musieli 30 Napisano Wrzesień 23, 2010 Sprzedam swój sprzęt, jak w temacie, model biposto, rocznik 1999, przebieg 16000km z groszami. Moto po "drobnej" renowacji: silnik po pełnym przeglądzie - rozłożony na części pierwsze a następnie złożony i uszczelniony, oczywiście nowe uszczelki pod głowicami, wyregulowane luzy zaworowe, dotarte i oczyszczone zawory, założone nowe paski rozrządu. Rama lakierowana proszkowo na kolor Marlboro Red (taki jak Desmosedici - niektórzy się nabijają, że pomarańczowy 8-) ). Z dodatków niestandardowych: - pełny układ wydechowy LeoVinci + eprom pod otwarty wydech, - zegary elektroniczne KOSO (podobne jak w Hypermotardzie) z białym podświetleniem indiglo, - sety racingowe TSS z odwrotną dźwignią zmiany biegów, - sprzęgło: lekki kosz kosz aluminiowy Ducati z modelu 999, tarcze aluminiowe Ducati, docisk czarno-złoty DucaBike, spężyny DucaBike niebieskie, - przedni błotnik i tylne nadkole / osłona łańcucha carbon Na kołach racingowe opony Pirelli Diablo Supercorsa SC w bardzo dobrym stanie. Zestaw napędowy DID / Sunstar w idealnym stanie ( z przodu zębatka mniejsza o 1 ząb) + nowiutkie fabryczne ślizgi (górny i dolny). Projekt w trakcie realizacji. Do dokończenia została "karoseria", którą przydało by się polakierować. W planie był kolor biały. W komplecie dwa nowiutkie jednoczęściowe boki laminatowe z Ricambi-weiss. Cena 17900zł, moto do oglądnięcia w moim serwisie w Sękocinie Nowym pod Warszawą. Więcej info (hmm... chyba nie ma więcej info) pod numerem telefonu 501 781 971 P.S. Ma nowiutkie uszy stelaża pod czachę :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
delta81 0 Napisano Wrzesień 23, 2010 No nie no q...a Darek nie rób cisnienia, proszę. :( Nie chcesz się zamienić? :lol: ile mam dopłacić? :) Ja pitole, kto pomoże w napadzie na bank? :oops: :x :x :x :cry: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Sierpień 5, 2011 Temat wraca, chcę sprzedać swój sprzęt. Jaki jest kilka osób widziało. Projekt nadal w trakcie realizacji (sam nie wiem, czy kiedyś uda się go zamknąć). Na obecną chwilę motocykl stoi już na przednim zawieszeniu od 1098, przednie koło pochodzi z 749, tarcze hamulcowe ABM 330mm są na reklamacji u producenta (coś im nie wyszło), zostały do polakierowania laminatowe boki, które są obecnie zagruntowane i czekają na pasowanie i wiercenie otworów. Wjechał złoty amor skrętu Hyperpro progresywny. Osłona sprzęgła Speedymoto. Motocykl jest polakierowany czarnym grafitem w wersji matowej. Cena na dzień dzisiejszy to 20000zł do negocjacji. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rafi-r 0 Napisano Sierpień 8, 2011 Proszę Was kupcie ten motocykl jak najszybciej zanim cena osiągnie jakiś niebotyczny poziom. Co post to cena w górę :shock: Złoto idzie w górę, może on ze złota? :? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Sierpień 8, 2011 Proszę Was kupcie ten motocykl jak najszybciej zanim cena osiągnie jakiś niebotyczny poziom. Co post to cena w górę :shock: Złoto idzie w górę, może on ze złota? :? Zastanów się co piszesz, a następnie proponuję rozważenie przejścia do klubu "Bractwo Suzuki" :? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rafi-r 0 Napisano Sierpień 8, 2011 Proszę Was kupcie ten motocykl jak najszybciej zanim cena osiągnie jakiś niebotyczny poziom. Co post to cena w górę :shock: Złoto idzie w górę, może on ze złota? :? Zastanów się co piszesz, a następnie proponuję rozważenie przejścia do klubu "Bractwo Suzuki" :? A co Ty zmieniasz na fun club Hondy? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Krycha 0 Napisano Sierpień 8, 2011 Złoto idzie w górę, może on ze złota? :? pewnie frankami owiewki wytapetowane ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Sierpień 8, 2011 Proszę Was kupcie ten motocykl jak najszybciej zanim cena osiągnie jakiś niebotyczny poziom. Co post to cena w górę :shock: Złoto idzie w górę, może on ze złota? :? Zastanów się co piszesz, a następnie proponuję rozważenie przejścia do klubu "Bractwo Suzuki" :? A co Ty zmieniasz na fun club Hondy? W odróżnieniu od Ciebie posiadam 3 Dukaty i jestem ich wielkim fanem, a Ty powoli przestajesz być chyba nawet sympatykiem tej marki. Dla wyjaśnienia i powrotu do właściwego tematu tego wątku i uzasadnienia większej ceny - motocykl od ostatniego ogłoszenia został rozbudowany o: - przednie zawieszenie SHOWA pochodzące z modelu 1098 wraz z zaciskami BREMBO monoblock - amortyzator skrętu Hyperpro progresywny - wypiłowane okna w pokrywie wokół kosza sprzęgłowego - nowy kosz sprzęgłowy alu NGR - komplet nowych tarcz z przekładkami ADIGE - nowa osłona aluminiowa Speedymoto - korek wlewu paliwa Ducati Performance Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rafi-r 0 Napisano Sierpień 8, 2011 Sypatykiem jestem i zawsze będę. Marzę o Diavelu i to się nie zmieni, i kiedyś go nabędę. Suzuki mam na tor bo to właściwe narzędzie do tego, ale nigdy nie marzyłem o Suzuki i nigdy nie będę. Ty masz 3 Ducaty tyle, że wszystkie na handel, żadnym nie jeździsz, bo jeździsz Hondą. Żart co do ceny odebrałeś bardzo osobiście co tylko podnosi ciekawość skąd taka agresja. Darek wyluzuj. Z mojej strony to koniec SPAMOWANIA w Tym temacie, przepraszam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Sierpień 8, 2011 Ty masz 3 Ducaty tyle, że wszystkie na handel, żadnym nie jeździsz, bo jeździsz Hondą. Aleś Ty mundry - 996 chcę sprzedać by przesiąść się na Monstera. Moje motocykle często są niesprawne, bo najczęściej służą jako źródło części zamiennych dla maszyn klientów. Dlatego tak naprawdę kupiłem CB bo chciałem w tym sezonie pojeździć. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach