wwk 0 Napisano Lipiec 11, 2011 Mam pytanie, czy jest jakiś specjalny klucz do śruby w główce ramy, tzn ten element perforowany bardzo mnie zastanawia. Kolejne pytanie przy kompresji przedniego widelca, mam takie delikatne stuknięcie w pewnym momencie, w czasie jazdy jest niewyczuwalne, jedynie na sucho na postoju, co to może być. Fakt, że zabieram się za wymianę oleju w przednich lagach, więc może warto i w łożysko zainwestować, jeśli tak to gdzie to dostać :) (M695). W sumie wiem że po przeczytaniu posta ciężko będzie coś wywnioskować ale zawsze co 2 głowy.... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Włodi 0 Napisano Lipiec 11, 2011 Jest specjalny klucz do nakrętki główki ramy i nie polecam odkręcać bez niego bo z dużym prawdopodobieństwem będziesz potrzebował nowej nakrętki (200-300zł). Co do "stuknięcia" na lagach pewnie theo jak już się dowlecze tym transitem ;) :) z radomia rozwieje w mig wszystkie wątpliwości w tym zakresie ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lukas270cdi 0 Napisano Lipiec 11, 2011 może to stuknięcie to tarcze a nie coś w lagach :?: spróbuj poruszac tarczami w przód i w tył... :idea: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mateuss 0 Napisano Lipiec 11, 2011 viewtopic.php?f=121&t=6102 przeczytaj ten wątek, znajdziesz tam ciekawą fotkę od naszego Presidente :) Stuknięcie występuje jak ruszasz motocyklem w przód w w tył i zaciskasz hamulec ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wwk 0 Napisano Lipiec 11, 2011 Aż jutro sprawdzę czy to nie zacisk lub tarcza, a przyrząd jest taki prosty, że aż sam się zastanawiam gdzie ja głowę mam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Misiek 0 Napisano Lipiec 11, 2011 Jeśli chodzi o łożyska to jest prosty test czy są OK czy trzeba je wymieniać. Niestety w katalogach nie występują zamienniki do Ducati :mrgreen: Ale można dopasować. 8-) Jeśli chodzi o wymianę oleju to tu niestety jest potrzebnych jest kilka narzędzi specjalnych, manual oraz narzędzie specjalne do pomiaru ilości oleju no i oczywiście odpowiednia wiedza techniczna wraz ze zdolnościami manualnymi. Luz na główce ramy jest szczególnie wyczuwalny w ostatniej fazie do hamowania lub po mocnym przyhamowaniu z 5-10km/h lekkie puknięcie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Włodi 0 Napisano Lipiec 11, 2011 Co do wymiany oleju w lagach to wg nauk theodora jakich ostatnio miałem przyjemność zaczerpnąć cała trudnośc polega na tym że w manualach Ducati podawana jest nie ilośc oleju w lagu w mililitrach ale jako odległość lustra płynu o szczytu laga i jeżeli ktoś potrafi to rzetelnie zmierzyć, wymienić, nalać tyle ile trzeba a potem jeszcze poskładać tak żeby potem nie ciekło to spoko może sam wymieniać. Ja ostatnio zafundowałem kompletny remont przodu swojemu pięknisiowi i mimo dość wysokich kosztów, jednak uznałem że warto powierzyć te czynności serwisowi (dobremu) jak np. motomaniax. Jeżeli zaś chodzi o łożyska główki ramy to wiem że theo zakłada (tak też zrobił w moim) nie oryginalne a większe stożkowe lepiej trzymające główkę ramy i cec$#$#ące się znacznie dłuższą żywotnością. Jednak to co piszę to tylko wiedza nabyta podczas rozmów z Theodorem żeby nie było za specjalistę się nie uważam :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wwk 0 Napisano Lipiec 12, 2011 Wszystko fajnie ale najbliższy serwis dla mnie to min. 170 km -Kraków, byłem tam w sobotę i na pytanie o przód odpowiedź padła: no coś Panu troszkę puka w lagach??? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Alcapone 0 Napisano Kwiecień 18, 2013 Jak sie zakonczyla ta historia? Pytam bo mam podobnie. Gdy wciskam hamulec i popycham raz do przodu to do tylu to jest za kazdym razem takie stukniecie i cos czuc w rekach. Jak jechalem po trawce w poznaniu to tez slyszelm i czulem takie rozklekotanie, ale pozatym na drodze podczas jazdy nie potrafie tego wyczuc. Chce otworzyc tego linka: http://forum.docpoland.com/viewtopic.php?f=121&t=6102 ale wchodze tylko na portal docpoland. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wwk 0 Napisano Kwiecień 19, 2013 Koniec tej historii jest taki, że kupiłem dedykowaną nasadkę do śruby główki ramy, kpl łożysk do gł. ramy (stożkowe - od czegoś tam można dopasować, problem jest z uszczelniaczami) wymieniłem, skręciłem i jest gitara. Tzn. była bo w między czasie zmieniłem motocykl, ale tu też na pierwszy ogień poszła wymiana łożyska tylko, że profilaktycznie. Te objawy z pierwszego postu bardzo szybko zaczęły się pogłębiać, pierwsze delikatne stukanie, potem niestabilność podczas jazdy następnie tendencja do shimmy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Kwiecień 19, 2013 (edytowany) . Jak jechalem po trawce w poznaniu to tez slyszelm i czulem takie rozklekotanie, :D Edytowano Kwiecień 19, 2013 przez theodor Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xraymutation 0 Napisano Wrzesień 13, 2013 w sobie :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach