Bartez 0 Napisano Kwiecień 12, 2020 Siema. W styczniu tego roku kupiłem multi 950s. Mam problem ze zmianą biegów szczególnie przy quick shifterze. Pewnie temat był poruszany ale nie mogę sie dokopać. Raz biegi wchodzą idealnie ale często nie chce przerzucić na wyższy bieg i muszę użyć sprzęgła. Na 1 serwisie powiedzieli że problem zniknie po przejechaniu 1500 km. Na dzień dzisiejszy mam zrobione 4571 km. Po naciągnięciu łąńcucha jest jakby lepiej ale nie do końca. Wcześniej był problem z 6 biegiem a teraz z 2 i 4 przy szybkiej zmianie na wysokich obrotach. Nie wiem czy dobrze wrzucam biegi czy to problem techniczny . Raz jest ok a raz problem nawet ze sprzęgłem. Może jest zakres obrotów przy którym najlepiej zmieniać biegi na wyższe. Kolega miał panigale i taką samą sytuację. Mówi że pomogło odpowietrzenie sprzęgła. Na serwisie że trzeba by wgrać nowe oprogramowanie ale jeszcze nie wydali. Ktoś coś? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Kwiecień 13, 2020 Jeżeli jest przewidziana aktualizacja, to musisz poczekać i od tego zacząć... Jedną z najczęstszych przyczyn problemów ze zmianą biegów jest ... źle wyregulowana dźwignia biegów pod kierowcę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NastroAzzurro 16 Napisano Kwiecień 13, 2020 (edytowany) 45 minut temu, cinek78 napisał: Jeżeli jest przewidziana aktualizacja, to musisz poczekać i od tego zacząć... Jedną z najczęstszych przyczyn problemów ze zmianą biegów jest ... źle wyregulowana dźwignia biegów pod kierowcę. oj widze cinek ze dziś nas nie zaskoczyłeś znów z magiczną kulą do wróżenia, ale może spróbuj z fusów podobno tez działa.... :) Edytowano Kwiecień 13, 2020 przez NastroAzzurro Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Kwiecień 13, 2020 Akurat jesteś w błędzie. Problem powszechnie znany w MTS950. Jedni nauczyli się z tym żyć , inni szukają rozwiązania.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Looky 2 Napisano Maj 13, 2021 W tej kwestii, w mojej opinii i nabytym doświadczeniu problemem jest konstrukcja/sam quickshifter. W serwisie ( 1260 enduro jest jeszcze na gwarancji) testowaliśmy nowy QS i bez zmian. Przerobiłem milion ustawień dźwigni, które nie dały odpowiedniego efektu. Efekt oczekiwany :) kosztował mnie 2 k PLN i nazywa się QS Cordona plug&play - to urządzenie doskonale działa, a przykre jest to że technologia qs oem ducati jest przestarzała w nowoczesnym motocyklu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach