grodzish 0 Napisano Kwiecień 18, 2011 A więc dokonałem nowego zakupu i znalazł się u mnie S4R z 2005. 600 -ka poszła w rozliczeniu(sentyment pozostał). Ale do rzeczy. Po pierwszych jazdach próbnych wyszła pierwsza usterka. Przejechałem się kawałek i monsterek nagle mi zgasł. Zajechałem do garażu i postawiłem na bocznej nóżce, silnik pracował na biegu jałowym i również zgasł. Odpala normalnie, w sumie przydarzyło mi się to kilka razy. Proszę o jakieś porady. A tak na marginesie, prawdziwy z niego potwór :twisted: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Kwiecień 18, 2011 Typowa przypadłość silników desmoquattro z "monsterowym" układem wtryskowym. Pożądna, precyzyjna synchronizacja podciśnień i kalibracja TPS-a. Szczególna uwaga należy się By-passom przepustnic. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
grodzish 0 Napisano Kwiecień 19, 2011 Rozumiem, że będę mógł to u Was zrobić jak i przegląd całego motocykla. Gdy tylko przebrnę przez proces rejestracji, zamówię wizytę na jakiś termin. Gdy podjadę z rana obrobicie się z nim przez jeden dzień? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Kwiecień 19, 2011 Kwestie indywidualne wizyt serwisowych prosiłbym kierować na maila. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Kwiecień 19, 2011 Przepraszam że w tym temacie, ale dziwi mnie, że pomimo, że cennik wisi na Waszej stronie, ceny zawsze chcecie podawać na PW. Czy jest szansa zeby dowiedzieć się z czego to wynika? Rozumiem że jakies wieksze ingerencje, naprawy wiązane itp ustala sie indywidualnie, ale podanie ceny wymiany pasków czy regulacji luzów zaworowych są chyba stałe prawda? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Kwiecień 19, 2011 Niestosownym byłoby traktowanie ogólnego forum jako tablicy ogłoszeniowej. Po prostu nie wypada. Jest dział "reklama". Są też odnośniki do strony naszego serwisu. Byłoby niegrzecznie używać klubowego forum w celach strickte marketingowych. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Kwiecień 19, 2011 Rozumiem, niech i tak będzie, ale uważam, że jeżeli Wy się nie narzucacie, tylko ktoś zadaje pytanie "ile u WAS to kosztuje" to możnaby odpowiedzieć. Co innego byłoby gdyby ktoś pytał ile to kosztuje gdzie indziej a WY pisalibyście że u WS tyle a tyle. Chyba nie ma w tym, nic niestosownego, zwłaszcza że Darek podaje ceny części np. Ale nie mój cyrk nie moje... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
grodzish 0 Napisano Kwiecień 20, 2011 Ale ja nie pytałem się o cenę tylko o czas wykonania usługi Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Kwiecień 21, 2011 Przepraszam że w tym temacie, ale dziwi mnie, że pomimo, że cennik wisi na Waszej stronie, ceny zawsze chcecie podawać na PW. Czy jest szansa zeby dowiedzieć się z czego to wynika?Rozumiem że jakies wieksze ingerencje, naprawy wiązane itp ustala sie indywidualnie, ale podanie ceny wymiany pasków czy regulacji luzów zaworowych są chyba stałe prawda? Coś się tak napiął? :lol: U seerka w S4R męczyłem się z "wtryskiem" 2 tygodnie, Theo już powiedział, że ma to w doopie, ja też myślałęm co by odesłać do Maćka do Poznania, bo zieleniałem z natłoku myślenia - i weź to panie wyceń co by do cennika wsadzić... :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
TomTom 2 Napisano Kwiecień 22, 2011 Co do Maćka.. to wielki szacun dla niego! W moim mniemaniu jest naprawde bardzo dobrym specjalistą :!: ...tak tylko wtrąciłem ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach