Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
klekot999

Assen

Polecane posty

Oj nie za bardzo poszło, dobrze że Smrz chociaż ocalił honor Ducati...

Kuczę widać wyraźnie, że szykany nałożone na Ducati są zbyt uciążliwe...

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czyja wiem. W pierwszej 8-ce cztery Ducaty, reszta ma po jednym motocyklu. fakt,ze cos nie tak z fabrycznym teamem.....do końca.....na wyscigach moze byc bardzo ale to bardzo dobrze. liczy sie ducati, ma miec mistrza.....to jest baza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie liczę na Smrza. On jeździ dobrze tylko w kwalifikacjach a w wyścigu ma z reguły jakieś problemy. Myślę , że Checa i Fabrizio pojadą od niego lepiej a Haga raczej nie będzie w stanie przebić się z tak odległej pozycji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No właśnie liczę na Chekę.... bo tylko cud, albo dawna ( sprzed lat) wojowniczość Hagi - może wprowadzić go na podium chyba... grunt żeby Ducati było na pudle...Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najgorsze Ducati w stawce to fabryczne. O co tu chodzi ?

Jak czegoś nie zmienią w przepisach to DUKI nie mają szans.

Checa próbował bronić honoru ale motocykl za słaby.

Smrz jak zawsze w wyścigu traci.

Jest jedno wyjście z sytuacji. Wziąć silnik z 16 RR i zrobić superbika jak Aprilia :roll:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Oj nie za bardzo poszło, dobrze że Smrz chociaż ocalił honor Ducati...

Kuczę widać wyraźnie, że szykany nałożone na Ducati są zbyt uciążliwe...

Pozdr. J-999

 

Prosze o wtajemniczenie o jakie szykany nałożone na Ducati chodzi? Myślałem ze lobby Ducati wywalczyło faworyzujace firme 1200cc dla siników 2V (o 200cc wiecej od konkurencji). Z góry dzieki za rzeczowe info. Musze wiedzieć jak bronic honoru marki wsród ryzopędów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Oj nie za bardzo poszło, dobrze że Smrz chociaż ocalił honor Ducati...

Kuczę widać wyraźnie, że szykany nałożone na Ducati są zbyt uciążliwe...

Pozdr. J-999

 

Prosze o wtajemniczenie o jakie szykany nałożone na Ducati chodzi? Myślałem ze lobby Ducati wywalczyło faworyzujace firme 1200cc dla siników 2V (o 200cc wiecej od konkurencji). Z góry dzieki za rzeczowe info. Musze wiedzieć jak bronic honoru marki wsród ryzopędów.

Sa bardziej znajacy sie na rzeczy więc Ci napewno wszystko pieknie wyklarują....z tego co wiem gdyby 11 tki były takie jak moga to by znowu zabawy nie było w druga strone......i dobrze :twisted:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zwężki w na gardzielach ssących i w airboxach, masa większa o 8 kg, dodatkowo więcej części seryjnych niż w konkurencji, dodatkowo skrzynie biegów bez zmian ( japonia co tor zmienia przełożenia), jak w 5 kolejnych wyścigów 1 będzie Ducati to zwężki zmniejszają do 45 mm, a reszta restrykcji leży sobie w sejfie w siedzibie FIM niedostępna dla maluczkich...

Dlatego Ducati ma ok. 192-198 KM, a japs - 205 - 225 KM...

Jakie lobby Ducati? Włosi są bardziej ulegli niż żółtki, a dodatkowo kasowo to nie ta liga, Ducati produkuje ok 35 tys. motocykli rocznie, a taka honda 13 mln... A uwierz mi wszystkim( nawet światem sportu) rządzi kasa...

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zwężki w na gardzielach ssących i w airboxach, masa większa o 8 kg, dodatkowo więcej części seryjnych niż w konkurencji, dodatkowo skrzynie biegów bez zmian ( japonia co tor zmienia przełożenia), jak w 5 kolejnych wyścigów 1 będzie Ducati to zwężki zmniejszają do 45 mm, a reszta restrykcji leży sobie w sejfie w siedzibie FIM niedostępna dla maluczkich...

Dlatego Ducati ma ok. 192-198 KM, a japs - 205 - 225 KM...

Jakie lobby Ducati? Włosi są bardziej ulegli niż żółtki, a dodatkowo kasowo to nie ta liga, Ducati produkuje ok 35 tys. motocykli rocznie, a taka honda 13 mln... A uwierz mi wszystkim( nawet światem sportu) rządzi kasa...

Pozdr. J-999

Pytałem kiedys , ale jeszcze raz. Rozmawiałem o tym wczoraj z Theo, też. Jakby Duci mogły robić to szystko co japan, nie byloby zadnych ograniczeń, to jak hipotetycznie wygladałyby wyscigi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ducati ścigały by się w ze sobą, a reszta ze sobą :-)

No OK Aprilia ścigała by się z Ducatami, RSV4 jest kozak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

aacha....... To kurka niedobrze. Myślałem ze w sbk jezdzi sie na seryjnych silnikach. Gdzie mozna zdobyc jakie info na ten temat najlepiej po polsku....

Bo jesli zmuszaja do zwęzek itp to znaczy ze seria powinna byc szybsza.

 

tylko zkad te moce 198-225?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

198 Ducati

225 jamacha

 

Seria Ducati nie będzie szybsza, ponieważ nie ta klasa zawieszeń wagi , komputera, hamulców itp...

Ogólne dane dotyczące przepisów są choćby na http://www.motogp.pl, czy chyba ścigaczu...

jednak clou ograniczeń jest dostępne tylko dla zainteresowanych zespołów SBK, na dodatek jak się nie mylę za opłatą( kiedyś tak było)..

Przypominam, że teoretycznie wynikające z praw fizyki i mechaniki - żeby z 4 cylindrowym 1000 cm mogła konkurować 2 cylindrówka musi mieć 2000 pojemności...ale to tylko teoria- jest w tym 2 cylindrowym układzie haczyk- wyważenie mas, sztywność i ciężar bloku itp...zbyt dużo teorii żeby zaśmiecać serwer...szukajta przez googla...ja fizykę miałem 25 lat temu...

Pozdr. J-999

 

edit:

W skrytości to Wam powim, że to wszystko przez Baylistica...:-)

Bo to niesamowity talent, łoił wsio jak popadło, nawet na słabszym sprzęcie...

Wy nie pamiętata, jak kiedyś Bayliss jeździół, było ostrzej niż dawny Haga...

W zeszłym roku jak był jeszcze Ducati Junior Xerox team, to nie dał szans w Seryjnych Stockach, ale tam bez zwężek- owal 62 mm :-)))) :lol: Pozdr. J-999.

P.S. Wsio bym przeżył, ale czemu dla japonii prostują tory specjalnie( patrz Assen...) to są kpiny...dlatego jestem jaki jestem i robię na japonie to co taki mały ludzik w klipie na Youtube p.t Ducati 999 Corse :twisted: :crazy:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co by nie gadac talent kierowcy to podstawa. Najlepszym przykładem jest Doctor 46 który nawet po dzwonie z tyłu stawki potrafi sie przebić po złoto i to na teoretycznie gorszej maszynie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Oj Franz Ty to zawsze..

A jeździ Xerox Junior Team- nie no to masz odpowiedź...

Pozdr. J-999

Ehe a team senior Wielki Xerox, Ci to winni zamiatać......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś wie na jakich zasadach startuje Daytona 675 w ssp? Ma jeden garnek mniej, ale większą pojemność od reszty moto. Może się nie przyznali 8-)

Ducati też próbowało (patrz: 1098R) ale sprawa się rypła ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.