KrisB4 1 Napisano Sierpień 23, 2011 ...Zdecydowanie inna niż japońska. Czy lepsza? Nie wiem jeszcze, za mało ją znam, ale mam wielką ochotę na więcej. :twisted: Dziś wieczorem na kolację - zamiast sushi - wołowina po bolońsku :mrgreen: A na serio - jestem po pierwszej jeździe Monsterem. ... Noo... zdecydowanie to co innego niż Gixxerka. :shock: Szeroka kiera, zwrotność, pozycja, lekkość przekładania - po prostu bajka. :D Na dźwięki wydawane przez sprzęgło brak słów - jakichkolwiek :shock: :o :twisted: :lol: Dziwią wibracje przy jeździe poniżej 4krpm oraz szarpanie i brak dołu poniżej 3krpm - ale rozumiem że to nie R4. Sprzęgło trochę późno bierze jak na mój gust (w porównaniu do linkowego w Gixie) ale jest fajnie miękkie (też w porównaniu). Ale to kwestia przyzwyczajenia. Heble przyzwoite, zawiecha fajnie sprężysta (zwłaszcza przy mojej wadze - super piórkowa ;) ). Trochę drażni brak miejsca pomiędzy podnóżkiem a dźwignią zmiany biegów, ale docelowo sety i tak będą zmienione więc jakoś przeżyję. Zaskakująco dużo miejsca na siodle. Wydech - hmm te wypatroszone BOSy udające Termisy chyba długo nie pożyją u mnie 8-) Do dźwięków zasłyszanych na D.U.P.ie :lol: czy wydawanych przez Akrapa w Gixxerce to im daleko. Aha, przy ostrzejszym ruszaniu z 1 jakieś dziwne odgłosy dochodzą ze sprzęgła lub okolic - trudno na razie ocenić co to, na pozostałych biegach jest ok. Pożyjemy, zobaczymy. A i manetki do zmiany (rolgaz) na krótszy skok - pewnie będzie Rizoma jak w Gixie 8-) Poza tym jest zajebiście. :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bernatowitz 0 Napisano Sierpień 23, 2011 Oj Krzysiu widzę, że sztuka trafiła na konesera i nie będzie łatwo - pamiętam jak przyjechało kilku ludków spróbować DUCATI i się posrało z wrażenia a tutaj... spokój poważna ocena... mam nadzieję jednak że polatasz na nim trochę a potem..... może Monster S4R a może nic innego.. Ja dzisiaj latałem na Multistradzie i powiem że mam równie dużo do powiedzenia pozytywnego jak i odwrotnie... jedno jednak pozostaje bez zmian - Kocham DUCATI ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
delta81 0 Napisano Sierpień 24, 2011 Bern chyba dobremu człekowi sprzedałeś, będą z niego ludzie, po tych gixowych srixowych ryżowych dwukółkach chyba sie odnajdzie! Thanks God! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Sierpień 24, 2011 po tych gixowych srixowych ryżowych dwukółkach chyba sie odnajdzie! Thanks God! Delta, rozumiem, ze wszyscy tu jesteśmy pogibani na punkcie klekotów, ale akurat to co ma kolega jest niezłym wymiataczem w świecie jednośladów. I nie pozwolę złego słowa powiedzieć na oldskoolowego olejaka - i to w wydaniu 7/12 (o ile wiesz o co chodzi :lol: ) - którego jestem dużym fanem 8-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
delta81 0 Napisano Sierpień 24, 2011 po tych gixowych srixowych ryżowych dwukółkach chyba sie odnajdzie! Thanks God! Delta, rozumiem, ze wszyscy tu jesteśmy pogibani na punkcie klekotów, ale akurat to co ma kolega jest niezłym wymiataczem w świecie jednośladów. I nie pozwolę złego słowa powiedzieć na oldskoolowego olejaka - i to w wydaniu 7/12 (o ile wiesz o co chodzi :lol: ) - którego jestem dużym fanem 8-) Nie pozwalaj. Nic złego nie powiedziałem :P Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bernatowitz 0 Napisano Sierpień 24, 2011 Latałem Multiną i mam takie wrażenia: Silnik znany mi już dobrze więc zaskoczył mnie jak zwykle przyjemną pracą i dobrym "uciągiem". Pozycja - no cóż rewelacja :shock: można jechać jak się chce. Zachowanie na drodze - cóż też bardzo dobre. Wielkość - jak dla mnie nieco za duża - trudno jest mi postawić całą stopę na ziemi ale co ciekawe zaraz po ruszeniu zachowuje się idealnie i prowadzi się jak wygodny i bardzo lekki rower :shock: a więc jazda super. Wbrew wielkości i temu co mówią inni Multi jest świetna w mieście - siedzi się wysoko - dużo widać i spokojnie mieści się między puszkami. Wygląd - pozostawiam bez komentarza - nie jest to motocykl z moich estetycznych fantazji ;) Ciekawostką i zaskoczeniem jest to że mam wrażenie że strasznie na niej wieje i w nogi i w kask! Klata jest chroniona i ciepła ale reszta wieje po zbóju! Wieje nie zrzuca jak na Monsterze po prostu dmucha. Jazda Multi jest równie przyjemna jak ryzykowna - daje przebrzydłe wrażenie że nie jedzie się szybko jadąc 150-160 km/h - jazda jest na tylke komfortowa że traci się kontrolę prędkości co może być niebezpieczne :mrgreen: Jadąc wczoraj nocą miałem 3 sytuacje ryzykowne w tym dwie zaliczam jako przeżycia graniczne w jednej z nich cudem uszedłem z życiem salwując się ucieczką przed TIR-em na pobocze - z jednej strony od pędzącego TIR-a zostało może 5 cm przestrzeni z drugiej oparłem się ręką o metalową barierę przydrożną - strach pomyśleć co by było gdybym jechał Classicem bez amora skrętu a tak - udało się.. potem były jeszcze sarny i nagminnie wymuszający pierwszeństwo kierowcy puszek :evil: Jazda nocą Multiną jest Ok dobre oświetlenie i pozycja etc. ale jazda nocą w moim przypadku odpada - zacząłem się bać. Właściwie to tyle a na Krisa Japońcu też bym się chętnie przejechał - jak zobaczyłem jego pierwsze fotki to zdębiałem - jak dla mnie fajowa sztuka mimo że z Japonii :roll: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KrisB4 1 Napisano Sierpień 24, 2011 No Gixxerka daje radę: Jak na nakeda to chyba nieźle? :twisted: Ale nie jest tak poręczna jak Monster (zwłaszcza w mieście). Monster też się doczeka kilku zmian - musi nosić cechy indywidualizmu właściciela 8-) :lol: BTW ktoś wie z jakiego modelu amor da się przeszczepić? 916 itd? Sachs słabo brzmi :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bernatowitz 0 Napisano Sierpień 24, 2011 Chłopie dajesz czadu!!! 3mam kciuki :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach