Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
klekot999

Sprawdzenie według VIN

Polecane posty

Mam pytanie :


gdzie lub jak sprawdzić Ducati według VIN-u chodzi mi o 999 R chcę sprawdzić kolejny numer tabliczkowy- ten z górnej półki, oryginalną tabliczkę amerykanin zakosił...


Kto pomoże może liczyć na Desmostodołową wdzięczność:-))).Pozdr. J- 748 S.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Decoded

VIN and Engine Number Location

The VIN is stamped on the right side of the steering head, the engine number is located on the left side of the engine, just below the water pump.


Ducati US Vehicle Identification Number (VIN)

Post-1980 US models and post-2002 non-US models have a 17-character VIN as follows:

Characters 1-3: World Manufacturer Identifier

Z = Italy
D = Ducati
M = Motorcycle ( i.e. ZDM = Ducati)

Character 4: Motorcycle Type

1 = street version
2 = dual purpose version
3 = off-highway racing version

Character 5: Motorcycle Model

D = (example: 1987 Paso 748)
G = (example: 1987 750 F1 Laguna Seca)
H = homologation model
K = (example: 1990 750 Sport)
L = supersport
M = (example: 1992 Paso 9071e)
N = (example: 1993 750SS)
P = (example: 1995 E900 Elefant)
S = hypersport/superbike
R = monster,
T = sport touring
U = 9X9 series
V = Multistrada

Character 6: Engine Type

A = air-cooled twin
B = liquid-cooled twin
C = air/oil-cooled twin
7 = race model variations
9 = race model variation

Character 7: Engine Displacement

1 = (examples: none)
2 = 600cc (examples: 620SS)
3 = 750cc (examples: Paso 748, 750 Sport, 750SS, 748/R, Monster 750, 749)
3 = Australian 1996 900SS
4 = 900cc (examples: 900SS, M900e Mike Hailwood)
5 = (examples: 996, 998, 999, ST4S)
6 = (examples: 851)
6 =
7 = (examples: 888 SPO)
8 = (examples: 916, Monster S4, Monster 1000)
9 = (examples: 996R)
0 = (examples: Mike Hailwood Mille 1000)

Character 8: Net Brake Horsepower

The following examples are for US models except where noted.

H = (examples: 1990 750 Sport)

K = (examples: 1999 750SS, 2003 620SS)
L = (examples: 1995 E900 Elefant, 1998 Monster 750)
M = (examples: 1993 750SS, 1987 750 F1 Laguna Seca)
N = (examples: 1987 Paso 748, 1992 Paso 907ie, 1992 900SS, 1994 Monster 900, 1999 900SS, 2002 MH900e Mike Hailwood)

P = (examples: 1998 ST2, 2003 Monster 1000, 2004 Multistrada)

R = (examples: Mille 1000 Mike Hailwood, 1990 851, 1993 888SPO, 1998 748/S)
S = (examples: 1995 916, 2002 Monster S4, 2000 748R, 2003 749)
T = (examples: 1988 851 Tri-Color Racer, 2000 996/S, 2002 ST4S, 2003 999)

V = (examples: 1998 916SPS, 2000 996SPS, 1999 998/998S, 2003 999S)

Character 9: Check Digit

A calculated number that is used to verify the validity of the VIN.
A single number or the letter X only.

Character 10: Model Year Code

9 = 1979

A = 1980
B = 1981
C = 1982
D = 1983
E = 1984
F = 1985
G = 1986
H = 1987

J = 1988
K = 1989
L = 1990
M = 1991
N = 1992
P = 1993

R = 1994
S = 1995
T = 1996

V = 1997
W = 1998
X = 1999
Y = 2000

1 = 2001
2 = 2002
3 = 2003
4 = 2004
5 = 2005

Character 11: Manufacturing Plant Code

B = Bologna Italy
V = Varese Italy (the old MV factory)

Characters 12-17: Production Number (six-digit sequential)



Ducati Pre-2002 Non-US Vehicle Identification Number (VIN)

Prior to 2002, non-US models were assigned a 17-character VIN that does not embody a check digit character that's been required by USDOT since 1980.

Example - 1999 Eurospec 996SPS VIN: ZDMH100AAXB002526




Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to u każdego dilera sprawdzisz numer


wszystko jest podzielone na kontynenty w sprzedaży.


 


Saluti di DesmoManiaxini

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, te info z Vin-u jest mi znane...


Niedokładnie się wypowiedziałem, chodzi o to czy jest możliwość po numerze Vin dojść jaki numerek ma mieć Ducati 999 R na tabliczce okolicznościowej mocowanej na górnej półce zawieszenia motocykla.


Wiem że na USA w 2006 roku poszło ok. 75 sztuk Ducati 999R , narazie najwyższą numerację na Stany znalazłem 999 R 0109...I o to mi tylko, lub aż chodziło, resztę to wiem...


Pozdr. Janek.p.S   Chyba ytrzeba udać się do dilera w Stanach i zapytać...ale Dzięki Wam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A co to za problem w PROBIKE-u zapytać? Najlepiej u źródła. Jak dla nich pracowałem to takie pytania załatwiałem w jeden dzień. Włochom zawsze trzeba dać dobę na przegryzienie tematu, ale zawsze odpowiadali w tym temacie bardzo konkretnie i precyzyjnie. Byle Monster 600 z lat dziewięćdziesiątych (bez obrazy) i było wiadomo z jakiego kraju pochodzi i kiedy tam został sprzedany.


Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Darku za trop... Ryśka trzeba wysłać do Dubelskiego, właśnie szkoda, że nie bylim w Mszczonowie, a pierwotnie mielim taki plan, bym przyjechali tą 999 R i 1098, ale u mnie Szkoła Chorążych wyskoczyła, a Rysiek miał sprawę do załatwienia i musiał szybko wracać z Motobazaru...


Dzieki jeszcze raz...Pozdr. Janek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

... Jasiu, Jasiu... zawsze coś tam wypadnie komuś bo coś tam. W ramach "Desmostodołowej" wdzięczności, którą tak tutaj częstujesz/zachwalasz/polecasz to ja za pomoc poproszę o przejażdżkę na Z1300, które podobno tam parkuje, tak jak dziesiątki innych "białych kruków" jak 999R, tyle, że bez tabliczki na półce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na H 2 - 750 lepiej hahahahaha.... bo na KZ normalnie i w dzisiejszych czasach mozna jeździć, ale na Machu- to hardkor niezły jest...Tylko wcześniej zadzwoń/ daj znać, żeby być na miejscu...Pozdr. Janek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

... jeździłem, kolega ma 500tkę odremontowaną. Jeszcze chętnie bym się przejechał na Mach III "Widow maker" 750 co by zobaczyć jego kopa, ale najbardziej kręci mnie Z1300. Jego silnik swoją pracą przypomina mi moje stare samochody BMW :-)


 


Nie ma to jak pogadać o Kawasaki na forum Ducati :-)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z Kawasaków to mamy:


-KH 125 na stawidle obrotowym


- H2 - 750 2 sztuki (oba ujeżdżone przeze mnie)


- KZ 1300 ( wczoraj przyszła druga sztuka- dla kolegi z Giżycka)


-Z1 900 - już mamy komplet oryginalnych tłumików- jednak należy nad nimi popracować( chyba na 2 położyć nowy chrom)


- mielim okazję na turba 750- ale za drogo chcieli , a dość walny złom był- znaczy turbo nie chodziło...


Z Hondów mamy:


- CB 750 K0 - czyli 1 wersja


-CB 750 K5- z 1975


- CBX 1000- 6 cylindrów


Z Yamahów mamy:


-XS 650- na szprychowanych kołach


Z Suzuków:


- GS 750- 1 wersja


-GSX 1100 Katana(ta prawdziwa Katana- a nie te nowsze)


Oprócz tego:


Trimuph Tiger 650- 2 sztuki


BSA 650


BMW R 90 S


BMW K 75


Ducati Paso 750 Limited i meny meny innych...


Pozdr. J- 748 S.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Taka ciekawostka - do Z 1 tłumiki są jeszcze osiągalne w OEM Kawasaki, i nie kosztują majątku!!! Osobiście ściągałem dla tego samego kolegi, który również ma niezłą zbieraninę klasycznej japonii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już nie mamy głowy, żeby kupować na kupę... mamy 2 nowe sztuki i 2 stare sztuki,+ do tego te 4 w 1 co amerykaniec zalozyl i troszkię kaszaniasto wyglada, ale nie bedziem nowech kupowac...ciul z tym...


a jeszcze z Suzuków mamy 2 razy Bawół Wodny i gdzieś na forum.motocyklistow  Pablo zrobił mi filmik jak jadę na Bawole:-)))...bez hamulców- tzn był tylko tylny, ale strasznie słaby;-))))...już znalazłem na stronieDucati ogolne- 356 , lub na wrzuta.pl   p.t. Klekot na GT

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.