Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
borysx

Szarpanie na rozgrzanym silniku

Polecane posty

Hejka, pacjent to 750ss z 2002r 

Jakiś czas temu na rozgrzanym silniku (tylko na rozgrzanym) zaczęła mi szarpać, jak by wypadał zapłon na jednym cylindrze, wymienione zostały cewki (używane) oraz świece dedykowane do ss. Wszystko pięknie fajnie jazda testowa i nie szarpie, no to jedziemy w góry, trasa 1500km i ostatnie 200km powrócił problem.... nie mam pomysłu na to, czy ktoś spotkał się już z czymś takim ? Jakieś rady jak temu zaradzić ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bym jeszcze sprawdził wszystko po drodze do cewek, motocykl ma już prawa wyborcze i w przewodach potrafią się dziać cuda, a właśnie po rozgrzaniu wychodzą takie kwiatki bo im cieplejszy metal tym elektrony mają trudniej przeskakiwać. Albo też masz pecha i cewka którą założyłeś była w podobnym stanie do tej którą wymieniłeś. Można też kombinować z podmianką cewek pomiędzy cylindrami ale przy ograniczonej możliwości diagnostyki ciężko jest wyłapać który cylinder niedomaga. Standardowo zerknąłbym do układu zasilania paliwem, ale jeśli tam byłoby coś nie w porządku to strzelałoby ci w dolot albo w wydech. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Strzelać strzela, przy schodzeniu z obrotów lubi puścić trochę ognia <font color='red'>[desmo]</font>, ale strzelała już dawno temu zanim pojawił się problem z szarpaniem/przerywaniem. Zastanawia mnie tylko ta kwestia że po wymianie cewek i świec uspokoiła się na 1300km i później od nowa się zaczęło.... może faktycznie te cewki co założyłem już były na wykończeniu i teraz jest znowu to samo 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bym szukał problemu w przewodach i na linii alternator->cewki. Jak na uzwojenie pierwotne na cewce pada niższe napięcie lub z przerwami to uzwojenie wtórne nie wytworzy wystarczająco prądu dla mocnej iskry i stąd te szarpanie silnika. Albo po prostu pechowo trafiłeś z tymi cewkami...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.