Jump to content

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

nabassu

Użytkownik
  • Content count

    331
  • Joined

  • Last visited

About nabassu

  • Rank
    Ducatista Junior
  • Birthday 03/21/85

Inne

  • Kraj
    Polska
  • Miasto
    Warszawa
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Motocykl
    600
  1. Retro S4

    Czekamy na pług do kompletu.
  2. Monster 1000 ie S wersja R :D

    Wywalaj wywalaj :) Mi brakuje tylko przebiegu, zeby wiedziec co i kiedy.
  3. uszczelka

    Potrzebujesz mase uszczelniajaca (silikon). Najlepiej Dirko. Uszczelki tam nie ma. Sciagnij serwisowke, wszystko napisane przejrzyscie. Albo motomaniax.pl
  4. Retro S4

    Dopsz, zem zaspamowal.
  5. Nosb'owa krzyzowka 692 :)

    Według nieoficjalnej forumowej nomenklatury, właściwym słowem jest "Theoretycznie".
  6. Nosb'owa krzyzowka 692 :)

    Nosb, bardziej chodzi mi o "osłuchanie" się :) Im wiecej ogladasz tym lepiej. I zamiast wymyslac kombinacje "czy takie polaczenie bedzie pasowalo", moze sie zdarzyć ze juz ktos to zrobil i ulatwi ci wybor.
  7. Retro S4

    Ej no... chodzilo mi bardziej o przekroczenie etapu. Tak jak kiedys robilo sie auta pełna czern. Nadal jest to ladne, ale juz minelo :) Swego rodzaju moda. Moze mam czasami skrzywienie uzytecznosci nad wygladem.
  8. Nosb'owa krzyzowka 692 :)

    Ci mowie, ogladaj ten watek ktory wkleilem. Im wiecej ogladasz, tym bardziej sie wyrabiasz, si? Jedna felga biala, jedno ramie felgi, obszycie kanapy, zbiornik jedno, dwu, trzy kolorowy, silnik w lakier, polerowany surowy, selektywnie polerowany. Jest tego od cholery a mozesz nawet nie wiedziec. :)
  9. SS600

    Najwazniejsze przeciez zeby palil, w koncu co tam wiecej w motocyklu jest po za silnikiem? :D
  10. Retro S4

    Carbon to lekki material ktory wszyscy z uporem zostawiaja niepomalowany. W Anglii kiedy ktos montuje maske z węgla, to leci ona pod kolor auta. U nich juz sie przejadlo cale "wow" na temat carbonu pare lat temu. Jest to material ktory ma zredukowac mase elementu, lub oslonic termicznie, a u nas panuje moda na pchanie go tam, gdzie wogole nie musi go byc, np nakladki na polke. end of OffTopic
  11. Nosb'owa krzyzowka 692 :)

    A niektorzy robia z nabytku rame z silnikiem w ciagu pol godziny po zakupie :)
  12. SS600

    Moze z tej i z tej "zapasowej" zlozy sie jedeną "igłę" :)
  13. SS600

    O, fajnie ze pojechaliscie. Kolega mial go brac. Sciagamy "Ducati 600" ktore bylo na alle. Zobaczymy. Tez SS600 po tjuningu. Ten "wasz" nie wiem czy Wam mowil, ale ma gdzies tam cos tam druga rame z papierami, ale i tak do spawania :) Darku, reaktywujemy stare SuperSporty?
  14. Nosb'owa krzyzowka 692 :)

    quote: Tylni blotnik bedzie bialy i przyciety O Hesus! tylko nie kolejny bialy element! Byl juz na allegro predator-monster.
  15. Retro S4

    Chyba "SuperFap" :>
×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.