Archie 0 Napisano Maj 1, 2011 i??? and the winner is?? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Maj 2, 2011 no i jednak japonckie lepsze - i na prostej i na torach motogp, jedynie wloskie w SBK bronią honoru europejskich konstrukcji Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Maj 2, 2011 W ostatnim ujęciu było wyraźnie widać, że Diavel był lepszy ( wzrokowo- 1-2 długości motocykla), a mimo to pokazali że czasy miał gorsze...Się pytam waj??????? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Archie 0 Napisano Maj 2, 2011 ajjj wajjjj:) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Maj 2, 2011 Już wiem :idea: , to było 1, 1 sekundy :mrgreen: :lol: hahahaha... Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ropuch15 0 Napisano Maj 3, 2011 japanesse siet!!! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Maj 3, 2011 chłopaki, tam był podany czas przejazdu, a nie czas reakcji i czas przejazdu łącznie. V-max startuje później, ale dystans przejeżdza szybciej niz diavel. ot i cała zagadka. nie brali pod uwagę refleksu kierowców Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Archie 0 Napisano Maj 13, 2011 w temacie nowa reklama włoska Diavela http://www.youtube.com/watch?v=-ZIbUW32 ... r_embedded Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Boa 0 Napisano Kwiecień 19, 2012 japanesse siet!!! Kiepski dowcip w tym konkretnym zestawieniu :roll: :twisted: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Chmielo 0 Napisano Wrzesień 23, 2012 Diavel mimo wszystko fajniejszy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Wrzesień 24, 2012 Diavel mimo wszystko fajniejszy. Na pewno praktyczniejszy i bardziej "wykorzystywalny". A co do wygladu... :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Chmielo 0 Napisano Wrzesień 24, 2012 A co do wyglądu,to jest ,,kozak" :DD Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MKmarioPL 0 Napisano Wrzesień 25, 2012 podobno vmax jesli o prowadzenie chodzi to porazka w porownaniu do diabla, na prostej to i owszem, ale w codziennej jezdzie to nie ma porownania Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Wrzesień 25, 2012 podobno vmax jesli o prowadzenie chodzi to porazka w porownaniu do diabla, na prostej to i owszem, ale w codziennej jezdzie to nie ma porownania I obiektywnie stwierdza to Diavelista :D Ale fakt, w porownaniu z diavelem, vmax to czolg... A co do wyglądu,to jest ,,kozak" :DD Diabelek to typ motocykla ktory powinien idealnie grac na moich strunach. Pozycja, silnik, moc, charakter, lekki uklon w strone cruiserow... Wszystko jest takie jak powinno byc. Ale nie moge sie przekonac do ilosci plastiku jakim obudowana jest przednia czesc motocykla. Zamiast dodawac muskulatury (patrz - VMax) sprawia, ze calosc zlewa sie w jeden wielki ksztalt z ktorego wystaje kolo i cale moto przez to wyglada troche jak kijanka. Moze i kozacka, ale jednak kijanka :) Z niecierpliwoscia czekan na jakies EVO albo Diavel'a 2 :) Akurat powinienem skonczyc splacac auto :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Wrzesień 25, 2012 MKmarioPL napisał(a): podobno vmax jesli o prowadzenie chodzi to porazka w porownaniu do diabla, na prostej to i owszem, ale w codziennej jezdzie to nie ma porownania I obiektywnie stwierdza to Diavelista :D Ale fakt, w porownaniu z diavelem, vmax to czolg... zapraszam.... możemy polatać po zakrętach... diabeł jest lżejszy i przez to bardziej poręczny w manewrowaniu na parkingu... Vmax- jednak 330 kg. robi swoje ... ale jak już Vmax ruszy to inna bajka... przy projektowaniu tego motocykla przyświecała idea umieszczenia jak najniżej środka ciężkości, co im wyszło rewelacyjnie...motocykl się prowadzi jak po sznurku , zamknięcie 200-setki opony przychodzi mu bez problemu... powyższe stwierdzam po jeździe na swoim (vmax) i diable.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Wrzesień 25, 2012 I w koncu jakies rzeczowe porownanie z doswiadczenia wziete! :) a tu pierwsze z brzegu porownanie z butikowym motocyklem DUU w tercecie: http://www.motocykl-online.pl/testy/duc ... ike-8217-i Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Alcapone 0 Napisano Wrzesień 25, 2012 I w koncu jakies rzeczowe porownanie z doswiadczenia wziete! :) a tu pierwsze z brzegu porownanie z butikowym motocyklem DUU w tercecie: http://www.motocykl-online.pl/testy/duc ... ike-8217-i Niezle kwiatki tu wypisuja... "Jeśli chodzi o dynamikę, Diavel wymiata. Mimo potężnej tylnej opony (240 mm) jest zwinny i zachowuje się stosunkowo neutralnie. Niewielka, bo wynosząca zaledwie 241 kg masa sprzyja poręczności maszyny. Wszyscy jeźdźcy testowi, gdy przesiadali się z innych sprzętów na Diavela, byli zgodni, że mieli wrażenie, iż prowadzili sprzęta o dobre 150 kg lżejszego. By go zatrzymać, wystarczy leciutko jednym palcem nacisnąć prawą klamkę. Z tego punktu widzenia Diavel stanowi broń uniwersalną. Diabelnie szybki, piekielnie zwinny i najzwyczajniej cool." A potem mamy zestawienie punktowe Prowadzenie: DUU 9, Diavel 6 a VMAX 10... :lolno: :thumbdown: cos im sie mocno pokiereszowalo... Ogolnie kupa sprzecznosci, DUU odpala gorzej od VMAX ale lepiej od Diavela co nie przeszkadza by dostal 10 a zarazem wiecej pktow jak VMAX. Ducati ma "Prostacki" dziwiek :lol: a dostaje wiecej pktow jak "Amerykanska V8" Vmaxa . :roll: Ostatni punkt kultowosc: Ok, Vmax moge sie zgodzic, ma juz swoje lata na rynku i ma swoich fanow, jednak nie rozumiem jak jakis DUU o ktorym nikt nie slyszal ma wieksza kultowosc jak motocykl marki Ducati ktora posiada kultowe i tradycyjne rozwiazania i ogromna ilosc milosnikow... O DUUpe potrzaskac takie porownania... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MKmarioPL 0 Napisano Wrzesień 26, 2012 no ja niestety opieralem swoja wypowiedz o opinie wyczytane w necie... a jak wiadomo ile ludzi tyle opini... "Amerykanska V8" ??? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Wrzesień 27, 2012 [quote=" "Amerykanska V8" ??? usłyszysz - zrozumiesz :lol: :D - maksior ma niesamowitą kulturę pracy.... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MKmarioPL 0 Napisano Wrzesień 27, 2012 "Amerykanska V8" ??? usłyszysz - zrozumiesz :lol: :D - maksior ma niesamowitą kulturę pracy.... 4 gary beda zawsze zdecydowanie "kulturniej" pracowac niz dwa :) w diable nie ma czegos takiego jak kultura pracy ;) V8 to mam w aucie i jak na V8 pracuje calkiem kulturalnie ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Alcapone 0 Napisano Wrzesień 27, 2012 W moim poscie chodzi o dziwaczny system przyznawania pnktow w tescie porownawczym ktory rozdaje pkty przeczacz wypowiedzia... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MKmarioPL 0 Napisano Wrzesień 27, 2012 a bo to jakas sciema a nie test... kupy sie nie trzyma Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kurak 1 Napisano Wrzesień 27, 2012 Jeżeli brać pod uwagę seryjne tłumiki to Vmax ma beznadziejny dźwięk Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Wrzesień 27, 2012 Jeżeli brać pod uwagę seryjne tłumiki to Vmax ma beznadziejny dźwięk mniej litość Bracie , mniej litość... :evil: :lol: :lol: cichy , ale basowy dzwięk, stojąc obok maxa nawet jak na niego nie popatrzysz to wiesz, że pracuje mega piec o potężnych parametrach... po wypatroszeniu... to juz masakra. może i w tabelach dopuszczających do ruchu się mieszczę, ale w nocy przy ruszaniu z pod świateł potrafi ogień wydobywać się na 10-15 cm :mrgreen: :mrgreen: szczerze to wogóle nie rozumiem tej dyskusji... jak można do jednego kotła włorzyć ok. ćwierćwiecze legendy w najnowszym wcieleniu z "burkiem" który silnik pożyczył , ramę i heble pożyczył , przykrył sie plastikiem i udaje... hmmm właśnie :co??? diavel jest klasą samą w sobie - taki technosprinter - czyli pojazd wykonany w technologi dzielenia sie wszystkim, co da się zastosować we wszytskim, , ultra lekki, ultra poręczny vmax- nawiązanie do legendy: ciężki, masywny, wykonany tylko i wyłacznie dla... siebie , ma łupać wszystko na 1/4 mili i robi to mimo, że od 5 latek jest na rynku... - podobnie jak vmax gen1 - też przez wiele lat nie miał sobie równych mimo, że nie skręcał i nie hamował.. zakonczmy ta dyskusje , albo wprowadzmy jeszcze bmw 1000rr, honde vt600 i rower rizomy - będzie ciekawie... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
facebook.pl/projectbusa 1 Napisano Maj 13, 2016 Niestety polska scena 1/4 zaprzecza teorii jakoby Diavel był szybszy. V-Max niestety wygrywa praktycznie za każdym razem z czasem około ~10,3s, natomiast Diavel robi czasy rzędu ~11s. Dla laika jest to nieduża różnica, natomiast w świecie 1/4 jest to diametralny przeskok. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach