madas 0 Napisano Marzec 6, 2009 Witam,więc nie nacieszyłem się zbytnio moim DUCATI. Po pierwszych przejażdżkach okazało sie że brak mu ładowania. Winny był bezpiecznik jednak coś mi je nadal pali. Czy stawiacie na regulator? Bezpiecznik pali się tylko przy uruchomionym silniku. Na przewodach wychodzących z silnika do regulatora brak przebicia na masę, sprawdzałem tez z innym akumulatorem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Marzec 8, 2009 Może palić z powodu uszkodzenia samego reglera, ponieważ prąd bezpośredni w pewnym momencie nie jest prostowany i obnizane napiecie( sam altek daje prad zmienny o V nawet do 80-90 V). Inna przyczyna może lezec też w slabej jakosci akumulatorze(lub uszkodzeniu), poniewaz w instalacji takze tez bierze udzial altek, moze byc zwarcie miedzy plytami. Wszystko musisz sprawdzic, mierzac prad miedzyfazowy alternatora, takze sam regler, no i akumulator...Mi kiedys walił głowny bezpiecznik poniewaz pazłotko z czekolady wkreciło się pod siedzienie i sklemowalo razem + i _ . Do instalacji trza podchodzic systemowo i szczególowo, jesli nie masz odpowiednich urzadzen i doswiadczenia, wez nawet elektryka samochodowego( tylko musi byc dobry) , daj mu schemat instalacji i parametry poszczegolnych urzadzen( sciagnij z netu, lub kup serwisowke). Jesli po kolei instalacja jest na 100 OK to sa 2 mozliwosci: slaby bezpiecznik- sprawdz parametry z serwisowka- ja mialem kiedys za silny sygnal dzwiekowy i bilans mi sie nie zgadzal- palilo wlasnie bezpiecznik glowny- zamontowalem inny sygnal i zapomnialem o ustarce, poza tym byz moze ktos "madry" wlozyl zarowki o zbyt wielkich parametrach i tez uklad masz niezbilansowany- mozliwosc palenia nadal istnieje... najgorsza rzecz to usterka samego komputera, ale to chyba tylko w P7, P8 i 1,6 M się zdarzało, w 5,9 M chyba nie...Życzę powodzenia i daj znac jak odkryjesz co za diabeł...Pozdr.Janek. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
madas 0 Napisano Marzec 8, 2009 Janek jutro wiekopomna podmiana regulatora :) i zobaczymy.... a z innej beczki chyba znasz moje moto w końcu z Łomży jest :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Marzec 9, 2009 a który bezpiecznik Ci pali? układ ładowania alternator-regler-akumulator po drodze nie ma zadnego bezpiecznika. nieregulowanie prądu zabiłoby akumulator w kilka minut (sprawdzone, mam trzeci aku. ) stawiam w w takiej sytuacjii na jakąś usterką w instalacjii/odbiornik. pozdr. Th. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Marzec 9, 2009 Madas, ja znam ten motocykl z widzenia tylko- nie znam historii serwisowej, nie był u mnie "na przeglądzie" wiec nie mogę zbyt wiele o tym sprzęcie powiedzieć...ale cieszę się w końcu że trafił we właściwe ręce... Myśle jednak zebyś przed 1 jazdą przeprowadził porządny serwis...tzn paski, rozrząd, olej z filtrem no i elektryka- moze poprzedni właściciel założył alarm , lub swoje jakieś "usprawnienie" , dlatego żeby nie zrazić się do Djuczków- zrob przegląd sprzęta plizzz...Pozdr. Janek. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KingRider 0 Napisano Marzec 17, 2009 Mam serwisówke do SS'a, konkretnie do rocznika 99' i Haynes'a 600,620,750,900 od 1991-2005, moge Ci wysłać układ elektryczny na e-maila.pozdr! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach