Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
davidson

Często zalewa świecę w tylnym cylindrze...

Polecane posty

...mam problem...

U nas, w Trójmieście, jeśli chodzi o dobry (jakikolwiek!) serwis Ducati jest naprawdę sucho. Tak samo jeśli chodzi o części i dobrą radę... I tutaj od razu walę do Was jak w dym! :)

Ostatnio często zalewa mi świecę w tylnim cylindrze. Tylny gar traci power a świeca jest czarna. Swoją drogą dość dużo bierze oleju. Od czerwca do października zszedł z kreski max. na min. (czy to dużo?) W przednim garze jest wszystko OK. Zapala zawsze, często pomimo braku ochoty do współpracy ze strony tylnego kolegi. Przednia świeca jest sucha i czyściutka.

Jak myślicie, co to znaczy? Mój mały rozumek podpowiada mi, że to tłok, lub pierścienie tylnego gara. Nawet już przygotowałem się psychicznie i finansowo na nowy tłok. Ale może problem tkwi w czymś innym?? Wiem, że tak na odległość to trudno coś poradzić, ale może ktoś miał tak samo i wie gdzie jest pies pogrzebany??

Czy się mylę? Poradźcie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
...mam problem...

U nas, w Trójmieście, jeśli chodzi o dobry (jakikolwiek!) serwis Ducati jest naprawdę sucho. Tak samo jeśli chodzi o części i dobrą radę... I tutaj od razu walę do Was jak w dym! :)

Ostatnio często zalewa mi świecę w tylnim cylindrze. Tylny gar traci power a świeca jest czarna. Swoją drogą dość dużo bierze oleju. Od czerwca do października zszedł z kreski max. na min. (czy to dużo?) W przednim garze jest wszystko OK. Zapala zawsze, często pomimo braku ochoty do współpracy ze strony tylnego kolegi. Przednia świeca jest sucha i czyściutka.

Jak myślicie, co to znaczy? Mój mały rozumek podpowiada mi, że to tłok, lub pierścienie tylnego gara. Nawet już przygotowałem się psychicznie i finansowo na nowy tłok. Ale może problem tkwi w czymś innym?? Wiem, że tak na odległość to trudno coś poradzić, ale może ktoś miał tak samo i wie gdzie jest pies pogrzebany??

Czy się mylę? Poradźcie :)

 

Z mojej strony co jedyne przychodzi mi do głowy...być może SS ma zbyt bogatą mieszankę na tylnym cylindrze? Sprawdź gaźniki. Jeśli będzie wszystko ok. zmień po prostu świece na nowe.

...ale najlepiej niech wypowiedzą się fachowcy.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale czarna i zaolejona, czy czarna z powodu złej mieszanki?

Trudno na odległość, wiarygodny jest pomiar ile spala oleju w km...

Znając życie, gaźniki do czyszczenia, a potem do właściwej regulacji- tylny gar ma większej średnicy dyszę, ale może już swoje przelatały i trza wymienić dyszki i rozpylacze...?

Sprawdź na początek ciśnienie sprężania - może i zawory do regulacji? A czuć spalany olej jak kto z tyłu jedzie...za Tobą?

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

...świeca jest raczej zaolejona niż zalana benzyną. A czy olej czuć? Nie wiem, ale z prawej rury kurzy jak go dobrze odkręcić...no i końcówka prawej rury jest zakopcona

 

Tu mój SS na hamowni

 

 

...właściwie, to z obu rur kurzy ... ale 75,5 konia wycisnął :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.