ShortyPL 0 Napisano Maj 5, 2011 Witajcie! Jestem bliski kupienia Monsterka, moto to juz bylo na tym forum: viewtopic.php?f=108&t=5284 Napewno je pamietacie. Swoj ryzopęd sprzedalem po dwoch sezonach i czas na ducata. Nadmienie ze obecnie ma go moj kolega z Dublina, zdjec takowych nie mam ale mam filmik od niego i chcialbym zebyscie obejrzeli posluchali i wstepnie ocenimi moto: Zastanawia mnie jedna rzecz ze jako jestem niskim czlekiem lekko ponad 160 cm o krotkich nogach to czym dam rade na nim sie poruszac na weekendzie planuje przymiarke ale jezeli ktos ma jakies doswiadczenie w tym temacie to prosze o podzielenie sie. Pozdrawiam!! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Maj 5, 2011 Po pierwsze monster S4 nie jest jakoś wybitnie większy od pozostałych monsterów Po drugie ma regulację wysokości tyłu na "kości", można go bardzo nisko opóścić. Nie pozostaje to niestety wówczas bez wpływu na trakcję. Osobiscie mimo 165cm wzrostu latam na S4 na maksymalnie podniesionym zawieszeniu i racingowych kapciach z podwyzszonym profilem i nie mam problemów z ogarnięciem motocykla. Co prawda zatrzymując się podpieram tylko czubkami palcy ale to żaden problem. Myślę że przy standardowym setupie S-czwórki nie będziesz miał problemu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ShortyPL 0 Napisano Maj 5, 2011 Rozumiem a co sadzisz o konkretnej sztuce? te wydechy mnie troche demotywuja ze nie sa termi;/ czy moze to miec wplyw na zywotnosc silnika?? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Maj 5, 2011 Do przelotowych wydechów należałoby zamontować wysokoprzepływowy filtr powietrza a najlepiej dołożyć racingowy soft ECU. Sam przelotowy wydech nie wpłynie jednak w zauważalny sposób na trwałość jednostki. A być może jest tak ten monster skonfigurowany. Jedyna przewaga termisów to fakt że występują w zestawach z filtrem i ECU. Niemniej nie dyskwalifikuje to w żaden sposób innych wydechów. Tym bardziej że o wgranie racingowego softu nie trudno. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ShortyPL 0 Napisano Maj 5, 2011 Sprzedajacy twierdzi ze wymienil na sportowy filtr powietrza.. a obejrzales film? slychac w tle pracy silnika jakby piszczenie, jakby po nacisnieciu sprzegla cichlo? to chodzi o sprzeglo? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Maj 5, 2011 nigdy niczego nie da się zdiagnozować na podstawie dźwieków z filmu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Maj 5, 2011 Sprzedajacy twierdzi ze wymienil na sportowy filtr powietrza.. a obejrzales film? slychac w tle pracy silnika jakby piszczenie, jakby po nacisnieciu sprzegla cichlo? to chodzi o sprzeglo? Internet kłamie :twisted: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ShortyPL 0 Napisano Maj 5, 2011 sprawy serwisowe akurat moge potwierdzic znam weterynarza ktory zajmowal sie ta bestia. :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Maj 5, 2011 Sprzedajacy twierdzi ze wymienil na sportowy filtr powietrza.. a obejrzales film? slychac w tle pracy silnika jakby piszczenie, jakby po nacisnieciu sprzegla cichlo? to chodzi o sprzeglo? Internet kłamie :twisted: swoisty paradoks. pisząc w internecie że internet kłamie zadajesz kłam potencjalnemu kłamstwu. I czy zaprzeczenie zaprzeczenia to potwierdzenie? :roll: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ShortyPL 0 Napisano Maj 5, 2011 Sprzedajacy twierdzi ze wymienil na sportowy filtr powietrza.. a obejrzales film? slychac w tle pracy silnika jakby piszczenie, jakby po nacisnieciu sprzegla cichlo? to chodzi o sprzeglo? Internet kłamie :twisted: swoisty paradoks. pisząc w internecie że internet kłamie zadajesz kłam potencjalnemu kłamstwu. I czy zaprzeczenie zaprzeczenia to potwierdzenie? :roll: A kłamstwo jest tylko kłamstwem tylko i wylacznie wtedy kiedy prawda wyjdzie na jaw:) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Maj 5, 2011 Sprzedajacy twierdzi ze wymienil na sportowy filtr powietrza.. a obejrzales film? slychac w tle pracy silnika jakby piszczenie, jakby po nacisnieciu sprzegla cichlo? to chodzi o sprzeglo? Internet kłamie :twisted: swoisty paradoks. pisząc w internecie że internet kłamie zadajesz kłam potencjalnemu kłamstwu. I czy zaprzeczenie zaprzeczenia to potwierdzenie? :roll: Nie ma to jak wsadzić kija w szprychy :lol: I pospamować koledze w temacie :twisted: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ShortyPL 0 Napisano Maj 5, 2011 moze dosc offtopow?? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KAMYK 9 Napisano Maj 5, 2011 taaa.. diagnoza postawiona ... :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ShortyPL 0 Napisano Maj 5, 2011 TO sie konkretow dowiedzialem:) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Maj 5, 2011 Zadaj konkretne pytanie to Ci odpowiem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ShortyPL 0 Napisano Maj 5, 2011 Co masz na mysli, ze obnizenie na kosciach i jaki to ma wplyw na trakcje? sorki za laicke pytania ale kto pyta nie bladzi Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Maj 5, 2011 w systemie dźwigniowym tylnego zawieszenia występuje rozpórka pomiędzy wachaczem a xwignią dwuramienną współpracującą z amortyzatorem. W S4 jest ona w postaci śruby rzymskiej. Reguljac jej długość ustawiasz wysokość tyłu motocykla. Tak naprawde ta wysokość jest wtórna i niejako jest efektem ubocznym zmiany kąta wchacza wzgledem podłoża. Bo tak naprawde o to w tym chodzi. Zmieniając ten kąt wpływasz na reakcję tylnego zawieszenia na zmiany obciazenia. Ma to olbrzymie znaczecznie przy dynamicznym wychodzeniu z ciasnych zakretów i na drogę hamowania. W Twoim przypadku obnizenie zawieszenia spowoduje skrócenie drogi hamowania. Zmieni się wirtualny kat główki ramy i punkt przecięcia wypadkowej opóźnienia i środka ciężkości. Minusem będzie mniej wydajny efekt ciągnięcia i podnoszenie tyłu przy zwiekszaniu obciążenia postępowego. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach