Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Madi

wyższa kierownica?

Polecane posty

chciałabym zmienić kierownicę w Monstreku 696. fabryczn ajest bardzo szeroka i wygięta w dóło. Spędzając kilka godz na moto każdego dnia nie czuję nadgarstków... Czy ktoś z Was zmieniał kierownicę? Chciała bym wyższą.


Pytanie czy sa kierownice wyższe czy muszę mocowanie na półce zmienić? Jesli ktoś z Was się w to bawił to zapewne wie ile cm zapasu mają przewody hamulca, sprzęgła i elektryki..?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak masz stalowe oploty( a pewnie masz- to za bardzo jej nie podniesiesz, , jeśli kierownica jest rurkowa( a nie cliponsy), to moze nieco przekręć do przodu- trochę nienaturalnie tyż będzie, ale może nieco pomoze nadgarstkom...


Próbowałem założyć nieco klasyczna kierychę do 695, niestety przewody pozwalały akurat na tyle że usytuowanie zbiorniczkow, wychodziło na zagięciach kierychy- czyli nie do przyjęcia, wiec założyłem Tomaselli niższą, ale lepiej pasującą, ale i tak musiałem nawiercać otworki na koleczki...chyba się trza przyzwyczaić...


Pozdr. J-748 S.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale po obróceniu nieznacznie w górę (fakt, nadgarstki odetchnęły) okaało się, że przy makysmalnym obróceniu kierownicy w lewo przycisk sygnału dźwiekowego przygniata siatkę wlotu powietrza. To samo jak skręcam kierownicę w prawo..Kostka z przełącznikami wganiata lekko siatkę od wlotów powietrza. Nie wspominając, że również przygniata mi lekko kciuki do zbiornika... Co w razie upadku (odpukać w niemalowne) może skończyc się zgruchotaniem kciuków. :/


Pozostaje mi podniesienie kierownicy... Albo jazda bez trzymanki :P. A tak serio.. w jakich firmach można szukac kierownicy do Ducati?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kiedys innej kierownicy do Multistrady. Najtaniej i wbrew pozorom dosc fajnie wyszlo w zwyklym Larssonie. Trzena jednak znac wymiary bo wg. ich wlasnie mozna cos dobrac. Moze podobnie bedzie z Twoim? Zobacz jak sie mierzy kierownice u nich i porownaj z wymiarami Twojej, tadaaa ;-]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

El Presidente, tylko musisz wymierzyć własną w trzech płaszczyznach i dobrać podług tego coś innego.


 


A tak na marginesie - Monsta będzie wyglądał bardzo nienaturalnie w takiej opcji... Tak jak rozmawialiśmy - do Twojej pracy, z wielu wzglęów, polecam coś innego, np Kawasaki ER-6n vel "jeżdżące krzesło" - i mówię to bardzo "poważka"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kupiałam Monstera i raczej zanim go nie spłacę to nie będę kupować drugiego moto :P


 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Madi, a czasami, nie ma ściętych ograniczników, bo nic nie powinno raczej przygniatać... W 695 ograniczniki są śrubkowe- może wystarczy podkręcić śrubkami( jeśli są)...


Musieli, ale małe Monsterki dość spolegliwe są i łatwe do opanowania...Pozdr. J-748 S.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ewa    0

Madi,


 


a może nie w kierownicy jest pies pogrzebany tylko w Twojej pozycji na motocyklu?


Ja nie mam problemu z nadgarstkami ani w ogóle nic mnie nie boli po kilku h na tym moto..


Żeby się nie wymądrzać przejdę do rzeczy.


Proponuję: zmniejsz nacisk na kierownicę, tylko jej 'dotykaj' nie opieraj się o nią, stopy wbij w podnóżki (i tam przenieś większość ciężaru ciała), oprzyj je w najszerszym miejsu stopy, równolegle do podłoża, odsuń się od baku, wyprostuj plecy.


Więcej możesz pozytać u Keith'a Code'a.


 


U mnie działa :)


Pozdrawiam.


 


--Ewa--

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tylko kiedy jeżdżę normalnie jak na motocyklistów przystało wszystko jest OK. nic nie boli.. Przy 70km/h jest mi wygodniusio jak w foteliku przed TV Ale uwierz... jadąc te nieszczęsne 30km/h w porywach do 50km/h z kursantem, mając w pogotowiu łaki przy sprzegle i hamulcu, gapiąc sie w luterka co chwila czy robaczek z tyłu się nie zawieruszył nic nie pomaga.


Co do tego, że przyciska paluchy... Gdzie szukać tych ograniczników?? (kiedy go kupiałm było wszytsko OK. przyznaję,że próbując eksperymentów ustawieniem kierownicy coś przestawiłam i nijak teraz ustawic dobrze na powrót. zwłaszcza, że nie chce jej znów opuszczać...)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.