Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
sobol

manual M800

Polecane posty

Jak już zdradziłem w powitalni w garażu pasie się M800 z 2003r ściągnięty z Włoch. Poszukuję do niego manuala - na necie nigdzie nie mogę znaleźć.

Planuję mały serwis - płyny, filtry, świeczki - prośba o info na co jeszcze zwrócić uwagę.

Jak jest z rozrządem - co ile się wymienia i czy zdarza się zerwanie pasków, jakie są konsekwencje, czy przed skończeniem się rozrządu są jakieś objawy itp?

Prośba również o info czy te moto tak mają, że na niskich obrotach przy małej prędkości np na 2 biegu szarpie łańcuchem, jadąc płynnie i dynamicznie nic takiego się nie dzieje - ewentualnie co jest tego przyczyną.

pozdro!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

http://www.store.commoto.com/parts-ordering.php

Uwagę zwrócić na to samo, co w innych ;) :lol:

Jeśli nie masz/macie żadnej "historii" - to lepiej asekuracyjnie wymienić paski rozrządu.

Wymiany co 20 000 km lub co 2 lata. (jeśli się nie mylę)

Zerwanie może się zdarzyć tak samo, jak w autach i innych markach moto - lepiej dmuchać na zimne. ;)

Szarpanie łańcuchem - hmm - myślę, że tak właśnie mają - mój generalnie od 3000 obr zaczyna przyjemnie jechać - poniżej szarpie.

Znaczy się, że bieg za wysoki :twisted: :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki!!!

Manuala niestety nigdzie nie ma do M800. Są za to do 750, 620 - większość chyba ma podobne bebechy, pewnie jakiś taki wykorzystam; jak ktoś posiada i chciałby się pozbyć/podzielić jestem zainteresowany!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z manualem do M800 niestety jest problem.

Jest jedna strona na której za kilkanaście euro można zakupić owy manual.

 

Ducati tak ma, podczas jazdy ze zbyt niską prędkością obrotową wału korbowego szarpie łańcuchem, szczególnie na niższych biegach.

 

Jeśli chodzi o paski to objaw jest dopiero po zerwaniu, gaśnie i w najlepszym przypadku krzywi zawory.

 

Paski mają swój czas i trzeba je wymieniać. Podobnie inne czynności serwisowe.

 

Nie wiem czy będziesz chciał inwestować w narzędzia specjalne aby naprawiać Sobie motocykl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

thx,

proste sprawy jestem sam w stanie zrobić, ale co do rozrządu to rzeczywiście pozostaje serwis choć we wrocku nie mają mechanika - chłopak jest dojazdowo może się wybiorę do Pragi - ktoś pisał że jest gitara a i przy okazji pozwiedzamy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

do Poznania rzeczywiście bliżej ale byłem tam wiele razy - a tak w Pradze można za jednym zamachem miło spędzić czas :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.