Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
intercell

kierunki lewe nie działaja stabilnie, gasną przy wiekszych obrotach

Polecane posty

Cześć!

Porada mile widziana. Sytuacja wygląda nastepująco.

Bez włączonego silnika kierunkowskazy działaja bez zarzutu lewe i prawe. Podobnie na wolnych obrotach. W momencie zwiekszenia obrotów do 1500 niestety lewe kierunki nie działają. Z tego co wyczytałem na forum nie ma zwykłego przerywacza tylko jest elektroniczny złączony z płytka elektroniczną w licznikach.

Zdemontowałem wiec liczniki dotarłem do płytki, jednak juz nie zdecydowałem się na wyciągniecie -zbyt delikatne. Przeczyściłem styki i dalej to samo. Sprawdziłem napięcie na akumulatorze podczas ładowania (wszak obroty od strony elektrycznej mogą mieć przełożenie na wysokość napięcia), przy pociągnięciu manetki mocno dochodzi do 19,5V.  Lewe Kierunki przestają działać około 15-16V na akumulatorze. Wolałbym aby tak samo zachowywały się lewe i prawe ale widocznie śa dwa układy elektroniczne. Na koniec pytania:

1. jakie winno być napięcie na akumulatorze przy ładowaniu np przy 5000obrotach/min

2. Na olx czesto jest podany regulator do Ducati 900/600 i innych modeli jako uniwersalny , może to nie jest tak do końca , są regulatory na 1,2,3 fazy i są zupełnie inne. Mój model to Monster620i  2003 rok. Może mam zły regulator.

Ogólnie podejrzewam że  napięcie podczas ładowania jest za wysokie  i przy 15-16V po prostu układ elektroniczny nie pracuje poprawnie. Być może wymiana regulatora i ustabilizowanie napiecia załatwi sprawę. Proszę o poradę , moze ktoś zetknał się z takim cudem.

Piotr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie odpalaj już tego motocykla , bo jak nic jeszcze nie usmażyłeś , to jesteś w czepku urodzony.

Wymień regulator . Masz 3 fazowy. Żadne uniwersalne , a dedykowany do Twojego modelu.

Wszystko wróci do normy. Ładowanie powinno być w okolicy 13,3-13,8.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cześć!

Dzieki za  poradę. Tak zrobiłem . Po wymianie regulatora dedykowanego do tego modelu napięcie ładowania jest miedzy 13 a 14V i kierunki chodzą ok. Wygląda na to że jest ok.

Dzięki

Pozdro

Piotr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.