Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Archie

1/4 mili z V maxem

Polecane posty

no i jednak japonckie lepsze - i na prostej i na torach motogp, jedynie wloskie w SBK bronią honoru europejskich konstrukcji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W ostatnim ujęciu było wyraźnie widać, że Diavel był lepszy ( wzrokowo- 1-2 długości motocykla), a mimo to pokazali że czasy miał gorsze...Się pytam waj???????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

chłopaki, tam był podany czas przejazdu, a nie czas reakcji i czas przejazdu łącznie. V-max startuje później, ale dystans przejeżdza szybciej niz diavel. ot i cała zagadka. nie brali pod uwagę refleksu kierowców

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Boa    0
japanesse siet!!!

Kiepski dowcip w tym konkretnym zestawieniu :roll: :twisted:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KGr    1
Diavel mimo wszystko fajniejszy.

 

Na pewno praktyczniejszy i bardziej "wykorzystywalny". A co do wygladu... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

podobno vmax jesli o prowadzenie chodzi to porazka w porownaniu do diabla, na prostej to i owszem, ale w codziennej jezdzie to nie ma porownania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KGr    1
podobno vmax jesli o prowadzenie chodzi to porazka w porownaniu do diabla, na prostej to i owszem, ale w codziennej jezdzie to nie ma porownania

 

I obiektywnie stwierdza to Diavelista :D

Ale fakt, w porownaniu z diavelem, vmax to czolg...

 

 

A co do wyglądu,to jest ,,kozak" :DD

Diabelek to typ motocykla ktory powinien idealnie grac na moich strunach. Pozycja, silnik, moc, charakter, lekki uklon w strone cruiserow... Wszystko jest takie jak powinno byc. Ale nie moge sie przekonac do ilosci plastiku jakim obudowana jest przednia czesc motocykla. Zamiast dodawac muskulatury (patrz - VMax) sprawia, ze calosc zlewa sie w jeden wielki ksztalt z ktorego wystaje kolo i cale moto przez to wyglada troche jak kijanka. Moze i kozacka, ale jednak kijanka :) Z niecierpliwoscia czekan na jakies EVO albo Diavel'a 2 :) Akurat powinienem skonczyc splacac auto :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

MKmarioPL napisał(a):
podobno vmax jesli o prowadzenie chodzi to porazka w porownaniu do diabla, na prostej to i owszem, ale w codziennej jezdzie to nie ma porownania


I obiektywnie stwierdza to Diavelista :D
Ale fakt, w porownaniu z diavelem, vmax to czolg...

zapraszam.... możemy polatać po zakrętach... diabeł jest lżejszy i przez to bardziej poręczny w manewrowaniu na parkingu... Vmax- jednak 330 kg. robi swoje ... ale jak już Vmax ruszy to inna bajka... przy projektowaniu tego motocykla przyświecała idea umieszczenia jak najniżej środka ciężkości, co im wyszło rewelacyjnie...motocykl się prowadzi jak po sznurku , zamknięcie 200-setki opony przychodzi mu bez problemu...

powyższe stwierdzam po jeździe na swoim (vmax) i diable..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
I w koncu jakies rzeczowe porownanie z doswiadczenia wziete! :)

 

a tu pierwsze z brzegu porownanie z butikowym motocyklem DUU w tercecie:

http://www.motocykl-online.pl/testy/duc ... ike-8217-i

 

 

Niezle kwiatki tu wypisuja...

 

"Jeśli chodzi o dynamikę, Diavel wymiata. Mimo potężnej tylnej opony (240 mm) jest zwinny i zachowuje się stosunkowo neutralnie. Niewielka, bo wynosząca zaledwie 241 kg masa sprzyja poręczności maszyny. Wszyscy jeźdźcy testowi, gdy przesiadali się z innych sprzętów na Diavela, byli zgodni, że mieli wrażenie, iż prowadzili sprzęta o dobre 150 kg lżejszego. By go zatrzymać, wystarczy leciutko jednym palcem nacisnąć prawą klamkę. Z tego punktu widzenia Diavel stanowi broń uniwersalną. Diabelnie szybki, piekielnie zwinny i najzwyczajniej cool."

 

A potem mamy zestawienie punktowe

porownania-cr-s-duu-ducati-diavel-yamaha-v-max_20.jpg

 

Prowadzenie: DUU 9, Diavel 6 a VMAX 10... :lolno: :thumbdown: cos im sie mocno pokiereszowalo...

 

Ogolnie kupa sprzecznosci, DUU odpala gorzej od VMAX ale lepiej od Diavela co nie przeszkadza by dostal 10 a zarazem wiecej pktow jak VMAX.

 

Ducati ma "Prostacki" dziwiek :lol: a dostaje wiecej pktow jak "Amerykanska V8" Vmaxa . :roll:

 

Ostatni punkt kultowosc: Ok, Vmax moge sie zgodzic, ma juz swoje lata na rynku i ma swoich fanow, jednak nie rozumiem jak jakis DUU o ktorym nikt nie slyszal ma wieksza kultowosc jak motocykl marki Ducati ktora posiada kultowe i tradycyjne rozwiazania i ogromna ilosc milosnikow...

 

O DUUpe potrzaskac takie porownania...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no ja niestety opieralem swoja wypowiedz o opinie wyczytane w necie... a jak wiadomo ile ludzi tyle opini...

 

"Amerykanska V8"

???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

[quote="

 

"Amerykanska V8"

???

usłyszysz - zrozumiesz :lol: :D - maksior ma niesamowitą kulturę pracy....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

"Amerykanska V8"

???

usłyszysz - zrozumiesz :lol: :D - maksior ma niesamowitą kulturę pracy....

4 gary beda zawsze zdecydowanie "kulturniej" pracowac niz dwa :) w diable nie ma czegos takiego jak kultura pracy ;)

V8 to mam w aucie i jak na V8 pracuje calkiem kulturalnie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W moim poscie chodzi o dziwaczny system przyznawania pnktow w tescie porownawczym ktory rozdaje pkty przeczacz wypowiedzia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli brać pod uwagę seryjne tłumiki to Vmax ma beznadziejny dźwięk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jeżeli brać pod uwagę seryjne tłumiki to Vmax ma beznadziejny dźwięk

mniej litość Bracie , mniej litość... :evil: :lol: :lol:

cichy , ale basowy dzwięk, stojąc obok maxa nawet jak na niego nie popatrzysz to wiesz, że pracuje mega piec o potężnych parametrach... po wypatroszeniu... to juz masakra. może i w tabelach dopuszczających do ruchu się mieszczę, ale w nocy przy ruszaniu z pod świateł potrafi ogień wydobywać się na 10-15 cm :mrgreen: :mrgreen:

 

 

szczerze to wogóle nie rozumiem tej dyskusji... jak można do jednego kotła włorzyć ok. ćwierćwiecze legendy w najnowszym wcieleniu z "burkiem" który silnik pożyczył , ramę i heble pożyczył , przykrył sie plastikiem i udaje... hmmm właśnie :co???

diavel jest klasą samą w sobie - taki technosprinter - czyli pojazd wykonany w technologi dzielenia sie wszystkim, co da się zastosować we wszytskim, , ultra lekki, ultra poręczny

vmax- nawiązanie do legendy: ciężki, masywny, wykonany tylko i wyłacznie dla... siebie , ma łupać wszystko na 1/4 mili i robi to mimo, że od 5 latek jest na rynku... - podobnie jak vmax gen1 - też przez wiele lat nie miał sobie równych mimo, że nie skręcał i nie hamował..

 

zakonczmy ta dyskusje , albo wprowadzmy jeszcze bmw 1000rr, honde vt600 i rower rizomy - będzie ciekawie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety polska scena 1/4 zaprzecza teorii jakoby Diavel był szybszy. V-Max niestety wygrywa praktycznie za każdym razem z czasem około ~10,3s, natomiast Diavel robi czasy rzędu ~11s. Dla laika jest to nieduża różnica, natomiast w świecie 1/4 jest to diametralny przeskok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.