mckasp 0 Napisano Czerwiec 14, 2011 Witam, Mam pytanie odnośnie widoczności w lusterkach Rizoma w porównaniu do standardu, wktórych widać ewentualnie własne łokcie... Może funkcjonują również lusterka wraz z migaczami? Wiem, wiem, że po co patrzeć do tyłu, ale czasami lubię... Z góry dzięki za info. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
2wheels 0 Napisano Czerwiec 15, 2011 Witam,Mam pytanie odnośnie widoczności w lusterkach Rizoma w porównaniu do standardu, wktórych widać ewentualnie własne łokcie... Może funkcjonują również lusterka wraz z migaczami? Wiem, wiem, że po co patrzeć do tyłu, ale czasami lubię... Z góry dzięki za info. a który model lusterek dokładnie Cię interesuje ??? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mckasp 0 Napisano Lipiec 11, 2011 Chodzi o Edge, Limit lub Radial Naked. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
2wheels 0 Napisano Lipiec 11, 2011 Chodzi o Edge, Limit lub Radial Naked. Edge to raczej lustro na sztukę ;) podobnie jak circuit i tomok - miałem okazję sprawdzić . Limit i radial naked są bardzo podobne , jechałem hayą z limitami sport i było ok choć według mnie tak jak w przypadku seryjnych zwężają się na końcu. Jeżeli nie jesteś przeciwny innej marce to pomyśl o lustrach performance , coś takiego założyliśmy do streetfightera i jest super , te lustra na końcach nie są wąskie i zdecydowanie powiększają pole widzenia ( Twoje seryjne są takie jak w streetfighterze) http://cgi.ebay.de/DUCATI-Aluminium-Spi ... 25634fd8b3 poniżej te same lustra od producenta bez logo ducati ;) za 80 GBP http://scooterbits.co.uk/product/Far_Vi ... ht_Thread/ Generalnie jak zauważysz na stronie rizomy te które maja homologację , coś pokazują w odbiciu . Ja mam class retro i w porównaniu do fabrycznych jest zdecydowanie lepiej ale może to tylko moja ocena :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mckasp 0 Napisano Lipiec 11, 2011 Zastanawia mnie jedno: Nicht für den Straßenverkehr zugelassen - Niedopuszczone do ruchu ulicznego. Po co w takim razie coś takiego kupować? Sprawdzę jeszcze u innych dealerów w Niemczech co oni na to, ale jak dla mnie to paranoiczne. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
2wheels 0 Napisano Lipiec 11, 2011 Zastanawia mnie jedno: Nicht für den Straßenverkehr zugelassen - Niedopuszczone do ruchu ulicznego.Po co w takim razie coś takiego kupować? Sprawdzę jeszcze u innych dealerów w Niemczech co oni na to, ale jak dla mnie to paranoiczne. No tym bardziej ze sygnowane przez ducati , w rizomie tez niektóre sa bez homologacji - być moze dedykowane do show bike , ale prawdę mówiąc wydechy akcesoryjne też nie spełniają norm :):):) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
arvent 0 Napisano Lipiec 11, 2011 W przypadku Rizoma jest gdzieś zaznaczone, że lusterka są bez homologacji? Fakt faktem nie przejrzałem wszystkich ich modeli, ale nie spotkałem się z jakąkolwiek informacją o braku homologacji. Jak to jest ujęte prawnie, lusterka muszą mieć jakiś minimalny wymiar? kształt? :? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
2wheels 0 Napisano Lipiec 11, 2011 W przypadku Rizoma jest gdzieś zaznaczone, że lusterka są bez homologacji? Fakt faktem nie przejrzałem wszystkich ich modeli, ale nie spotkałem się z jakąkolwiek informacją o braku homologacji. Jak to jest ujęte prawnie, lusterka muszą mieć jakiś minimalny wymiar? kształt? :? Przepisów dokładnych nie znam co do wymiarów ale na stronie rizomy sa oznaczenia przy modelach duże E , np tomok nie ma homologacji i większość tych małych lusterek. Class retro ma homologację co jest nawet uwzglednione na obudowie :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
arachnia 1 Napisano Lipiec 11, 2011 Witam,Mam pytanie odnośnie widoczności w lusterkach Rizoma w porównaniu do standardu, wktórych widać ewentualnie własne łokcie... . Myślę, ze to widać w lusterkach zależy od postury kierownika ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mckasp 0 Napisano Lipiec 11, 2011 Kierownik typowej postury...no chyba żeby mu łokcie poobcinać :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
arvent 0 Napisano Lipiec 11, 2011 Myślałem, że wszystko z Rizoma jest z homologacją... to się teraz zwiesiłem. W praktyce chyba nikt na to nie patrzy. W zasadzie gdzie mogliby się do tego przyczepić? Serwis? Drogówka? To już chyba u szczytu upierdliwości. Gorzej jak ubezpieczenie prze coś takiego szlag trafi :? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KrisB4 1 Napisano Lipiec 11, 2011 Wymagania dla lusterek: http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex ... 127:pl:NOT Tyle teoria. W praktyce bywa różnie. Mam u siebie małe lusterka - diagnosta pomarudził ale odpuścił. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Misiek 0 Napisano Lipiec 11, 2011 Mania w 696 miała lustereczka Rizomy, Theodor obecnie posiada lustereczka Rizomy. Jak to niektórzy mówią, nie ważne co w nich widać, one muszą być idealne jak cały motocykl. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Quartt 0 Napisano Lipiec 16, 2011 Ja w swoim S2R mam lusterka Rizoma Dynamic - niewiele w nich widać, kręciłem na wszystkie strony i niewiele wskórałem, żeby popatrzeć chowam łokieć do środka :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Yurek 1 Napisano Marzec 15, 2018 (edytowany) Odkopuję ;) Kupiłem ostatnio używane lusterka Rizoma prototype naked. W jednym brakuje takiej podkładki wewnątrz, przez co lusterko lata i nie da się go regulować. Ktoś wie gdzie kupię taką podkładkę? Ewentualnie coś podobnego co może pasować? Edytowano Marzec 15, 2018 przez Yurek Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Marzec 16, 2018 Każdy majster od tokarki za dobre piwo Ci to zrobi... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach