sothoth 0 Napisano Maj 11, 2011 Cześć Mam problem z moim potworem. Otóż oddałem go w ręce mechaników (nie specjalizujących się w ducati), celem wymiany napędu. Przy okazji, namówiono mnie na wymianę klocków, bo starte. Powiedziałem ok i dzisiaj szczęśliwy, zgodnie z umową przychodzę po odbiór, a tu niespodzianka: podobno zablokowały się tłoczki hamulcowe i nie chcą się odblokować. Moto nie gotowe, unieruchomione, panika, nie wiadomo skąd wziąć nową część itp. Powiedzieli, że coś tam naoliwili, może do jutra się odblokują, ale gwarancji nie dają. Ja mam niespecjalnie przyjemne doświadczenia, jeśli chodzi o mechaników wszelakich, sam jak coś rozkręcę i skręcę z powrotem to nie jedna śrubka mi w kieszeni zostanie, generalnie jestem jeśli chodzi o mechanikę zielonym łosiem. Ale wydaje mi się, że wymiana napędu, a tym bardziej klocków inżynierią rakietową nie jest - stąd niespecjalizujący się w ducati mechanicy. Po tym przydługim wstępie mam kilka pytań, będę wdzięczny za pomoc i poradę: - czy takie rzeczy się zdarzają, czy chłopaki nie wiedzieli o co chodzi i coś schrzanili i koszty chcą przerzucić na mnie? - gdzie takie coś kupić, jak to się nazywa, czy nowe czy używane? Pasuje jakaś np. japońszczyzna do tego jako zamiennik? - jak w się w takiej sytuacji powinien zachować dukacista z klasą? jaki jest protokół? czy mam grzecznie pokryć koszty, czy wykłócać się o swoje (co w tym przypadku jest moje:)? Dodam, ze 2 tygodnie temu wymieniałem w tym samym warsztacie olej i filtry + zapłaciłem za przegląd i uzupełnienie płynów 100zł - a sprawa klocków do wymiany wyszła na drugiej wizycie po mojej uwadze, ze w jednym zbiorniczku poziom płynu (hamulce tył), jest grubo poniżej minimum. Czyli nie rzucili okiem na klocki w czasie przeglądu... podsumowując mam dziś wątpliwości co do rzetelności tego warsztatu. Motocykl: montster 620i e 2003r, warsztat, prawa strona warszawy co robić, co robić do pracy na rowerze w jedną stronę 25km, długo nie pociągnę zwłaszcza, ze od piątku ma lać.