Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
yang

Monster Warszawa Marki

Polecane posty

Witam,

 

wypatrzyłem dziś taką sztukę na allegro LINK

 

Czy ktoś z Was wie coś o nim? Może ktoś znalazł by chwilkę czasu, żeby rzucić na niego okiem? Byłbym bardzo bardzo wdzięczny, bo muszę jużjak najszybciej dosiąść swojego pierwszego Ducata!! :)

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się już ustalić, że ma pewne dość istotne mankamenty. Nie wiem czy jestem upoważniony pisać o nich publicznie, dlatego jeżeli ktoś by był zainteresowany to na PW napiszę dokładniej.

Piszę przede wszsytkim po to, żeby nikogo nie fatygować na ewentualne oględziny bo ja temat odpuszczam.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Motocykl gościł u nas w serwisie. Ewentualne osoby zainteresowane zakupem proszę o pilny kontakt ze mną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie ma się co cackać - motocykl ma krzywą i spawaną ramę, co widać nawet na jednym z zamieszczonych zdjęć w ogłoszeniu, przód prawdopodobnie od 600tki, łącznie z kołem. Totalna wtopa, dziwię się, że właściciel - niby taki miłośnik włoskiej motoryzacji - nie ma skrupułów aby wsadzić kogoś na minę... :evil:

 

Na szczęście świat Ducati w naszym kraju jest dosyć hermetyczny :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdzie widać jej krzywiznę ? Koło przednie bliżej silnika niż ustawa przewiduje ? Z tego co mi wiadomo jeśli rama została posłana do Tecrolu to nie bałbym się czegoś z dożywotnią gwarancją ( prostowanie nota bene jest troszeczkę drogie ... ) wykonanego na niemieckich sprzętach precyzji większej niż moto z fabryki wychodzi - i to niestety jest prawda...

 

Chyba że ona była pospawana, i teraza jeszcze jest krzywa - to jest lekka wtopa :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie ma się co cackać - motocykl ma krzywą i spawaną ramę, co widać nawet na jednym z zamieszczonych zdjęć w ogłoszeniu, przód prawdopodobnie od 600tki, łącznie z kołem. Totalna wtopa, dziwię się, że właściciel - niby taki miłośnik włoskiej motoryzacji - nie ma skrupułów aby wsadzić kogoś na minę... :evil:

 

Na szczęście świat Ducati w naszym kraju jest dosyć hermetyczny :D

 

i to mi się podoba. uczciwie i na temat. w sumie to fajnie,że ducati nie jest zbyt popularne, bo cokolwiek się pojawi to wszyscy wiedzą wszystko i pomogą :thumbup:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gdzie widać jej krzywiznę ? Koło przednie bliżej silnika niż ustawa przewiduje ? Z tego co mi wiadomo jeśli rama została posłana do Tecrolu to nie bałbym się czegoś z dożywotnią gwarancją ( prostowanie nota bene jest troszeczkę drogie ... ) wykonanego na niemieckich sprzętach precyzji większej niż moto z fabryki wychodzi - i to niestety jest prawda...

 

Chyba że ona była pospawana, i teraza jeszcze jest krzywa - to jest lekka wtopa :(

 

Normalnie nie wiem jak zareagować na to co napisałeś :roll:

Rama jest poj...a jak rzadko. Posmarkane spawy na węzłach główki ramy i pokrzywione zastrzały. Że o czymś tak ewidentnym jak koło z innym wzorem szprych nie wspomnę.

Tu nie ma mowy o jednym profesjonalnie położonym spawie a co dopiero o prostowaniu ramy, o którym to swoja drogą, mam wyrobione zdanie. Tu nie ma lekkiej wtopy, tu jest dramat.

Motocykl był fizycznie u nas i dokładnie został przejrzany pod tym względem. I wszelkie głosy próbujące bronić stanu tego monstera są nieuzasadnione i niepoważne.

Nawet jeśli rama została wymieniona lub "naprawiana" w profesjonalny sposób, to sprzedający jest zobowiązany o poinformowaniu o tym potencjalnego kupca. W przeciwnym wypadku jest to próba wsadzenia kogoś na minę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Normalnie nie wiem jak zareagować na to co napisałeś :roll:

Rama jest poj...a jak rzadko. Posmarkane spawy na węzłach główki ramy i pokrzywione zastrzały. Że o czymś tak ewidentnym jak koło z innym wzorem szprych nie wspomnę.

Tu nie ma mowy o jednym profesjonalnie położonym spawie a co dopiero o prostowaniu ramy, o którym to swoja drogą, mam wyrobione zdanie. Tu nie ma lekkiej wtopy, tu jest dramat.

Motocykl był fizycznie u nas i dokładnie został przejrzany pod tym względem. I wszelkie głosy próbujące bronić stanu tego monstera są nieuzasadnione i niepoważne.

Nawet jeśli rama została wymieniona lub "naprawiana" w profesjonalny sposób, to sprzedający jest zobowiązany o poinformowaniu o tym potencjalnego kupca. W przeciwnym wypadku jest to próba wsadzenia kogoś na minę.

 

 

Ja tego sprzęta nie widziałem - nie znam się za bardzo na dukach, więc pytam;) Sprzęta tym bardziej nie bronię - stąd pytałem a nie zakładałem. Moje zdanie na temat prostowania ramy jest inne niż zakorzenione w świadomości "że złom" - niektóre rzeczy są do zrobienia, niektóre lepiej nie. A jak robić to faktycznie oddać profesjonalistom niż kombinować.

Jeszcze pytanie co do sprzęta - od główki ramy do przodu sprzęt nowy (600/620), a z tyłu antyk ? No i takie pytanie około ramowe - czy ramy w nowszych monsterach nie są ciutkę grubsze czy jakieś ? Podkreślam że pytam - nie znam się zbytnio na tym a chciałbym to wiedzieć ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jest 750-ka czyli to samo co 600-ka podwoziowo (poza podwójnym hamulcem z przodu)

 

Ramy w monsterach róznią się nieznacznie od siebie. Poza przebiegiem niektórych podciągów i wysokością tylnego stelarza różnice występują w srednicach rur, średnicach gniazd szpilek mocujących silnik czy sposobie mocowania tychże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z waszych opinii wynika ze ten Ducat jest niebezpieczny i powinien zakończyć żywot ?? Szkoda go ;( Panie świeć nad jego duszą ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.