zulus 1 Napisano Sierpień 29, 2010 Witajcie. Mam do omówienia, rozpatrzenia, wydumania... Przekonałem Bossa żeby za sponsorował mi sprzęta na tor. Oczywiście chcę Ducati. Musi być w barwach "KAZ" i Castrol. -Wartość do 16000zł. (oczywiście mam też jakieś oszczędności) -I teraz pytanie. Dusza mnie ściąga do 999 - kolega xxtreme namawia mnie na r-kę -zastanawiałem się nad SS900 lub SS1000ds -kasa mała i tu mam najwięcej pytań do fachowców :) -no i kolega Kasper przekonuje mnie na 1098 ale tego już mi firma nie za sponsoruje. Dostępność części, nie wyżyłowany itd. Zamówiłem już auto do wożenia sprzęta. Mam siedem kpl. slików, koce i inny szpej. Firma opłaci mi 10-20 treningów. Nie nastawiam się na żadne wyścigi czy ściganie. Mamy być widoczni i słyszalni :) Proszę o dyskusję-pomoc na temat motocykli. Jeżeli to nie jest odpowiedni dział, proszę moderatora o przeniesienie do właściwego działu. Pozdrawiam i dziękuję zulus Sebastian tu przykład na SS1000ds http://www.scigacz.pl/Pierobon,F,042,cz ... ,4565.html Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Sierpień 29, 2010 No pomysł zacny, ale ten przykład z Pierobon-em nie ma nic wspólnego z "taniością" - nie wiem czy wiesz ile kosztuje rama Pierobon :D Co do budżetu - skombinuj jeszcze 4 tysie i pogadamy o moim 996. Boki laminatowe już są, trzeba by dokupić resztę torową. Moto jest po pełnej renowacji, silnik był rozłożony do ostatniej śrubki a następnie złożony na tip-top. W tej cenie dołożę wszystkie crashpady i pozostałe owiewki racingowe 8-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
77royal 0 Napisano Sierpień 30, 2010 Ale masz fajnego szefa. Rewelacja. Jak byście chcieli być jeszcze bardziej widzialni to ja oferuje siebie i swoja Dusie 1098. Może team? Praktycznie w kazdy weekend jestem na jakims torze i nie odpuszczam zadnej okazji do ścigania. Co do wyboru motocykla za 16 tys cienko to widze. Do walki z Japonia to min 848 albo 1098 i to najlepiej z literką R Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
adam 0 Napisano Sierpień 30, 2010 Niestety przy tak niskim budżecie kierował bym się nie sercem, a rozumem i kupił coś japońskiego już przygotowanego na tor. Można był w takiej kasie wyrwać coś tego typu: http://www.wyscigi.motogp.pl/showthread.php?t=3770 http://www.wyscigi.motogp.pl/showthread.php?t=3773 To tylko przykłady. Japońca się taniej gruzuje i tańsze są do niego graty racingowe, a przede wszystkim jest ich więcej i są ogólnie dostępne. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zulus 1 Napisano Sierpień 30, 2010 to jest tylko projekt. Nie wiem jak się do tego zabrać. Przerabiać moje 999 czy coś innego...japonca nie chcę, chcę promować Ducati i chyba to się najbardziej szefostwu podoba- styl, inność? Może wykorzystać kasę w jakiś inny sposób, wiem że są to drobne, ale lepszy rydz...temat na dyskusję i pomysły. W każdym razie ja też muszę brać w tym udział :) musieli-przemyślę sprawę 77royal-przekażę szefostwu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Sierpień 30, 2010 W Twoim budżecie (16000zł) mogę puścić moje moto na oryginalnym zawieszeniu przednim (teraz ma wsadzony przód od 1098) i bez kilku detali, które na tor i tak nie są potrzebne 8-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xxtreme 0 Napisano Sierpień 30, 2010 Zaraz, zaraz Sebo. Jak rozmawialismy o 999R to mial to byc motocykl do jazdy po drogach, piekne cacko, rodzynek i jeszcze wygodny w miare dla dwoch osob (po przerobkach). I oczywiscie mial to byc Ducati superbike. Dlatego o nim wspominalem. Na tor w tej cenie co 999R wolalbym 1098s. Twoj budget jest dosc skromny na takie sprzety ale mozesz znalezc 749s/999s juz gotowa na tor jezeli chcesz byc orginalny. http://cgi.ebay.co.uk/DUCATI-749S-RACE- ... otorcycles Japonce 600/750 gotowe do wyscigow z bardzo mlodych rocznikow znajdziesz za taka kase bez problemu. http://motors.shop.ebay.co.uk/Motorcycl ... 513&_pgn=1 Ps. Ja bym na twoim miejscu na poczatek zdjal wszystko co niepotrzebne z 999s, zalozyl racingowe graty i pojezdzil jeden sezon. Potem zobaczysz jak sprawy sie rozwina i myslal o ewentualnym upgrade. Jak zaczniesz jezdzic po torze to odechce ci sie jazd po drogach a i czasu bedziesz mial niewiele. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kasper 0 Napisano Sierpień 30, 2010 W jakiej klasie chcesz wystartować ? Z takim motocyklem to najwyżej w Superstock 1000 i nie wiem czy nie musisz zrobić jakiegoś czasu minimum na torze w Poznaniu. Regulamin i specyfikację motocykla znajdziesz na stonach PZM. Jak pojedziesz 999 to będziesz zamykał tyły. O 996 nawet nie myśl chyba że chcesz jeździć rekreacyjnie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Sierpień 30, 2010 Oczywiście chcę Ducati (...) Firma opłaci mi 10-20 treningów. Nie nastawiam się na żadne wyścigi czy ściganie. Mamy być widoczni i słyszalni Hej ludzie - mam wrażenie, że niektórzy nie doczytali o co chodzi Zulusowi. A namawianie na japońca na forum Ducati to jakieś poważne nieporozumienie, którego nie odważę się skomentować :? O 996 nawet nie myśl chyba że chcesz jeździć rekreacyjnie. Możesz rozwinąć? Bo jak bywałem na zagranicznych treningach to widywałem nie raz nawet 916tki kopiące po <font color='red'>[desmo]</font> inne litrowe produkty z pod znaku wschodzącego słońca :twisted: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
adam 0 Napisano Sierpień 30, 2010 Co do klas to nie ma zbyt wielkiego wyboru jeśli jeszcze nie jeździł i nie ma licencji. Najpierw musi wystartować w Pretendentach. Jeżeli podczas treningu lub wyścigu osiągniesz czas poniżej 1:51.00, już w następnej rundzie musisz wystartować w Rookie lub innej. Już w klasie Pretendent istnieje obowiązek posiadania licencji kategorii B z wyjątkiem dwóch pierwszych eliminacji, podczas których możesz ją uzyskać. To tak na szybko z pamięci, mogło się coś trochę pozmieniać,trzeba by przeczytać aktualny regulamin Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
adam 0 Napisano Sierpień 30, 2010 Oczywiście chcę Ducati (...) Firma opłaci mi 10-20 treningów. Nie nastawiam się na żadne wyścigi czy ściganie. Mamy być widoczni i słyszalni Hej ludzie - mam wrażenie, że niektórzy nie doczytali o co chodzi Zulusowi. A namawianie na japońca na forum Ducati to jakieś poważne nieporozumienie, którego nie odważę się skomentować :? looz, ja nikogo do niczego nie zmuszam, wiem tylko jaka jest różnica w kosztach eksploatacji Duca i japońca w warunkach torowych... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Sierpień 30, 2010 Jaka jest ta różnica? Bo jak na razie to siejesz herezje :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
77royal 0 Napisano Sierpień 30, 2010 Ducati z pewnością lepiej sprawdzi sie medialnie i bedzie sie wyróżniał na tle nudnych Japsów. Co do czasów w pretendencie to po przekroczeniu 1.47 trzeba przejść do rookie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zulus 1 Napisano Sierpień 30, 2010 gdzieś zniknął mój post... Remi-nadal chcę kupić r-kę do śmigania i "lansu" z moim słoneczkiem Kasper- po rozmowie z Tobą-masz rację 1098 można już kupić za 32000zl i jest to osiągalne. Nie zastanawiałem się w jakiej kategorii będę startował. Na początek chodziło o zabawę, pokazanie się itd. zawsze porywałem się "z motyką na słońce"- na japoncach już śmigałem teraz czas na Ducati torowe. Moje czasy na torze w poznaniu na suzuki gsxr 1000 k6 1:41 i różnie to bywało:) w 2008 roku. O takie porady mi chodziło. Miło mi że mogę na was liczyć. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
adam 0 Napisano Sierpień 30, 2010 Koszta Darku, koszta. Pierwszy właściciel mojego/krencikowego 748 czyli Grześ J./ten co z Mickiem komentuje motoGP ścigał się kiedyś na 998 /które zabił na śmierć w Moście i siebie prawie też/. Ścigał się totalnie amatorsko, bez napinki, a kasa jaką mu pochłaniał ten wtedy NOWY motocykl porażała w porównaniu do tego co ja wydawałem na jazdy na podobnym poziomie na ZX7r raptem 2-3 sezony wcześniej. W motocyklach zmienialiśmy podobne podstawowe części: całe układy wydechowe, sety, napędy, owiewki itp, podobnie też rozbijaliśmy sprzęty i ja wydawałem mniej na naprawy i części przeważnie były w miarę od ręki, a on czekał i czekał. Fakt faktem, że było to już sporo lat temu, ale ne wiem czy wiele się zmieniło w tej kwestii. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Sierpień 30, 2010 Zulus - ja uważam, że dla celów marketingowo-rozrywkowych nawet 748 będzie GIT. Tak jak pisze Royal - Ducati w Polsce na torze to nadal (niestety) rodzynek w japońskim placku. Dudniący twin będzie bardziej na siebie zwracał uwagę niż kolejna wyjąca i udrapana 600tka. Więc popieram pomysł z całęj siły. P.S. Adam, mówisz o zamierzchłych czasach. Dla przykładu - teraz owiewki laminatowe do różnych modeli Ducati są w Polsce od ręki, a z europy w 4 dni. Ceny - za dwa boki laminatowe do swojego 996 dałem niecałe 300zł z miałem je za 2 dni. Cała mnogość setów, kierownic, klamek itp. Wszystko jest dostępne, jesteśmy w EU, granice są otwarte i nie trzeba clić i czekać nie wiadomo ile. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
adam 0 Napisano Sierpień 30, 2010 Może masz rację, nie będę się spierał, bo nie jestem na bieżąco. Fakt jest faktem, że Ducat na pewno ubarwi monotonie polskich wyścigów w których słychać tylko rzędowe czwórki /no i parę 3 /. Oczywiście jako zagorzały miłośnik marki będę dopingował temu projektowi z całych sił :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kasper 0 Napisano Sierpień 30, 2010 Zulus - ja uważam, że dla celów marketingowo-rozrywkowych nawet 748 będzie GIT. Tak jak pisze Royal - Ducati w Polsce na torze to nadal (niestety) rodzynek w japońskim placku. Dudniący twin będzie bardziej na siebie zwracał uwagę niż kolejna wyjąca i udrapana 600tka. Więc popieram pomysł z całęj siły. P.S. Adam, mówisz o zamierzchłych czasach. Dla przykładu - teraz owiewki laminatowe do różnych modeli Ducati są w Polsce od ręki, a z europy w 4 dni. Ceny - za dwa boki laminatowe do swojego 996 dałem niecałe 300zł z miałem je za 2 dni. Cała mnogość setów, kierownic, klamek itp. Wszystko jest dostępne, jesteśmy w EU, granice są otwarte i nie trzeba clić i czekać nie wiadomo ile. To dopiero będzie reklama jak przyjedzie okrążenie później :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kasper 0 Napisano Sierpień 30, 2010 O 996 nawet nie myśl chyba że chcesz jeździć rekreacyjnie. Możesz rozwinąć? Bo jak bywałem na zagranicznych treningach to widywałem nie raz nawet 916tki kopiące po <font color='red'>[desmo]</font> inne litrowe produkty z pod znaku wschodzącego słońca :twisted: Teraz wiem dlaczego Haga tak kiepsko jeździ, powinien się przesiąść na 916 :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Sierpień 30, 2010 To dopiero będzie reklama jak przyjedzie okrążenie później :lol: Kasper, jakie okrążenie później? Przeca Zulus wyraźnie napisał, że nie chce się ścigać tylko POTRENOWAĆ i pokręcić na torze z reklamami swojej firmy.... :roll: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kasper 0 Napisano Sierpień 31, 2010 Jak lanserka to hd i dyskoteka ;) a jak treningi i udział w jakichkolwiek zawodach to motocykl, na którym można cokolwiek zdziałać przy wyrównanych umiejętnościach kierowników... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KAMYK 9 Napisano Sierpień 31, 2010 Kasper od razu Krakowa nie zbudowano od czegoś trzeba zacząć, może z czasem Zulus dostanie większy kapitał od Bossa i będzie miał większe możliwości... 8-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kasper 0 Napisano Wrzesień 1, 2010 Kasper od razu Krakowa nie zbudowano od czegoś trzeba zacząć, może z czasem Zulus dostanie większy kapitał od Bossa i będzie miał większe możliwości... 8-) Albo się tak zrazi ,że nie będzie chciał więcej jeździć. Chyba też niedokładnie czytasz ten wątek. Zuls chce kupić 999r na tor, a za te same pieniądze ma 1098, co wydaje mi się jest lepszą opcją. Chciałbym mieć takie cacko jak 999r w swoim garażu, ale na torze wolałbym jeżdzić 1098 bo ma większy power i jest motocyklem bardziej "pospolitym", gdzie dostępność części jest większa. Chcę, żeby Zulusowi się udało i miał zadowolenie z tego, że jeździ Duką na torze, mogę zostać nawet jego umbrellagirl :roll: , ale ma na pewno lepsze propozycje od płci pięknej ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Wrzesień 1, 2010 Chyba też niedokładnie czytasz ten wątek. Zuls chce kupić 999r na tor Hmm... -Wartość do 16000zł. (oczywiście mam też jakieś oszczędności)-I teraz pytanie. Dusza mnie ściąga do 999 (...) -zastanawiałem się nad SS900 lub SS1000ds -kasa mała i tu mam najwięcej pytań To, że Zulusa ciągnie do R-ki to i owszem, ale wyraźnie pisze o 16.000 + oszczędnościach i SSmanach a nie o 30tu paru tysiach za 1098 + przygotowanie torowe... ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kasper 0 Napisano Wrzesień 1, 2010 16 000 to ma Zulus na drobne wydatki :) , a oszczędności :shock: chce przeznaczyć na motocykl 8-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach