PitrAS 0 Napisano Luty 12, 2011 http://otomoto.pl/ducati-monster-620-M2348304.html ktos ogladal? Zna moze tego sprzedawce? Oczywiscie prosze Was - wyjadaczy o uwagi, czy widac cos nietypowego ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Luty 12, 2011 Ciekawe, może niech się zdecydują, czy salon Polska czy tłumaczenie dokumentów, i nieoryginalne drobne detale + "drapnięty" dekiel sprzęgła, no i bezwypadkowość szlag trafił... Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PitrAS 0 Napisano Luty 12, 2011 Dzieki :) Ten salon i tlumaczenie tez mnie, nie tyle nawet zdziwilo, co rozsmieszylo. Po 6 miesiacach szukania motocykla zrozumialem, ze bezwypadkowosc u sprzedawcow oznacza - motocykl nie jest skladany, a to ze lezal raz, czy dwa to normalne uzytkowanie ;) Co sie zalicza do tych nieoryginalnych detali, bo wlasnie na ich wskazaniu najbardziej mi zalezy? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Luty 12, 2011 A obcierka na deklu znaczy wg Was że wypadkowy? jak się złamie klamka hamulca przy wprowadzaniu do garażu to już nie jest bezwypadkowy? ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PitrAS 0 Napisano Luty 12, 2011 @theodor do kasacji od razu :P Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Luty 12, 2011 bez jaj panowie - pomijając kwestię semantyczną (wypadek = kolizja połączona z hospitalizacją uczestnika) to jeżeli moto delikatnie się śliznęło, lub cofający samochód trącił moto i się przewróciło, to dla mnie taki motocykl jest motocyklem bezwypadkowym. Jednakże w rozmowiue czy to telefonicznej czy w 4 oczy, należy o tym fakcie poinformowac kupującego Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PitrAS 0 Napisano Luty 12, 2011 No wlasnie, olejmy juz te wypadkowosc i jej brak ;) Lepiej mi pomozcie :P Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Luty 12, 2011 maszs nr do theodora, moto jest w warszawie, zamów u theodora oględziny motocykla i po sprawie. koszt takiej usługi jest relatywnie niewielki jesli wezmiesz pod uwagę mozliwe koszty braku fachowej wiedzy przy odględzinach, gdyż nieserwisowany ducat potrafi boleśnie uderzyć po kieszeni Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gorzko 10 Napisano Luty 12, 2011 Widziałem ten motocykl, jest dośc w mojej ocenie zaniedbany, nie wyglada na ten przebieg, mieszane opinie sa także o tym komisie - poczytaj w necie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
plpt 0 Napisano Luty 12, 2011 Czy on przypadkiem nie ma wymienionego napędu przy 8 000 km?? A nie 24-30 ? No i jak to jest z tą przednią pojedyńczą tarczą ? Czy ta wersja nie powinna ich mieć 2 ? Pojęcia nie mam, ale zwracam na to uwagę, bo prawdziwy dark chyba ma jedną "5cio szprychową" ? W razie jakiekolwiek kontroli sprawdziłbym tą tarczę czy czasem rantu nie posiada... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Luty 13, 2011 Wcale nie jestem przeciwnikiem " powypadkowych" motocykli i uważam, że właśnie to one napędziły w o wiele większym stopniu koniunkturę motocyklową w naszym kraju,niż motocykle nowe, "...po prostu to jest miś na skalę naszych możliwości...", gdyby nie to, o jeździe Ducatem mógłbym marzyć..., ale zawsze trzeba być ostrożnym i wnikliwym...i podliczyć kalkulację późniejszych kosztów. Ja kupiłem 999 w zestawie sama rama bez dynama, tzn. był silnik,rama i układ jezdny, resztę musiałem sobie poszukać..., ale widziałem co kupuję i wiedziałem w co się pcham... Pozdr.J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PitrAS 0 Napisano Luty 13, 2011 Pewnie gdyby nie brakowalo mi 1000 zl do samego motocykla (a potem rejestracja + wszytskie drobiazgi: oleje, filty itd. + ewentualne 2%), to bym skorzystal z fachowej wizyty. Dzieki za wszystkie uwagi, teraz juz chyba wiem, ze nie ma sie co interesowac tym egzemplarzem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Luty 13, 2011 Hmmm.... to chyba właśnie wersja Dark - z pojedynczą tarczą hamulcową, no i chyba lusterka oryginalne...w sumie, nie ma co język strzępić, jeśli się dokładnie nie obejrzy...taka prawda... Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mateuss 0 Napisano Luty 13, 2011 Instrukcja monsterowa z 2004r. mówi, że: Ducati Monster 620 Dark - dwie tarcze, sześć biegów, Ducati Monster 620 Dark Single Disc (Monodisco) - jedna tarcza, pięć biegów. Ponadto miał z tyłu zębatkę 46z a nie 48z. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach