daczkes 0 Napisano Maj 30, 2010 http://moto.allegro.pl/item1058895300_ducati_749.html ktoś zna ten pojazd może?? ew. jest w stanie obczaić Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Maj 30, 2010 ja po 999 franka wyleczylem sie z tego modelu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zulus 1 Napisano Maj 30, 2010 a w suzuki skrzynie siadają , a w kawasaki ramy pękają , a yamaszkach główka ramy pęka , a w CBR silniki się zacierają , a w 748 przegrzewa się cewka...sprowadzasz tę sprawę do dziwnego poziomu... są różne modele , porozmawiaj z właścicielem , weź kogoś kto się zna-zapłać mu za diagnozę- może to jest dobry model. Wg mnie trzeba kupować z pewnego źródła. Niech kolega nie kupuje Ducati :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Maj 30, 2010 co sie tak rzucasz.... dziewiątki SĄ awaryjnym sprzętem i tyle pierwszy model na CANie i sie pierdzieli każdy serwisant powie Ci to samo nota bede sam chyba tez miales wczoraj problem prawda?? w 748 przegrzewają się cewki?? kurde pierwsze slyszę ale muszę w takim razie sie doszkolic - coś więcej możesz napisać?? nigdzie nie napisalem zeby kolega nie kupowal ducati wiec odbij Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zulus 1 Napisano Maj 30, 2010 po pierwsze się nie rzucam taki sam problem miałem w dwóch suzukach-woda dostała się do świecy , w samochodach też się tak zdarza kolega prosi o pomoc...pomóż mu i już. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Maj 30, 2010 prosi o pomoc i moje zdanie wyraziłem kolego kup innego duca niz 749/999 bo bedziesz mial z tym modelem wiecej problemów nizż z innymi ducatami Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xxtreme 0 Napisano Maj 30, 2010 kolego kup innego duca niz 749/999 bo bedziesz mial z tym modelem wiecej problemów nizż z innymi ducatami Dziwne....mialem 999, nigdy problemow nie stwierdzilem mimo jezdzenia nia tez po torze. Jak kupisz zadbany i odpowiednio serwisowany sprzet, serwisowac bedziesz jak nalezy to zadnych problemow nie bedzie IMO. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Maj 30, 2010 ja swoje wypowiedzi opieram na zdaniu mechanikow ktorzy zajmują sie serwosowaniem duców. - i nie chodzi mi tylko i wylacznie o Darka i Teodora :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zulus 1 Napisano Maj 30, 2010 Ty zawsze musisz mieć ostatnie słowo??? Ile jest 794/999 w Polsce? Ilu znasz użytkowników? Na ilu z tych sprzętów śmigałeś? Rozumiem że masz wieloletnie doświadczenie - ulica,tor,warsztat? Wydawaj opinie i pomagaj kolegom zainteresowanym sprzętem na którym śmigasz od wielu lat,znasz go itd. A teraz zakończmy ten temat. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
franek 0 Napisano Maj 30, 2010 Krencik, co w Ciebie wstąpło? :crazy: Nie to, żebym bronił mojego wiecznie psującego się parcha :D , ale tak jak pisze zulus- nie sprowadzaj linii 749/999 (swoją drogą bardzo pięknych i super prowadzących się maszyn ) do historii jednego potorowego sprzęta, z którym nie może sobie poradzić Crank Team. Co do sztuki z alledrogo mogę się wypowiedzieć słowami mądrzejszych i bardziej doświadczonych kolegów (sprawdzającymi się w przypadku każdego motonga zresztą) - jeśli sprzęt ma udokumentowaną historię, nie ma gleby, "tjuningowych"- w sensie wymienionych po przygodach elementów, czambałamby :crazy: z elektryką (problem nr.1 mojego)- można się zastanowić nad nim. Ten wygląda na zadbanego, dopieszczonego- ale tak samo prezentował się na zdjęciach mój. W dodatku brany był od pasjonata Ducati :lol: :lol: :lol: Reasume - jeśli nie ma ewidentnych zonków- jechać, rozbierać z owiewek, zaglądać w każdą dziurę, dokładnie przejrzeć wiązkę elektryczną, sprawdzić czy nie ma błędów "check engine"- trochę podejrzana jest fotka zegarów zaraz po przekręceniu licznika- świeci się wszystko czyli nic :roll: Poza tym- za tę cenę można wyrwać 999. Ale- jak mówi Klekot- w tej chwili nie ma w PL żadnej pewnej sztuki. P.S. Jeśli chodzi o jazdę 999- jak dla mnie pierwsza klasa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xxtreme 0 Napisano Maj 30, 2010 ja swoje wypowiedzi opieram na zdaniu mechanikow ktorzy zajmują sie serwosowaniem duców. - i nie chodzi mi tylko i wylacznie o Darka i Teodora :D Ale pewnie tylko w Polsce. Ja mam inna opinie i znani mi mechanicy w UK tez. Tutaj najbardziej niefrasobliwym superbike-m jest 916 :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach