Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

delta81

Pochwal się swoim ST

Polecane posty

Gość siwy   
Gość siwy

Ciesze sie shogun, ze podzielasz slabosc do ST'ka. Wiemy co mamy, prawda  ;)

 

ST3S ABS rozni sie od zwyklego:

 

- przednie zawieszenie to w pelni regulowany upside-down widelec showa powlekany azotkiem tytanu

- tylny hydrauliczny amortyzator Öhlinsa, rowniez pelna regulacja

- wykute z lekkich stopow felgi Marchesini 

- ostro zestrojony ABS

- G-KAT

 

Ciekawy test porownawczy ukazal sie swego czasu w MOTOCYKLU: http://www.motocykl-online.pl/testy/MZ-1000-S-vs-Ducati-ST3S-vs-BMW-R-1200-ST-vs-Honda-VFR-vs-Triumph-Sprint-ST,4419,1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gratuluję Siwy i zazdroszczę pozytywnie :cool: 

Mnie ostatnio naszło na zmianę na coś wygodniejszego, co bym mógł z żonką polatać gdzieś dalej.

I taki mi się właśnie marzy, powiedz ile trzeba dać za porządną sztukę?

Najgorsze, że w PL na pewno jej nie znajdę :mad:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość siwy   
Gość siwy

Dziekuje delta81 i polecam ST na trase z plecaczkiem. Ja wybieram sie z zona za pare dni znowu na maly parodniowy wypad.

Jezeli chodzi o ceny, to zalezy jakie wymagania stawiasz.

Moj egzemplarz byl na dane walory cenowo bardzi dobrym zakupem, w porownaniu z innymi ofertami: 04/07, 13700 km, w zasadzie z pierwszej reki (pierwotnie krotko zarejestrowany na Ducati), wszystkie serwisy w Ducati + coroczne przedsezonowe przeglady, , performance race ECU, nigdy nie mial zamontowanych kufrow (dopiero ja zamontowalem stelaz). Zaplacilem 5300€ z roczna gwarancja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje delta81 i polecam ST na trase z plecaczkiem. Ja wybieram sie z zona za pare dni znowu na maly parodniowy wypad.

Jezeli chodzi o ceny, to zalezy jakie wymagania stawiasz.

Moj egzemplarz byl na dane walory cenowo bardzi dobrym zakupem, w porownaniu z innymi ofertami: 04/07, 13700 km, w zasadzie z pierwszej reki (pierwotnie krotko zarejestrowany na Ducati), wszystkie serwisy w Ducati + coroczne przedsezonowe przeglady, , performance race ECU, nigdy nie mial zamontowanych kufrow (dopiero ja zamontowalem stelaz). Zaplacilem 5300€ z roczna gwarancja.

 

No to zajebisty egzemplarz wyszukałeś :thumbup: ale pewnie trochę czau to zajęło.

Co do wymagań wiadomo, stan techniczny i historia serwisowa na pierwszym miejscu. Reszta mniej ważna, no może żeby przebieg nie był 90kkm :wink:, albo znowuż w drugą stronę, żeby nie był skręcony do magicznych 17tu jak to u nas bywa :crazy: 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja miałem niedawno mocną chęć pozbyć się ST (na szczęście to wcale nie takie łatwe ;) ) i ciekawe że właśnie też ta wygoda na tylnym siedzeniu i  koleżanki z pracy odwiodły mnie od tego pomysłu ;) (moja żona nie lubi jazdy na motocyklu więc jestem "skazany" na towarzystwo koleżanek ;) ) - w 2 osoby to jest jednak moto nie do pobicia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moje gratulacje  :clap:  :crazy:  :thumbup:

Co by nie mówić ładniejszych ST jeszcze nie zaprojektowano  :thumbup: a szkoda bo powinien wrócić do produkcji np. ST5s i jak dla mnie  to w jedynym słusznym malowaniu  :shock:  :eek:  Senny  :D   :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co by nie mówić ładniejszych ST jeszcze nie zaprojektowano  :thumbup: a szkoda bo powinien wrócić do produkcji np. ST5s i jak dla mnie  to w jedynym słusznym malowaniu  :shock:  :eek:  Senny  :D   :lol:

 

Popieram :!: :thumbup: 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość siwy   
Gość siwy

Dziekuje Karasek, Kamyk :wave:

 

A co do szukania delta, to bylo raczej inaczej. Moj bardzo dobry przyjaciel, nasz wspolny znajomy poprosil abym sie troche rozejzal za moto dla niego. Ja swoje ST2 swiezo w zeszlym roku przelakierowalem, przed tym sezonem pelen serwis. Nie nosilem sie z jakims zakupem. Wiec zaczalem sie rozglodac nie dla siebie, az przypadkiem trafilem na te ST3. Pogadalem z handlarzem BMW/Yamahy u ktorego stal (swiezo wziety w zadatek za nowe BMW). Przyslal mi papiery, wiec moglem sie kontaktowac z bylym wlascicielem. Notabene byly wlasciciel juz sie skarzyl, ze chyba zle zrobil, bo nie moze sie przyzwyczaic do BMW. Wszystko sie zgadzalo, wiec nasz wspolny znajomy przejal mojego ST'ka, a do mnie zawital ST3. Wiec nie ja szukalem, tylko przypadkowa okazja mnie skusila.

Nielatwo przyszlo mi sie rozstac z moim moto, ale przejely go dobre rece :cool: Syn zrrobil na pamiatke fotki, jak odprowadzalem wierna maszyne do kraju:

post-86939-0-36559500-1435262352_thumb.jpg

Edytowano przez siwy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to mi sie właśnei w ST podoba że o ile jak na sam motocykl sie patrzy to 748/916 bardziej mi sie podoba - to już jak sie patrzy na moto z jeźdźcem to na ST jeździeć dostojniej wygląda :) i jakoś cały motocykl na tym zyskuje :)

 

a jak różnice po przesiadce? są duże różnice? jak ABS się spisuje? opisałbyś swoje wrażenia z jazdy?

Edytowano przez vip3r

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje Karasek, Kamyk :wave:

 

A co do szukania delta, to bylo raczej inaczej. Moj bardzo dobry przyjaciel, nasz wspolny znajomy poprosil abym sie troche rozejzal za moto dla niego. Ja swoje ST2 swiezo w zeszlym roku przelakierowalem, przed tym sezonem pelen serwis. Nie nosilem sie z jakims zakupem. Wiec zaczalem sie rozglodac nie dla siebie, az przypadkiem trafilem na te ST3. Pogadalem z handlarzem BMW/Yamahy u ktorego stal (swiezo wziety w zadatek za nowe BMW). Przyslal mi papiery, wiec moglem sie kontaktowac z bylym wlascicielem. Notabene byly wlasciciel juz sie skarzyl, ze chyba zle zrobil, bo nie moze sie przyzwyczaic do BMW. Wszystko sie zgadzalo, wiec nasz wspolny znajomy przejal mojego ST'ka, a do mnie zawital ST3. Wiec nie ja szukalem, tylko przypadkowa okazja mnie skusila.

Nielatwo przyszlo mi sie rozstac z moim moto, ale przejely go dobre rece :cool: Syn zrrobil na pamiatke fotki, jak odprowadzalem wierna maszyne do kraju:

 

No tak, Seba miał wziąć Twojego, a Ty przypadkiem stałeś się właścicielem tego :mrgreen: no proszę ciekawie wyszło.

U mnie znowuż żona nie pozwala sprzedać 748 :grin: tak się do niego przywiązała, ja zresztą też, ale chciałem, żeby to właśnie ona miała wygodniej :wink: 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No tak, Seba miał wziąć Twojego, a Ty przypadkiem stałeś się właścicielem tego :mrgreen: no proszę ciekawie wyszło.

 

Tym sposobem liczba STków pozostała ;)

 

Witam a to moja maszyna

pozdro dla WSZYSTKICH

 

Gumiś - ładna maszyna

PRAWIE tak ładna, jak moja ;) :D

Koziu ma identyczne malowanie, jak Twoje.

Musimy się kiedyś zgadać na jakiś trip w 3 x ST4s w szarym malowaniu ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Delciak - walcz, nie wymiękaj !

Tylko nie wyskocz z jakimś czerwonym kolorem - tego, jak psów ;) :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość siwy   
Gość siwy

 

a jak różnice po przesiadce? są duże różnice? jak ABS się spisuje? opisałbyś swoje wrażenia z jazdy?

 

Pare kilometrow juz przejechalem wiec pierwsze spostzrezenia moge opisac. ST3S ABS w porownaniu do ST2:

Silnik pracoje spokojniej. Bardzo szybko, 3-4 sekundy po starcie pracoje juz rytmicznie i przyjmoje rownomiernie gaz. Wkreca sie linearnie na obroty, jedynie w bardzo

uciazliwych waronkach miejskich (rush our, stop and go miedzy swiatlami) szarpie lancuchem. Jest wiec elastyczniejszy od ST2. Ppodczas przyspieszania mniejsze wibracje

od ST2, jak i ST4S ktorym rowniez mialem mozliwosc jezdzic. Moment obrotowy duzo wiekszy, az do predkosci autostradowych bez problemu linearnie sie wkreca. Przy tym

sprawia bardziej "syntetyczne" wrazenie niz ST2. Praca silnika bardziej zblizona do rzedowki. ST2 mialo wiekszy charakter, w kazdym momencie bardziej odczuwalna zarowno

odglosem, jak i mechanicznie w koncowkach barow praca silnika w z duzym "charakterem". Cenilem sobie w ST2 przyjezdna bezproblematyczna kontrole nad motocyklem,

zarowno jezeli chodzi obsloge gazem, jak i stabilnosc jazdy i lekkosc wchodzenia w zakrety. Po przesiadze na ST3S ABS byly to najbardziej zucajaco sie w oczy cechy charakteru rozniace sie do ST2.

Komponenty zawieszenie powodoja, ze motocykl jeszcze latwiej i szybciej reagoje na rozkazy kierowcy, bajecznie szybko sie kladzie w zakret i nie ma nadmiernej cechy postawiania sie w zakretach przy zmniejszaniu predkosci, lub lekkim przychamowaniu. Na poczatku wydawal mi sie w porownaniu do ST2 bardziej nerwowy pod wzgledem stabilnosci, wymagajacy troszeczke wiecej korrektur podczas jazdy. Aczkolwiek po przejechaniu juz troche km mam wrazenie , ze bylem po prostu przyzwyczajony do ST2, ktory wiecej "wybaczal" pod tym wzgeldem i byl po prostu bardziej "ociezaly". Jestem wysoki i waze okolo 91 kg, wiec ST2 byl dla mnie raczej zwinnym sprzetem. Poprzednie BMW K110RS i Yamaha GTS ktorymi jezdzilem byly niezlymi "klamorami" w porownaniu do ST2. Aczkolwiek osoby lzejsze i nizsze narzekaja na ST2, twierdzac ze wymaga wysilku.

BC ma duzo funkcji, wiec kierowca moze sobie  wedlog preferencji ustawic aktualnie pokazywane funkce. Ale przed wszystkim tacho i wyswietlacz sa duzo wyrazniejsze i lepiej czytelne, jak i rowniez duzo lepiej podswietlone niz zegary w ST2. Widocznosc w lusterkach tak samo dobra. Sprzeglo chodzi ciut lepiej. Moj ST3S juz nie ma suchego sprzegla. Pomimo to nadal trzeba miec krzepe, aby po miescie co chwile operowacklamka sprzegla, jestem do tego przyzwyczajony. Moj ST3 ma bardzo dobra mape ECU, nie strzela wogole w airbox. Pali okolo 5,5 litra.

Na koniec funkcja ABS. Jest faktycznie ostro dostrojony. Nie zwalnia kierwcy z myslenia. Blokoje na suchym juz zupelnie na koncu, aby sie tylne kolo nie podnioslo trzeba dodatkowo uzywac tylnego chamulca. Interwaly czuc w manetkach, ale nie sa nieprzyjemne. Powiedzialbym, ze ABS ma bardziej sportowe zestrojenie i chamowanie tym motocyklem wymaga nadal treningu i sprawia wrazenie prawie do konca konwencjonalnego systemu.  

Jedyne co mi aktualnie podpadlo to seryjne obicie kanapy. Tutaj zmieniono material i sie slizgam. Bede w zime to musial zmienic, bo jest irytujace.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzieki siwy za odpowiedż - ja lubie bardzo ST - ale ten "charakter ST2" na niskich obrotach mnie dość wkurza ostatnio (szczególnie że głównie turlam się po miescie w mega-korkach - pompę sprzęgła mam akcesoryją wiec z tym problemu nigdy nie miałem - ale wlaśnei druga rzecz to ten ABS ciut kusi.

 

a przy okazji - GTS! - super masz gust :) - szkoda że to forum ducati bo chętnie spytałbym jeszcze o GTS - bardzo ciekawy sprzęt i miałem kiedyś na niego ochotę (no ale przejechałęm się ST i jakoś straciłem zainteresowanie innymi markami ;) )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich zgromadzonych :) oto  ST w moim  posiadaniu  pozdrawiam. 

IMG_20200215_054739_611.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.02.2020 o 17:10, BOLO83 napisał:

Witam wszystkich zgromadzonych :) oto  ST w moim  posiadaniu  pozdrawiam. 

IMG_20200215_054739_611.jpg

 

20200318_104418.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.