Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Franz

Żółta Kontrolka 1098 S

Polecane posty

Zapaliła mi się żółta kontrolka z silnikiem. Parametry pracy silnika na chwilę zapalenia wydają się być OK. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu nie zapala się i wszysko wraca do normy. Na przestrzeni przejechanych 500 km zapaliła sie dwukrotnie. Coś ktoś wie, coś słyszał, może pomóc. Wyjazd do Goluba tuz, tuż no i sezon w pełni. Proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak ajak napisałem Ci w innym poście. Czy masz w jakiś niefabryczny sposób przerobione wydechy? Najczęściej pojawia się to na skutek błędu sondy. Jednak nikt nie zdiagnozuje Ci tego zdalnie. Proponuję skontaktować się z Darkiem Musielakiem serwisantem z CorseItalia w Wawie to podepnie Ci to pod DDSa i zdiagnozuje.


Jakby co mogę dać Ci tel do Darka.


 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja też obstawiałbym sondę, a motocykl nowy czy używany i ewentualnie podaj przebieg...Pozdr. Janek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wydechy piękne choć nie tuningowe, motocykl używany choć nie zajechany. Po przeglądzie w Anglii......choć mam bardzo ograniczone zaufanie do wszystkich serwisów i serwisantów, czy to Anglia , Niemcy czy Polska!!!Franz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ducati straszliwie nie lubi jak jakaś sonda, czujka nie działa. Jeśli odnotuje sobie kilkakrotnie wystąpienie danego błędu ładuje go na stałe do pamięci i przechodzi w tryb awaryjny. Zauważasz może niedostatek mocy czy nierówną pracę na "luzie"? Generalnie trzeba z tym uważać bo źle dobrana mieszanka na skutek błędnych wskazań sondy może skutkować większą awarią. O wypalaniu gniazd zaworowych nie wspomnę.


 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przyznam, że to trochę trudne pytania jak na taką świeżynkę jak ja. "Niedostatek mocy" hm ja bym powiedział raczej mój brak wyczucia Duca, ale R1 na dziś nie pozostawiłaby złudzeń przy mojej jeździe dla Duca. Mówie tu o starcie, początku jazdy  Nierówna praca na luzie, proszę nie pytaj nie mam porównania, absolutnie nie mam.Słyszało go już kilka osób i tak jak wcześniej wspominałem niektórzy myśleli,że on jest zepsuty, że coś jest nie tak.Mam pytanie czy o przejściu na tryb awaryjny jakoś informuje????Franz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pogadajcie z Koralem zeby w sobote przywiozl komputer. Na miejscu juz bedzie Maciek z Poznania to moze sie Go jakos przekupi aby luknal na to. Ojjj- strasznie nie lubi pracy na meetingach ;-].


Franz- nagraj jak chodzi ten Twoj cukierek, jak odpala itd. i wrzuc na Rapidshare - popatrzymy sobie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki. Dojechac dojadę, jak trzeba bedzie doniosę Drania. Zobaczymy, może ktoś doradzi, coś podpowie a może mu przejdzie. Choć mi nie przejdzie ma być ok, tak lubię.Zostawmy sprawę na razie jeszcze raz dzięki.Wiecie co byłem kiedyś na innym forum moto i tak sie dziwie, że jeszcze nikt mnie tu nie obraził, nie wyszydził..........hm.........można normalnie, więc jest nadzieja Franz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chłopie nie martw się, posiadaczy tego modelu pewnie nie ma zbyt wiele, ale na meetingu znawców tematu będzie bez liku.


hose

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rafi jeszcze raz Wielkie dzięki za kontakt z Darkiem i próbę umówienia na niedzielę. Moja Alicja bała sie dystansu więc nie nalegałem, jeszcze raz dziękuję. Franz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hej Franz, ściągnij sobie z www.carlsalter.com   ( chyba)  Ducati 1098 Service Manual pdf   napewno Ci się przyda, ja wczoraj próbowałem, ale za słaby przepływ miałem i error wyskoczył...


Wbij w wyszukiwarke i szukaj... może coś będzie n/t kasowania itp, jeszcze przypomniało mi się n/t nierównej pracy i nbrak mocy motocykla, mimo przeczyszczenia cewkofajek i wszystkich połączeń elektrycznych dalej nie chodziło jak trza, a wziął dolał kilka razy do paliwa amerykanski specyfik do wtrysków benzynowych, i zaczęło działać :-) naprawdę - może i u Cię coś z wtryskami lub pompa zassała angielski syf? Pozdr. Janek.P.S.   Tel do Ryśka: 0606814703 ...poda Ci nazwe specyfiku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jadę dziś do Ducati w Katowicach. Zobaczymy, ale dałem <font color='red'>[desmo]</font>......miałeś sie na moim przejechać. Może jeszcze bedzie okazja.Franz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No chyba gdzieś słyszałem niezbyt pochlebne opinie o tym servisie, ale sprawdzić warto...pamiętaj o tym ściągnięciu Service manual, jak nie będą umieli obsługiwać kompa, to sam usiądź i posprawdzaj... a czasami nie czas na servis Ducatka, nie pamietam ile Twój miał przebiegu...ja tam zbyt ochoczo nie siadam na czyjś sprzęt, więc nie ma problema, sam też mało którym daję Klekota, więc się nie przejmuj mną hihihihii...Jak  rozwiążesz problem daj znać, coby inni też się podszkolili...Pozdr. Janek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 Przegląd dopiero na 12 tyś ja mam 5. Janku zadzwon do mnie proszę 692 442 028. PozdrawiamFranz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

HA! Dodzwoniłem sie do Ducati Berlin( dzieki szwagrowi) zapytał co i jak z moją żółta lampką, posłuchajcie odpowiedzi.


"Słuchaj jak znowu się zapali żółta kontrolka na przycisku sterującym komp/wyświetlaczem wciśnij przycisk górny ( Ja wczoraj z Edkiem z Łodzi późno w nocy ustaliliśmy , że to dolny, ale nic tam przycisnę oba) odczytaj błąd , zapisz, zadzwoń ja ci powiem co i jak i co trzeba zrobić. serdecznie zapraszamy, nie w sobotę nie pracujemy. Koszt podłączenie do komputera i zdjagnozowania 20 euro.łacisz tylko wtedy kiedy jest jakiś błąd. " I właśnie taką odpowiedz chciałem usłyszeć.


Muszę zaplanować pilny wyjazd na niemieckie autostrady. Franz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeszcze raz to sprawdziłem: stoi na 686 stronie manuala ze trzeba walnąć klawisz w DÓŁ - na lewej manetce- wtedy powinno wyskoczyć co jest przyczyną zapalonej diody...


tylko skąd ja się Edkiem zrobiłem...


brzmi nobliwie ale... :D:D:D


Pozdrawiam Erti (Waldek)


...and desmo for all...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

YYYYYYYYYYYYY EEEEEEEEEEEEE a nie mówiłem, że ze mna nie wszysko ok? Erti, Erti,Erti, klawisz w dół, Erti..........Ja tez sprawdzałem w wersji niemieckiej stoi w dół.Franz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Polecam tych ludzi, sam tam serwisowalem, pelna profeska. Glowny mechanic- Marco jest takze zawodnikiem scigajacym sie w Ich teamie. Latwy dojazd i dobra obsluga!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

franz jak będziesz śmigał nach berlin daj znac chętnie podjade, poznam gostków i wypijemy razem niemiecką kawę :] czekam na newsy jaby cóś call me 609 848 848 lub 601 77 17 17 forza ada_848

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 polecasz o Wielki?!? Szwagro dodzwonił sie tez do drugiego, jest możliwość załatwienia im roboty na sobotę tylko trza wcześniej rzec słówko ( około 3 tygodnie). Może grupką sie wybierzemy się!!!Franz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba wreszcie mam, przyczyne palenia się ŻÓŁTEJ!!!! "Doczytałem" to może za duże słowo, że przy przekręcaniu kluczyka Duc jest gotowy wraz z immobilajzerem dopiero po pokazaniu pełnej sekwencji Napisu na wyświetlaczu " SBK 1098S". Gdy pojawi się 0 km dopiero można włączać starter, inaczej mże zapalać się żółta. Procedura usunięcia tej " Awarii" taka jaką stosowałem . Wyłączyć poczekać 1,8 do 2 s i powinno być dobrze. Prozaiczna rzecz, oby to było to!!! Do Berlina i tak sobie pojadę, musze zobaczyć gdzie wyświetlacz się kończy?!?!Franz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobrze że to nic powaznego!!!!!!!


U mnie czasem tez taka zółta sie zapala, ale wtedy to na stacje musze zjechac zatankować ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.