Tomko91 1 Napisano Wrzesień 23, 2019 Witam. Serwis jakiś czas temu już wezwał wybrane modele w tym MTS 1200 na akcje wymiany rolgazu. Ja również muszę wymienić u siebie ten element w ramach akcji serwisowej. Panie i Panowie czy ktoś z was potrafi mi powiedzieć co jest powodem wymiany rolki? Co z nią nie tak? Problem leży w samej "manetce" czy to jakaś głębsza historia? Nie zaglebialem się tam zbyt mocno i mogę się mylić ale mam wrażenie, że wychodzące z niej linki dalej idą do potencjometru? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DARc 22 Napisano Wrzesień 26, 2019 Jeśli to jest to samo co w USA to być może chodzi o taką wadę w MTS1200 2010-2014: " Description of the Defect : The inner sleeve of the opening throttle bowden cable could disengage obstructing the throttle in the closing phase. There have been no reports of accidents or injuries as a result of this concern. Description of the Safety Risk :Obstruction of the throttle cable could result in the inability to close the throttle, possibly resulting in damage to the motorcycle and/or injury to the rider Description of the Cause : The opening throttle bowden cable inner sleeve retention could fail. Identification of Any Warning that can Occur : The throttle rotation may become stiffer than usual. " Manufacturer Recall No. : RCL-15-001 LWG Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomko91 1 Napisano Wrzesień 28, 2019 DARc musi chodzić o to. Dzięki wielkie za pomoc Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach