klaus 1 Napisano Luty 21, 2010 w pierwszej 10 aż 6 dukat^ów podczas dzisiejszych testów. no poprostu za tydzień będzie pomiana pomiana będzie saluti Ducatisti Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Luty 21, 2010 Wow,Wow,Wow Rany czy ja w sanatorium bedę miał eurosprt? Inaczej nie jadę! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kasper 0 Napisano Luty 21, 2010 W przyszły weekend będzie gorąco :lol: Zadziwia Checa po tylu latach na honcie odnalazł się na L- twinie :o . Nie widać znaczących postępów tak wysławianych w niemieckich czasopismach BMW. Tardozzi :oops: też nie pomógł. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Luty 21, 2010 Bo te BMW to ................bmw... Jak ja to kocham..... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
franek 0 Napisano Luty 22, 2010 czy ja w sanatorium bedę miał eurosprt? Będziesz tam miał duuuuuuużo innych sportów :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
geni 0 Napisano Luty 22, 2010 Do diaska, za dobrze idzie ;) . W końcu to "Chąda" się musi sprzedawać w pierdylionach egzemplarzy. Dołożą Ducati zwężki w dolotach, odważniki podoklejają i wszystko wróci do normy :roll: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klaus 1 Napisano Luty 22, 2010 1. Carlos Checa (SPA) Althea Ducati - 1098R – 1’31.959 sek 2. Michel Fabrizio (ITA) Ducati Xerox - 1198 - - 1’32.349 sek 3. Leon Haslam (GBR) Alstare Suzuki - GSX-R1000 - 1’32.484 sek * 4. Noriyuki Haga (JPN) Ducati Xerox - 1198 - 1’32.518 sek * 5. Jonathan Rea (GBR) Ten Kate Honda - CBR1000RR - 1’32.544 sek 6. Shane Byrne (GBR) Althea Ducati - 1098R - 1’32.671 sek 7. Max Neukirchner (GER) Ten Kate Honda - CBR1000RR - 1’32.735 sek 8. Max Biaggi (ITA) Aprilia Alitalia Racing - RSV-4 - 1’32.832 sek 9. Jakub Smrz (CZE) PATA B&G Racing Ducati - 1098R - 1’32.912 sek 10. Lorenzo Lanzi (ITA) DFX Ducati - 1098R - 1’32.979 sek * dzisieszy pierwszy test 1. Fabrizio M. (ITA) Ducati 1098R 1'31.650; 2. Byrne S. (GBR) Ducati 1098R 1'31.662; 3. Smrz J. (CZE) Ducati 1098R 1'31.680; 4. Checa C. (ESP) Ducati 1098R 1'31.959; 5. Rea J. (GBR) Honda CBR1000RR 1'32.175; 6. Haga N. (JPN) Ducati 1098R 1'32.247; 7. Haslam L. (GBR) Suzuki GSX-R1000 1'32.279; 8. Biaggi M. (ITA) Aprilia RSV4 1000 F 1'32.474; 9. Camier L. (GBR) Aprilia RSV4 1000 F. 1'32.621; 10. Neukirchner M. (GER) Honda CBR1000RR 1'32.691; Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
geni 0 Napisano Luty 22, 2010 No patrz Pan. Yamahi eR Łan na zasłużonej pozycji poza pierwszą dychą :lol: :lol: :lol: . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Luty 22, 2010 Wszystko ładnie, ale ciekawe jak w Superpole i samych wyścigach będzie, Phlilip to dość szybki tor i właśnie szybkość i moc na prostych będzie się liczyć, no chyba, że pododawali szykany coby atrakcyjniej było... Pamiętajta, że jak Ducati zdobędzie kolejne 5 zwycięstw to musi założyć 45 mm zwężki :evil: ... A wczoraj oglądał ja na Youtube jak po fuksem zdobytym mistrzostwie w 1994 r Russel wymachywał ręcami i kręcił głową na boki, bo za chiny nie mógł dogonić Foggiego na 916( właściwie 955) :lol: ... Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach