grover88 0 Napisano Luty 20, 2020 Cześć, dawno nie zagladałem bo jezdziło nie psuło sie itd. no i teraz zaglądam... Zaczęło się od problemów z odpaleniem, tak jak by nie było luzu więc dostał nowy czujnik luzu; Potem pojawił się problem przekaźnika (strzela po przekręceniu kluczyka) dostał nowy przekaźnik; pomijam że na nowym przekaźniku potrafi czasem wariować raz działa raz nie... Następnie po odpaleniu wkręcał się tylko do 4krpm i strzał z komina plus dławienie, podpięcie do JPDIAG mówiło że walnięty czujnik położenia wału korbowego (P0500) choć po podpięciu kabla od komputera pomagało i silnik wkręcał się normalnie; zanabyłem drogą kupna nowy czujnik, wymieniłem, odczekałem 24h aż masa uszczelniająca przy pompie wody zaschnie, sprawdzam i kibel, znowu to samo tylko inny zakres obrotów. Generalnie to mam gościa dosyć. Jakieś pomysły gdzie szukać przyczyny? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ducgal 0 Napisano Luty 20, 2020 to mi przypomina prooblem z masa sprawdz napiecia zasilania dotykajac mostka -aku imasy ramy i innych sprawdz napiecie czujnikow powinno byc ok.4,5 do 5v Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
grover88 0 Napisano Luty 25, 2020 Jednak DUCa jest jak żona,ma swoje humory i już, wypatroszona instalacja z lewej strony, sprawdzona kostka po kostce, przeczyszczone i przeszło choc nic nie wskazywało że tam coś jest złe. Tego nie zrozumiesz. Nastapilt bliższe oględziny instalacji i okazuje się również ze puszczać zaczął czujnik temperatury wody 552.4.013.1A i szlag trafił czujnik luzu 539.1.021.1A może komuś zalegają takie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Luty 25, 2020 Coś dziwnie padają Ci czujniki ... Sprawdź przewód masowy dla tych odbiorników ( to stara konstrukcja , więc będzie w "pajęczynie" wszystko na jednej masie) . Obstawiam , że gdzieś z tym przewodem masz problem. Może być zaśniedziały styk, przerwa przy konektorze , lub obluzowany przy wejściu do ECU. Trochę to jak szukanie igły w stogu siana , ale wyjścia innego nie masz. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
grover88 0 Napisano Luty 26, 2020 Nie no racja co do masy to faktycznie po przeczyszczeniu styków okazało sie że czujnik położenia wału jest ok, czujnik luzu to z nim juz były problemy i okazuje sie ze nowy uzywany chyba nie był jednak dobry, czujnik wody zaczął przepuszczać płyn przynajmniej w srodku wilgoć, no i pomijam kostkę od pompy paliwa w której się pin wysuwać zaczął co powodowało dziwne reakcje przekaźnika. Dopadły go drobne bolączki wieku starczego. Na szczęście silnik i cała reszta pod stałą kontrolą i zdrowizna a elektryka widać działa zero-jedynkowo nie dając sygnałów zużycia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach