olszi 1 Napisano Czerwiec 6, 2020 Cześć, pojawiła mi się dziwna przypadłość w moim 848, po rozgrzaniu praktycznie na każdym biegu podczas jazdy dławi się przy 6-7k, nie chce wejść na wyższe obroty. Na Neutralu wszystko działa, wkręca się równo na wysokie i opada równomiernie. Sprawdziłem filtr powietrza, ok czyściutki, przewody paliwowe bez zagięć itd. Macie pomysł gdzie może być problem?? Dajcie znać czy ktoś miał podobny problem... Pzdr Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Czerwiec 7, 2020 Pompa paliwa... ?? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ducgal 0 Napisano Czerwiec 7, 2020 nie wiem czy pomoze,mialem dwa razy -gutek i d998 te same przypadlosci.stalo sie tak po wymianie swiec.(swiece nowe).wymiana na inne rozwiazala probblem.objaw byl dokladnie taki jak opisaany6-7tys. i silnik odcinalo.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
olszi 1 Napisano Czerwiec 19, 2020 Witam ponownie, niestety objawy nie ustąpiły... Świece wrzucone nowe NGK MAR10A-J, pompa paliwa na krótko załącza się, nic nie przycina. Zastanawiam się, czy moze to być kwestia złego Acu, z tego co widzę, to wrzucony jest jakiś, za mały, sporo pustego miejsca w skrzynce w której siedzi. Parametry ma zgodne z tym co dedykowane do 848 (12 V, 10 Ah, rozruch 115 A) , także zastanawiam się, czy maszyna może być az tak wrażliwa ?:) Nie znam Ducati, więc pytania mogą być z du..., 1. Czy w 848 jest czujnik położenia przepustnicy? 2. Z tego co widzę to ma sondy na kolektorach, czy możliwe że z nich czyta złe wartości i komp wariuje przy tych obrotach 6-7k? Raczej nie bedę sie bawił w rzeźbienie na własną rękę, oddam w jakies dobre mechaniczne recę, pytam tak z czystej ciekawości. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach