Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Łukasz

MH 900

Polecane posty

 

 

 

nie wiem czy widzieliście ten filmik ale w zimowe dni gdy ducaty stoją odłogiem jak się to ogląda to w fotelu zaczyna się biegi zmieniać :)

 

klekot999 jak oceniasz jako znawca ducat taką sztukę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

MH 900 jest klasą samą dla siebie, został stworzony przez Pierra Terblanche - uważanego za twórcę najbardziej kontrowersyjnych konstrukcji Ducati. Generalnie to biały kruk, widziałem go tylko raz na żywo na parkingu pod biurem Ducati w Bolonii. Jest naprawdę pięknym klasykiem, cena zakupu zazwyczaj zaporowa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale to jest współczesna maszyna nawiązująca do pierwotnych MH 900.

mylę się?

ze 3 lata temu był art w świecie motocykli o "wznowieniu" prod tego modelu

 

 

tak czy inaczej sprzęt rozwala dynię

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, to jest replika, którą robili w 2001-2002 roku, silnik od SS900, reszta to majstersztyk włoskiego designu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że Jasiu wie o wiele więcej na temat korzeni tej konstrukcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

MH - oczywiście bardziej mi się podoba niż oryginalne MH-R z prostego powodu- można na tym normalnie jeździć i hamować...Jednak nie ma co się łudzić ani oryginał ani "kopia" nie są sprzętami tanimi, znalazłem raz MH- za 19 tys dolcow, oryginal jeśli jest kompletny nie kosztuje wcale taniej... jednak i tak wszystko przebija Supermono- kiedyś w 2001 roku znalazłem ogłoszenie aukcyjne- min. do bicia 150 tys dolarów...

Co do samego motocykla, podobnie jak 749/999 jest motocyklem łatwo rozpoznawalnym i czasami myślę, że wręcz genialnym, no ale rynek nie zawsze jest gotowy na niecodzienne rozwiązania, dlatego Terblanche musiał "polec"...

Ten film w linku oglądałem już dawno... ale od czasu do czasu jeszcze se oglądam...zauważcie reakcję kierowcy tego dużego SUV-a - myślę że w Polsce taki numer nie mógłby mieć miejsca...

No i chłodzony powietrzem silnik Ducati to prawdziwy majstersztyk, dlatego namawiałem Kingę, żeby zrzuciła owieweczki :mrgreen: ( sorki Kamil...)... po co ukrywać clou całego motojka....

Pozdr. J-999.

PS. Jeśli chodzi o sam silnik MH900- to pochodzi o oczywiście jak prawie wszystkie nowoczesne Ducati(oprócz Desmoseidici), od Pantaha 500/600/650/750( zwanego F1), czyli następcy sławetnego MH-Replica( na wałkach królewskich)...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy pamiętasz Świstaka ze zlotu w Białokoszy: przyjechaliśmy ja na st4s, rozwalone paso, i cagiva.. więc... Świstak swoją cagivę zaczął przerabiać na mh..... hehe i się zdziwiłem jak to można klasyka zrobić z elephanta. pewnie zobaczycie na zlocie desmo najbliższym.

 

Janek to we Włoszech pewnie długo siedział i to pewnie w fabryce ducati...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Łukasz nie zauważyłeś gdzie tem MH jest- Portorico...tam zawsze są okazje...Tylko weź i wpłać $ ciekawe czy odzyskasz...

Już dużo motocykli widziałem stamtąd- nawet Desmoseidici- dziwne że nikt ich nie bije...Pozdr. J-999. P.S. ale cena dla niektórych byłaby do przyjęcia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dźwięk, jak i sama duca są poprostu rewalcyjne.... Kiedyś widziałem na allegro MH900e do sprzedania które...... stało w salonie zamiast fortepianu :D.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten link do youtube mam od dłuższego czasu w ulubionych, najlepszy dźwięk motocykla jakikolwiek słyszałam! Po prostu coś niesamowitego! MH klasyka i hołd oddany Mike'owi!

 

 

Janek co do ciuszków w SS! :D

Narazie są zdjęte i latamy bez, nawet ciekawie to wygląda, mimo wszystko trzeba wymyśleć jakaś dopracowaną wersje mini. Chociaż na meeting ubierzemy czerwone palto! ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dźwięk, jak i sama duca są poprostu rewalcyjne.... Kiedyś widziałem na allegro MH900e do sprzedania które...... stało w salonie zamiast fortepianu :D.

 

Ten "salonowy" MH900 stał dość długo na Jagiellonskiej w warszawie w komisie za okolo 50000pln. Najlepsze było to, że był to Testbike z tabliczką "TestBike 003" o ile dobrze pamietam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dźwięk, jak i sama duca są poprostu rewalcyjne.... Kiedyś widziałem na allegro MH900e do sprzedania które...... stało w salonie zamiast fortepianu :D.

 

Ten "salonowy" MH900 stał dość długo na Jagiellonskiej w warszawie w komisie za okolo 50000pln. Najlepsze było to, że był to Testbike z tabliczką "TestBike 003" o ile dobrze pamietam

 

Nie wiem co to za MH "salonowe" ;) było na allegro, ale ja znam dwie sztuki sprzedane na Jagiellońskiej. Jedną kupił mój znajomy Marcin i faktycznie miała to być lokata i postawił ja w salonie, sam jeździł żółtym 749s, jego numeru na tabliczce nie pamiętam. Był jeszcze wspominany przez Łukasza testbike, do Polski trafiły takie 2szt. Jeden stał w Boldorze, a drugiego wziął dla siebie Xavier Retat, ówczesny importer Ducati.

Co do samego MH to fajne to to było, bardzo zjawiskowy motocykl. Kiedyś się na nim przejechałem po Warszawie, ludziom głowy obracały się bardziej niż za jakimś ferrari czy lambo ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.