Dom Johnowsky 0 Napisano Sierpień 26, 2017 Witam, Zapewne może być tysiąc przyczyn, ale może ma ktoś jakieś pomysły. Wróciłem wczoraj po jeździe, wszystko było ok. Schodzę dziś do garażu a tam duża plama oleju pod moto. Solidny wyciek :( Cieknie pod spodem w miejscu przy końcu plastiku. Dodam, że ostatnio czasem wydawał jakieś dziwne "kliknięcie" po ruszeniu, a także czasem głośniej wchodziła jedynka i czasem nie chciał wskoczyć luz od razu, więc może to coś ze skrzynią? Do serwisu pewnie lepiej na lawecie czy zaryzykować jazdę. Mam blisko, ale boje się, że do poniedziałku wycieknie cały olej. Teraz wydaje mi się, że jest z połowa. Trochę się zdołowałem bo to pierwsza awaria po 4 latach użytkowania. Pacjent ma 25 tys przebiegu, a duży przegląd (ten przy 24) robiłem rok temu przy przebiegu 20tys. Z góry dzięki za odpowiedzi, Pozdrawiam dj Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Sierpień 26, 2017 zdecydowanie laweta! Swoim okiem sprawdź dokładnie skąd jest wyciek - może to tylko poluźniona śruba spustowa , lub filtr oleju. Oby... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Dom Johnowsky 0 Napisano Sierpień 26, 2017 37 minut temu, cinek78 napisał: zdecydowanie laweta! Swoim okiem sprawdź dokładnie skąd jest wyciek - może to tylko poluźniona śruba spustowa , lub filtr oleju. Oby... oooo ja pierdziele... dzięki stary :) :) :) Awaria zażegnana, póki co, chyba. Ja to kompletny laik mechaniczny jestem, ale sięgnąłem tam ręką i filtr oleju był odkręcony... Dokręciłem i już nic nie cieknie, wytarłem i jest czyste cały czas... heh. dzięki wielkie Tylko swoja drogą czemu mi to się mogło odkręcić? Trzeba go jakimś kluczem dokręcić? Nigdy wcześniej się nie zdarzyło. Tak czy inaczej raczej podjadę do serwisu żeby zerknęli. A te inne objawy, to coś może mi się dziać ze skrzynią swoją drogą ? jeszcze raz dzięki i pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Aizo 1 Napisano Sierpień 26, 2017 13 minut temu, Dom Johnowsky napisał: Tylko swoja drogą czemu mi to się mogło odkręcić? Trzeba go jakimś kluczem dokręcić? Nie spotkałem się z tym aby przykręcony ręką się odkręcił .... ale w razie co to możesz się zaopatrzyć w klucz. https://www.google.pl/search?biw=1675&bih=875&tbm=isch&sa=1&q=klucz+do+filtra+oleju&oq=klucz+do+filtra+oleju&gs_l=psy-ab.3..0l4.33778.33921.0.34176.2.2.0.0.0.0.89.168.2.2.0....0...1.1.64.psy-ab..0.2.167...0i7i30k1.eilQz38GB48 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Sierpień 27, 2017 Filtr ma być okręcony z właściwym NM - ręka ręce nie równa. Jeden ma słabszą , drugi silną , że nakrętki palcami ukręca - klucz dynamometryczny załatwia temat. Co do skrzyni : może to początek końca sprzęgła, może zapowietrzony układ wyprzęgnika, może.... wiele może być czynników i nie znaczy , że coś się ze skrzynią dzieje. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Red Rob 4 Napisano Listopad 9, 2017 Jest jeszcze taki patent ..tylko nie wiem jak w tym modelu się to sprawdzi.(podpatrzone na torze) by filtr się czasami nie odkręcił często kolesie zakładają na niego opaskę zaciskową niezbyt mocno ściśnięta(na tyle by nie odkształciła obudowy filtra) a śruba zaciskowa opiera się oczywiście o korpus silnika. Patent prosty i skuteczny Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach