Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
mariok

zielony i jego pytanie o ST3

Polecane posty

witam wszystkich. jak w temacie jestem zielony w sprawach Ducatów, jednak zakochałem się w ST3 od pierwszego wejrzenia. Moje zauroczenie jest tak wielkie, że nie dociera do mnie nic więcej jak tylko wspaniały dźwięk motoru z końcówek tłumików. Słysząc stąd i zowąd opinie typu "kup najlepiej dwa, bo to jak Alfa R. jedna w garażu, żeby do drugiej części były" lub "wymiana tego i tamtego to takie koszta, że japońca 3 razy zrobisz", zastanawiam się czy tak jest naprawdę. Generalnie chciałbym uzyskać od Was obiektywne odpowiedzi na temat kosztów eksploatacji, na co najbardziej zwrócić uwagę przy zakupie, czy jest problem z częściami jak już coś się przydarzy itd. Ot tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zakochałem się w ST3 od pierwszego wejrzenia...

:shock: wariot :shock:

Ale o gustach się nie gada :mrgreen: . Ten tapczan sam jeździ, się nie psuję się. Jak nie Ducati, odpukać :lol:

Wygodny, 2 paki lecisz wyprostowany jakbyś połknął patyk. Nie tankujesz na każdej stacji jak te taborety na dwóch kołach, co to ostatnio się wykąpać razem pojechalim.

Opinie wrogiej japońskiej propagandy olej- wg niej Curie-Skłodowska też była japonką a i tak wiemy, że w japonkach tylko chodziła jak szukała atomów z kraju RAD.

Serwis- nie wiem, bo nie serwisuję. Nie mam czasu- czekam, aż się Padlina sama rozpadnie. Wdowa tylko na to czeka :D

Jak chcesz jeździć- tak. Jak lansować- nie.

Części są- po paski nawet pojechałem do USA, w sumie to po kawę a paski przy okazji...

Żarówkę kupiłem w Monachium, oponę w Serwezzo czy innym Di Kaprio Burdello Adriatiko, tak że nie ma problemów z dostępnością.

Kupuj, a potem żałuj...