę kupiłeś od mechanika który będzie ci to ogarniał. Jeden i drugi motocykl wymaga podobnych nakładów serwisowych tak naprawdę. Gumy jeszcze na 2 sezony, to znaczy co ? Na czyje sezony, pana sprzedającego, czy twoje ? Macie takie same sezony ? DOT i stopień zużycia powiedzą więcej. Jak Pan mówi serwis był to niech powie u kogo i pokaże fakturę bo co drugi serwisowany ale faktury nie brał bo było by 23% drożej ale tu kolega potwierdzi... Chcesz dobrą radę ? jedź i oglądaj, zabierz kogoś doświadczonego, znajdź najbliższego speca od Ducati i umów się u niego na przegląd. Wtedy masz najmniejsze szanse skuchy. Albo wybierz maszynę z przeszłością znaną. Przelicz ile tak naprawdę chcesz wydać i odpowiedz sobie na pytanie czy Ducati powinno się wybierać z kryterium "najtaniej będzie jeśli wybiorę...." Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kamil_29 1 Napisano Lipiec 20, 2017 (edytowany) Oj, kolego zadajesz pytania oczekując, że ktoś wywróży ci odpowiedź niczym z magicznej kuli i powie, bierz tego !. Kupowanie motocykla w naszym kraju (używanego) to w dużej mierze loteria. Co wylosujesz dowiesz się na pierwszym serwisie, czy będzie to los za 1000PLN czy za 5000PLN. Ile mu brakuje do serwisu? To pytanie czy jesteś z tych co polatają jeszcze sezon bo nic się nie stanie przecież, czy też podchodzisz do moto z pasją i robisz to dla siebie a nie żeby pojeździć i puścić dalej. Chcesz mieć pewność, zrób serwis po kupnie następnego dnia. Raz, że nic nie zaskoczy cię w sezonie, dwa, dostaniesz info co tak naprawdę kupiłeś od mechanika który będzie ci to ogarniał. Wiesz zasięgam porady ale swój rozum też mam :) Ogólnie nie musiałbym tyle wałkować tematu ale wole zawsze wyczerpać dokładnie temat czasami do przesady ;) Tu już własnie wchodzi kwestia indywidualna to prawda, sam już muszę podjąć decyzje do kogo pojechać najpierw i tyle. Można bardzo dobrze trafić albo moze sie tak wydawać z początku a sie spieprzyć po jakimś czasie taka już złośliwość rzeczy martwych :) Jeden i drugi motocykl wymaga podobnych nakładów serwisowych tak naprawdę. Gumy jeszcze na 2 sezony, to znaczy co ? Na czyje sezony, pana sprzedającego, czy twoje ? Macie takie same sezony ? DOT i stopień zużycia powiedzą więcej. Jak Pan mówi serwis był to niech powie u kogo i pokaże fakturę bo co drugi serwisowany ale faktury nie brał bo było by 23% drożej ale tu kolega potwierdzi... Tu z oponami się zgadzam mogłem się o dokładna wysokość bieżnika zapytać. Chcesz dobrą radę ? jedź i oglądaj, zabierz kogoś doświadczonego, znajdź najbliższego speca od Ducati i umów się u niego na przegląd. Wtedy masz najmniejsze szanse skuchy. Albo wybierz maszynę z przeszłością znaną. Przelicz ile tak naprawdę chcesz wydać i odpowiedz sobie na pytanie czy Ducati powinno się wybierać z kryterium "najtaniej będzie jeśli wybiorę...." W planach mam zabranie jeszcze kogoś bardziej doświadczonego. Na tanio nigdy nie liczyłem więc liczę się z kosztami ale szanuje swoją kasę wiec dość długo, ostrożnie i przemyślanie zawsze podchodzę do takich zakupów. A jest to mój pierwszy motocykl z prawdziwego zdarzenia i zbytnio tez nie ma co szastać kasą czy kupować od razu nówkę na to przyjdzie czas. Edytowano Lipiec 20, 2017 przez Kamil_29 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ronnie77 5 Napisano Lipiec 20, 2017 Ja mam zasadę, że serwis robię ZAWSZE po zakupie. Jak opona na dwa lata, to realnie pewnie do domu dojedziesz :) i tyle, bo jakby była dobra, to by powiedział, że założona rok temu ;). Jak była "kontrola pasków rozrządu" to nic nie znaczy. Zdejmiesz sobie osłonę i popatrzysz czy paski nie sparciałe i nie latają, to też jest "kontrola". Przy takim serwisie paski idą u mnie od razy do wymiany i mam potem spokój w głowie. Słowa sprzedającego to tylko słowa i wiadomo, że on mówi co chce, żeby sprzedać. Ja zadaję pytania po kilka razy zmieniajac treści i jak widzę że kręci/oszukuje, to dziękuję i szukam dalej. Jak kupujesz dla siebie, to licz kompletny serwis, ja osobiście wolalałbym sztukę która dobrze wygląda i przynajmniej rokuje, że jak zrobię serwis to pojeźdżę. Rachunek serwisowy jest prosty: - opony 1000 - naped 600-800 - paski + wymiana: 400-800 (nie mam pojęcia ile paski kosztują do tego modelu) Tu masz 2 k. Reszta to klasyczny serwis (oleje, filtry, płyny hamulcowe/sprzęgła, klocki, luzy zaworowe, inne niespodzianki) - 1000-2000 Jak widzisz, albo trafisz na sztukę gdzie masz na papierze serwis i pozostały stan widzisz sam, albo liczysz serwis + cena motocykla i rachunek musi się zgadzać. Nie ma drogi na skróty, chyba że kupujesz na sezon.... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Cosmo 1 Napisano Lipiec 22, 2017 Już tak nie straszcie tymi kosztami po kupnie bo się chłopak wystraszy i kupi honde.:) Podstawa to silnik(sprawdzenie luzów, wymiana pasków i oleju), reszta jeśli okażę się w miarę dobra to do końca sezon wytrzyma spokojnie. Tym bardziej, że pogoda nie rozpieszcza w tym roku. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Aizo 1 Napisano Lipiec 22, 2017 Lepiej aby miał luźnej gotówki więcej niż mniej. To Ducati, a do tego kilku letnie, więc w każdej chwili coś może się popsuć . Awaryjny 1tyś zł lepiej aby zawsze leżał gdzieś w skarpecie :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kamil_29 1 Napisano Lipiec 23, 2017 Dziś jadę zobaczyć monstera w Tychach :) Ten z Opola podobno już sprzedany. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kamil_29 1 Napisano Lipiec 23, 2017 No i stało się jestem szczęśliwym posiadaczem Monstera s2r800! Myślę że bardzo dobrze trafiłem sprawdził mi go doświadczony kuzyn i nie odnotował poważnych usterek ani nic co trzeba koniecznie zrobić na już. Stan wizualny aż mnie zaskoczył bardzo dobrze zadbany motocykl. Cenę końcową udało mi się zbić o tysiaka więc jestem bardzo zadowolony. Teraz tylko śmigać zostało i cieszyć się motocyklem :) Dzięki jeszcze raz wszystkim biorącym udział w tym temacie i służąca dobrymi radami bardzo mi pomogliście. Dzięki wielkie! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Greg52 6 Napisano Lipiec 24, 2017 No i tak trzymać. Gratki Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ronnie77 5 Napisano Lipiec 24, 2017 (edytowany) No i git ! Teraz pokazuj etapy po modyfikacjach :) A jaki on ma przebieg? Sam wybrałeś? ;) czy sprzedający wprowadził błąd w opisie ogłoszenia..... Edytowano Lipiec 24, 2017 przez ronnie77 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kamil_29 1 Napisano Lipiec 24, 2017 ronnie77 Licznik podaje ci odległość w milach :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ronnie77 5 Napisano Lipiec 24, 2017 To by nieco wyjaśniało ;) Pochwal się teraz zdjęciami w odpowiednim wątku na forum ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kamil_29 1 Napisano Lipiec 25, 2017 To by nieco wyjaśniało ;) Pochwal się teraz zdjęciami w odpowiednim wątku na forum ;) Przy fajnych widokach porobie zdjęcia i wyślę :P Wczoraj już trochę pośmigałem i to jest dokłądnie to czego oczekiwałem od Monstera :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mioo 2 Napisano Lipiec 25, 2017 super. teraz szybko wydech żeby dać mu odetchnąć pełną piersią ! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tremba 6 Napisano Lipiec 25, 2017 super. teraz szybko wydech żeby dać mu odetchnąć pełną piersią ! No, i zredukowac "nośność" kur w okolicy... :D :D :D . Ładny Potworek. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kamil_29 1 Napisano Sierpień 17, 2017 (edytowany) Kurcze, chciałbym zobaczyć ja te S2r800 brzmią z wydechem Arrow :P Ma ktoś z okolicy Łódzkiego bądź Mazowieckiego coś konkretnego przerobionego pod względem wydechu może tez być innej firmy tłumiki lub z jakaś ciekawą modyfikacją ? Ja już swoim zrobiłem 1440 km na razie bez żadnych problemów :D Nawet na weselu byłem u kolegi ze studiów Ducatem :P 250 km ode mnie i daje radę w taką podróż spokojnie :D Kupiłem ostatnio sety tylne dla pasażera za 570 zł z przesyłką. W dobrej cenie udalo mi się kupić? Edytowano Sierpień 17, 2017 przez Kamil_29 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach