Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
ShortyPL

Moster s4 corso

Polecane posty

Witajcie!

Jestem bliski kupienia Monsterka, moto to juz bylo na tym forum: viewtopic.php?f=108&t=5284

Napewno je pamietacie. Swoj ryzopęd sprzedalem po dwoch sezonach i czas na ducata. Nadmienie ze obecnie ma go moj kolega z Dublina, zdjec takowych nie mam ale mam filmik od niego i chcialbym zebyscie obejrzeli posluchali i wstepnie ocenimi moto:

 

 

Zastanawia mnie jedna rzecz ze jako jestem niskim czlekiem lekko ponad 160 cm o krotkich nogach to czym dam rade na nim sie poruszac na weekendzie planuje przymiarke ale jezeli ktos ma jakies doswiadczenie w tym temacie to prosze o podzielenie sie.

 

Pozdrawiam!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze monster S4 nie jest jakoś wybitnie większy od pozostałych monsterów

Po drugie ma regulację wysokości tyłu na "kości", można go bardzo nisko opóścić. Nie pozostaje to niestety wówczas bez wpływu na trakcję.

Osobiscie mimo 165cm wzrostu latam na S4 na maksymalnie podniesionym zawieszeniu i racingowych kapciach z podwyzszonym profilem i nie mam problemów z ogarnięciem motocykla. Co prawda zatrzymując się podpieram tylko czubkami palcy ale to żaden problem. Myślę że przy standardowym setupie S-czwórki nie będziesz miał problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem a co sadzisz o konkretnej sztuce? te wydechy mnie troche demotywuja ze nie sa termi;/ czy moze to miec wplyw na zywotnosc silnika??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do przelotowych wydechów należałoby zamontować wysokoprzepływowy filtr powietrza a najlepiej dołożyć racingowy soft ECU. Sam przelotowy wydech nie wpłynie jednak w zauważalny sposób na trwałość jednostki. A być może jest tak ten monster skonfigurowany.

Jedyna przewaga termisów to fakt że występują w zestawach z filtrem i ECU. Niemniej nie dyskwalifikuje to w żaden sposób innych wydechów. Tym bardziej że o wgranie racingowego softu nie trudno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprzedajacy twierdzi ze wymienil na sportowy filtr powietrza.. a obejrzales film? slychac w tle pracy silnika jakby piszczenie, jakby po nacisnieciu sprzegla cichlo? to chodzi o sprzeglo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nigdy niczego nie da się zdiagnozować na podstawie dźwieków z filmu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sprzedajacy twierdzi ze wymienil na sportowy filtr powietrza.. a obejrzales film? slychac w tle pracy silnika jakby piszczenie, jakby po nacisnieciu sprzegla cichlo? to chodzi o sprzeglo?

 

Internet kłamie :twisted:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sprawy serwisowe akurat moge potwierdzic znam weterynarza ktory zajmowal sie ta bestia. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sprzedajacy twierdzi ze wymienil na sportowy filtr powietrza.. a obejrzales film? slychac w tle pracy silnika jakby piszczenie, jakby po nacisnieciu sprzegla cichlo? to chodzi o sprzeglo?

 

Internet kłamie :twisted:

swoisty paradoks. pisząc w internecie że internet kłamie zadajesz kłam potencjalnemu kłamstwu. I czy zaprzeczenie zaprzeczenia to potwierdzenie? :roll:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sprzedajacy twierdzi ze wymienil na sportowy filtr powietrza.. a obejrzales film? slychac w tle pracy silnika jakby piszczenie, jakby po nacisnieciu sprzegla cichlo? to chodzi o sprzeglo?

 

Internet kłamie :twisted:

swoisty paradoks. pisząc w internecie że internet kłamie zadajesz kłam potencjalnemu kłamstwu. I czy zaprzeczenie zaprzeczenia to potwierdzenie? :roll:

 

A kłamstwo jest tylko kłamstwem tylko i wylacznie wtedy kiedy prawda wyjdzie na jaw:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sprzedajacy twierdzi ze wymienil na sportowy filtr powietrza.. a obejrzales film? slychac w tle pracy silnika jakby piszczenie, jakby po nacisnieciu sprzegla cichlo? to chodzi o sprzeglo?

 

Internet kłamie :twisted:

swoisty paradoks. pisząc w internecie że internet kłamie zadajesz kłam potencjalnemu kłamstwu. I czy zaprzeczenie zaprzeczenia to potwierdzenie? :roll:

 

Nie ma to jak wsadzić kija w szprychy :lol:

 

I pospamować koledze w temacie :twisted:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zadaj konkretne pytanie to Ci odpowiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co masz na mysli, ze obnizenie na kosciach i jaki to ma wplyw na trakcje? sorki za laicke pytania ale kto pyta nie bladzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w systemie dźwigniowym tylnego zawieszenia występuje rozpórka pomiędzy wachaczem a xwignią dwuramienną współpracującą z amortyzatorem. W S4 jest ona w postaci śruby rzymskiej. Reguljac jej długość ustawiasz wysokość tyłu motocykla. Tak naprawde ta wysokość jest wtórna i niejako jest efektem ubocznym zmiany kąta wchacza wzgledem podłoża. Bo tak naprawde o to w tym chodzi. Zmieniając ten kąt wpływasz na reakcję tylnego zawieszenia na zmiany obciazenia. Ma to olbrzymie znaczecznie przy dynamicznym wychodzeniu z ciasnych zakretów i na drogę hamowania.

W Twoim przypadku obnizenie zawieszenia spowoduje skrócenie drogi hamowania. Zmieni się wirtualny kat główki ramy i punkt przecięcia wypadkowej opóźnienia i środka ciężkości. Minusem będzie mniej wydajny efekt ciągnięcia i podnoszenie tyłu przy zwiekszaniu obciążenia postępowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.