desmo77 0 Napisano Czerwiec 11, 2011 Doczytalem o 120 000 km To by się zgadzało Paolo Pirozzi, który podczas WDW 2010 wyjażdzał w podróż dookoła Świata na nawej Multi właśnie zakończył wyprawę z wynikiem 100 000 km na liczniku 8-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
maxwar 0 Napisano Czerwiec 11, 2011 Nie zbyt dużo w porównaniu do: http://www.scigacz.pl/Hornet,600,po,110 ... 15161.html Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Czerwiec 11, 2011 (...) Sam jestem fanem najtrudniejszych silników w palecie ducati i takim jeżdżę mimo że to nielogiczne. Theodor, zaciekawiłeś mnie tym stwierdzeniem. Powiedz mi (jako bardziej doświadczony użytkownik), co masz na myśli mówiąc o trudności silnika? Chodzi generalnie o duże silniki ducati czy ten konkretny z 916, czy może generalnie superbike'owe? I przepraszam za mały off-topic :oops: Chodzi o serię silników desmoquattro. Bardzo trudny to pomiarów zamykających luzów zaworowych. Nawet przy wiedzy jak to zrobić bez doswiadczenia nigdy nie ma pewności że odczyt jest właściwy. Regulacja luzów również nalezy do najtrudniejszych wśrud wszystkich silników ducati. Są niezwykle wrazliwe na prawidłowy naciąg pasków. Maja bardzo niewdzieczny sposób korekcji czasów zaworowych w zależności od zuzycia i wykonania jednostki. Tak naprawdę do każdej wymiany pasków należy kożystać z narzędzi pozwalających na pomiar wzniosu zaworów w zależności od kąta wału korbowego. Służa do korygowania tego specjalne asymetryczne kliny pod kołami pasków. Nawet z pozoru prosta czynność jak synchronizacja wymaga stałego korygowania pozycji TPS-a. I jeszcze kilka niuansów. Generalnie sa to bardzo "techniczne" jednostki. Czuć w nich taką szorstką moc zaklętą w tych kawałkach metalu. I pomimo ze są już duzo nowsze konstrukcje to desmoquattro ma swoja magię. To trochę jak z amerykańskimi V8 z lat 60 czy 70-tych. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Misiek 0 Napisano Czerwiec 12, 2011 Z jazd jakie odbyłem powiem że S2R w porównaniu z 696 czy nawet innymi 2- tarczowymi Ducatami nie hamuje tylko zwalnia. Każdy kupuje to co się jemu podoba i czym jemu się dobrze jeździ, z 2-ch podanych wybrał bym 696 .... Ewentualnie w tej cenie poszukał 1000DS - to jest fajny motocykl na miasto. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach