Red Rob 4 Napisano Lipiec 18, 2019 (edytowany) Witam. Ze względu na planowane długie leczenie i brak możliwości jazdy na swoim motocykl , w tym jaki i w przyszłym sezonie ,powziąłem decyzję by wystawić sprzęt na sprzedaż szkoda by "rdzewiał" ciesząc tylko oko. Zapraszam do przebrnięcia przez beletrystykę może warto ... :) 899 świetna maszyna , ale najlepiej czuje się na asfalcie niż jako ozdoba na ścianę . Moją propozycję sprzedaży motocykla , ze względu na wyposażenie kieruję raczej do osób mocno wymagających które jeżdżąc dużo wymagają od swojego sprzętu w kwesti prowadzenia . Cenę uważam za adekwatną ,a może i nie doszacowaną zwłaszcza że extrasy dostajemy za mniej niż pół darmo , a wszytko inne podane na tacy. Ewentualnych mocno zainteresowanych ze względu na moje utrudnione poruszanie proszę o kontakt telefonicznie (gwoli ścisłości nie zagruzowałem motocykla i siebie ,doznałem wypadku w pracy). Kupiony w salonie w 2014 , przebieg jak na fotkach ok . 21 tys z hakiem ,posiada normalne ślady użytkowania, regularnie serwisowany ze względu ma mój stan zdrowia stał dość długo od ostatniego sezonu 2018 Ale w tym miesiącu(lipiec 2019) przeszedł drobny serwis wymianę płynów ,świec, synchronizacje przepustnic itp.ogólne sprawdzenie. Ogólny stan uważam za bardzo dobry , w pełni przygotowana do sezonu , zatem ze względu na wkład pracy i regularny serwis motocykl nie powinien wygenerować niespodziewanych kosztów pomimo że jest to maszyna używana. ... opisy typu igła ,absolutnie doskonały itp. rozumiem jako stan fabryczny (kolekcjonerski) bez ryski ,kurzu , a dodatkowo usunięte fabryczne partactwo itp. Tak wtedy to jest to igła .Zatem ja oferuję real , a nie fantazję . Małe Panigale bynajmniej nie jest budżetową wersją dużego jak niektórzy (zazdrośni głównie) chcieli by myśleć . Maszyna najlepiej sprawdza sie podczas torowania i ma zdecydowanie więcej sensu na drodze i górskich winklach , gdzie zresztą była głównie eksploatowana niż duże 1199 . Ale fabryczna wersja ma dwie główne wady kompletny brak ciągu w środkowym zakresie 5000-7500 obr/min i zawieszenie showa /sachs budżetowe , i o ile dobrze pamiętam o sprężynowanie dla kierowcy 75 kg , czyli jak wiemy średnia europejska ;) . Gdy nie mieścicie się w tym limicie czy to się sprawdza ? gdy zaczynacie "naciskać" ....NIE. Pomyślicie o wymianie sprężyn i po bólu ..... tu może was spotkać niemiła niespodzianka nie ma całkowicie budżetowego rozwiązania niestety. Moje 899 zostało lekko dłubnięte pod moje wymagania zostało zatem wyposażone: - W spersonalizowane włoskie wysokiej klasy zawieszenie Bitubo (jeżeli znacie tylko Ohlin'sa to znak ,że mało zorientowane z was osoby ... bez urazy oczywiście) , zostało zhamowane zarówno do wagi właściciela w ubranku(105 kg 188 cm wzrostu ) , modelu motocykla jak i stylu jazdy (określonym jako agresywne użytkowanie drogowe ) Czyli jak byście chcieli zapie.... szybko po normalnych drogach . Całość została zamontowana u dystrybutora w Paddock Zielona Góra . zawieszenie ma przebieg ok 3000 km . Przedstawiciel zapewne posłuży radą przy ewentualnych zmianach pod nowego właściciela nie zostawiają nabywcy na pastwe losu .(dodaję f-rę) 90% tuningu motocykla to właśnie zawieszenie , tu dokonuje się transformacja . Myślicie że tego nie potrzebujecie , czy też tego nie wykorzystacie ... błąd , samo się wykorzysta lepsza przyczepność , precyzja (moto jedzie tam gdzie chcemy , a nie tam gdzie sobie pojedzie mniej więcej ) większa odporność na twoje błędy zatem . Kiedy raz tego zaznacie zmiany w każdym następnym motocyklu zaczniecie nie od wydechu , a od zawiechy. Ustawienie zawiechy to podstawa ,zestaw w moim to wisienka na torcie . - Zawieszenie Przód Bitubo ECH 29 asymetryczne olejowo gazowe-nowej generacji uszczelniacze lag Ariete . Tył Bitubo XXF31 różnice do stricte "racingowej " wersji to brak szybkiej zmiany napięcia sprężyny za pomocą hydrauliki tutaj realizujesz to za pomocą klucza ,nie startujesz w mistrzostwach ,zdecydowanie tego nie potrzebujesz .Ale klasa amora taka sama , a i sama w sobie . przebieg ok 3000 km. Wreszcie całe moto zaczęło być tym , czym powinno być na starcie przy wyjeździe z salonu , a o czym pisano w gazetach że prowadzi się jak brzytwa .....hmm czy aby na pewno .... Teraz zdecydowanie się tak prowadzi !!! teraz to prawdziwy "kocur" :) no tak , ale ile by wówczas kosztowało worków $$$. -Wydech Termignoni wraz z wgraną dedykowaną mapą zapłonu również Termignoni , a całość zgrana na hamowni .Pozwoliła tchnąc życie w środkowy zakres obrotów. silnik reaguje zupełnie inaczej czyt. nieporównywalnie lepiej . Studiowanie wykresów z hamowni wykazuje spore róznice . Ale subiektywne odczucie zmiany nie tylko moje , jest jeszce większe niż wynikało by to z wykresu. do wydechu dorzucam db kilery . -Klamki wymienione na te , z katalogu Ducati Performance lepsze wyprofilowanie plus pivot dla dźwigni by wam w godzinie W paluszków nie zmiażdżyło . -Podnóżki Rizoma absolutne "Must have" Oryginały na pierwszy montaż to nieporozumienie ślizgasz sie na nich , zakotwiczenie zupełnie nie pewne wręcz niemożliwe . -Tył kierunkowskazy led Ducati performance bardziej widoczne a jednocześnie bardziej stylowe -Krótki "ogon" Ducati performance -Wymieniony cały zestaw napędowy Na DID dwie zębatki plus łańcuch (top wersja) przejechał może 300 km.(koniec zeszłego sezonu) -Wymienione płyny hamulcowy , i układu chłodzenia w tym sezonie brak przebiegu -Wymieniony olej w tym sezonie brak przebiegu (olej wymieniany maks co 6000 tys.km jak również po dłuższym sezonowym postoju) zero oszczędności . -Desmo luzy zaworowe , również nie trzymam zaleceń producenta ustawiane/kontrolowane uśredniając co 6000 km ...a tak lubię jak wszystko działa perfekt . -Zamontowana od nowości osłona na chłodnicę oleju -Boczna pokrywa silnika wymieniona na Ducati performance : umożliwia zamocowanie pokrywy sprzęgła Ducabike (akwarium) , a do obsługi ewentualnej sprzęgła nie potrzeba demontować całej bocznej pokrywy silnika , jak ma to miejsce w fabrycznej wersji. -Wymienione świece zapłonowe w tym sezonie brak przebiegu -Klocki hamulcowe wymienione w 2018 tym na Włoskie Braking sintered (ze spieków) produkt typu performance b.dobry na trackday's jak i na drogę . zużycie tylnej tarczy marginalne , tarcz przednich lekkie (nowe bardziej skuteczne klocki mają jeszcze dużo km do nawinięcia by zjechać cały zestaw ) -Na fotkach w miejscu mocowania setów pasażera widoczne jest mocowanie pod stelaż miękkich toreb dedykowanych do Panigale Motecha torby dodaje do zestawu link :(https://sw-motech.com.pl/product-pol-54861-Sakwy-tekstylne-BLAZE-R-H-Saddle-Set-SW-MOTECH-z-zestawem-mocujacym-Ducati-899-Panigale-14-15-1199-Panigale-11-14.html) -Jak również stojaki pod przednie i tylne zawieszenie -"Zadupek" siedzenie dla pasażera/ki -Sety dla pasażera/ki -Osłonę GB Racing na alternator -przegląd ważny do lipca przyszłego roku Maszyna garażowana była..... a tak w domowych warunkach nie w garażu :) (akurat była taka możliwość) nigdy nie odmówiła posłuszeństwa , jakkolwiek fabryczny akumulator poddał się po 4 latach akurat podczas zimowej kontroli, również został wymieniony. Z drobnych spraw : -wymieniony został po 4 latach microswitch pod klamką sprzęgła od quick shiftera . -Po pierwszym sezonie padł silniczek i usmażyłą się linka od zaworu w wydechu . Nie miało to , a i obecnie nie ma żadnego znaczenia bo przy wydechu Termignoni jest on dezaktywowany nigdy nie odgrywł on żadnej roli w generowaniu mocy , służył by przejść badanie homologacji ze względu na hałas .Wiązka kabli mimo wszystko nie została wycięta na wypadek gdyby jakieś przepisy odnośnie emisji miały nam jeszcze popsuć życie w przyszłości . -Model fabrycznie nie ma filtra węglowego do par paliwa tak że ewentualne problemy sygnalizowane w necie w związku z tym nie istnieją . Ale przy podnoszeniu zbiornika trzeba zwrócić uwagę by nie przydusić (o co nie trudno) odpowietrzenia zbiornika bo wam sie podcisnienie zacznie robić . O początkach sprzęta możecie przeczytać na forum DESMOMANIAX krótki opis techniczny plus fotki dotyczą w/w egzemplarza ,historia maszyny i właściciela ogólnie znana wielu osobom na forum , a personalnie głównie wśród dolnośląskich członków i osób sympatyzujących z polskimi forami i klubami Ducati i nie tylko . PS: Dla pragnących dalszych zmian kilka informacji . ECU w modelu jest bardzo "elastyczne" dla pragnących dodania kilku funkcji jak np: -kilka dodatkowych map zapłonu -realizacę funkcji cruise control -realizowanie funkcji down shifting itd. Czy też adaptacji kolektora pod wykorzystanie szerokopasmowych sond lambda . Proponuję zapoznać się z tematem softu TUNE BOY źródła donoszą że zasięgnąć Info można w Ducati Toruń . To tak pokrótce .Tak oczywiście zgadzam się na kontrolę techniczną to jest poważna oferta od fana i miłośnika Ducati . Jeszcze raz przypomnę że ciężko mi się poruszać obecnie , więc proszę o kontakt raczej mocno zainteresowanych fakt odpowiem każdemu zainteresowanemu telefonicznie . Aczkolwiek : miłośnikom darmowych przejażdżek , handlarzom myślącym że jak kuśtykam to oddam za pół darmo i ewentualnym nonsensownym propozycjom .... dajcie spokój pukacie do nie tych drzwi , poza tym szanujmy się się trochę . Zapraszam do kontaktu +48 501 693 966 ogłoszenie również znajduje się w serwisie otomoto Edytowano Lipiec 18, 2019 przez Red Rob Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kwinto 21 Napisano Lipiec 19, 2019 Cena zaskakuje i to pozytywnie. Życzę szybkiej sprzedaży i jeszcze szybszego powrotu do zdrowia i motocykli :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Red Rob 4 Napisano Lipiec 19, 2019 (edytowany) Dzięki Kwinto :) Dłubnąłem go dla siebie , gdyby nie zawirowania ze zdrowiem w ogóle bym go nie wystawiał bo lubię nim jeździć , miał dostać fele z karbonu BST w tym sezonie(zachęcony byłem opiniami z GB) . ..no ale wyszło jak wyszło ..jak się nie sprzeda może je dostanie :) ale nie będzie już wtedy na sprzedaż , a przynajmniej nie prędko :) Nie liczę na tłumy .Tłumy nie stoją pod salonami , Panigale nie bije rekordów sprzedaży . Konfrontacja marzeń z portfelem jest zwykle nieunikniona i kończy się raczej w Polsce i nie tylko tak do 30 K co zresztą nie dziwi. A jeżeli znajdzie się klient to tylko dlatego że ma być to Ducat a nie cokolwiek innego taki a nie inny . Ktoś mógłby mnie zapytać dlaczego tyle wpompowane w "malucha" ,ale o tym wspomniałem w ogłoszeniu moim zdaniem i w moim odczuciu na te górskie serpentyny i w Czechach albo chociażby okolice Kotliny Kłodzkiej ....w sumie ulica traktowana nieco ostrzej "Maluch " jest lepszym wyborem ze względu na sposób rozwijania mocy i ze stopniowanie skrzyni w stosunku do 1199 .Ja dokonałem świadomego wyboru przy kupnie . Choć jak mawiają ...Prawdziwy Polak nie siada poniżej " Lytra " ;) Po zestrojeniu i zmianie zawiechy transformacja prowadzania była po prostu miażdżąca ,do fabrycznego zawieszenia komentarz sam mi się cisnął na usta ".... jak ja mogłem jeździć na tym gó... wcześniej " ..cóż zaadaptowałem się .;) jak się nie ma co się lubi to się jeździ na czym się ma ;) Edytowano Lipiec 19, 2019 przez Red Rob Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach