piotr15 0 Napisano Lipiec 1, 2011 Witam, mam możliwość kupienia monster s4 z 2001 r. za 14 tys.zł w bardzo dobrym stanie. Przebieg 30 tys. Czy ta cena nie jest za wysoka? jedyna wada sprzęgło szarpie przy ruszaniu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
delta81 0 Napisano Lipiec 1, 2011 Nie znam się na cenach s4, ale niech odrazu opuszcza tysiąc zł na sprzęgiełko. P.S. zapraszam do powitalni Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
piotr15 0 Napisano Lipiec 1, 2011 Dziękuje za odpowiedź. Na co zwrócic uwagę w tym s4?. Jeszcze jedna fotka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Misiek 0 Napisano Lipiec 3, 2011 Przede wszystkim zabrać ze Sobą mechanika znającego się na Ducati. A zwrócić uwagę trzeba na wszystko: - rama - układ jezdny - układ napędowy - kiedy i czy był robiony duży przegląd (paski, zawory, synchronizacja itd...) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
piotr15 0 Napisano Lipiec 3, 2011 Dziękuje Wam bardzo za odpowiedzi. Byłem na przejażdzce i mi zgasł, nie chciał min odpalić tylko paliły się kontrolki. W końcu zapaliłem go i straciłe połowe mocy, chyba mnie ten motor nie chce. Teraz jest w serwise Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Misiek 0 Napisano Lipiec 4, 2011 Każde Ducati wymaga odpowiedniego traktowania :mrgreen: A to takie drobne kaprysy - nie powinny zniechęcać :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
piotr15 0 Napisano Lipiec 5, 2011 Dziękuje, już jestem uzależnionyod niego jak się przejechałem. Rozrząd był robiony przy 20 tyś.km :D Opis S4 z aukcji.doc Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
piotr15 0 Napisano Lipiec 5, 2011 Jeszcze załączyłem opis z aukcji, jak mój kolega go kupował czyli 2 lata temu, zrobił przez ten czas 4 tyś.km Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach