Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
cagiva4

Strzelanie w łańcuch

Polecane posty

Mam wieloletni problem,podczas ruszania czuje i zresztą to słychac jakby mała zębatka strzelała w łańcuch.Napęd i zębatki są ok,smarowanie też.Tak że podczas jazdy na minimalnych obrotach bigu też szarpie łańcuchem.Może tak to ma być,nie wiem.Proszę o opinie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jakos mi takie tematy zawsze prowokacją pachną...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakos mi takie tematy zawsze prowokacją pachną...

Poważne pytanie,nie rozumiem odpowiedzi -prowokacja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakos mi takie tematy zawsze prowokacją pachną...

Poważne pytanie,nie rozumiem odpowiedzi -prowokacja.

 

Jak "nie czujesz" własnego motocykla to nie ugadamy tu co i jak.. Nie wiem jaki to problem podjechać do HRG - ktoś wsiądzie na Twoje cudo i rozkmini temat na 100 metrach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tak że podczas jazdy na minimalnych obrotach bigu też szarpie łańcuchem.

 

Miałem tak ryżu, nierównomiernie wyciągniety był łańcuch.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mam wieloletni problem,

Przez wiele lat nie możesz dotrzeć do mechanika?

.Napęd i zębatki są ok,

Napęd to zawsze łańcuch + wieńce. Widocznie nie są ok skoro masz takie objawy.

Ile przebiegu ma napęd w Twoim motocyklu i jakiego producenta są to podzespoły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mam wieloletni problem,

Przez wiele lat nie możesz dotrzeć do mechanika?

.Napęd i zębatki są ok,

Napęd to zawsze łańcuch + wieńce. Widocznie nie są ok skoro masz takie objawy.

Ile przebiegu ma napęd w Twoim motocyklu i jakiego producenta są to podzespoły?

Łańcuch ma ponad 6 lat,naciąg jest na połowie.Oglądawszy go ostatnio po wymianie zębatki (zęby były krzywe) zauważyłem ale teraz nie jestam pewien,że rolki w niekturych ogniwach są mniejsze od pozostałych.Theodor,niestety nie znam producenta podzespołów napędu bo nigdy go nie wymieniałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłeś tylko jedną "zębatkę"?

 

 

Napęd wymienia się zawsze i bezdyskusyjnie całymi kompletami. Wymiana tylko jednego elementu, nawet jesli na oko reszta jest ok powoduje bardzo szybkie zużycie tej nowej części. Jeśli w takim wypadku jak Twój jeden z wieńcy zębatych był tak zurzyty to sam łańcóch również. Podczas współpracy z nowym wieńcem nie pasowały rolki łańcuch idealnie w modół zęba wieńca. Z tąd dziwne dźwieki i szarpanie.

Stopień napięcia łańcucha nie odzwierciedla jego stanu.

 

6 letni napęd to prechistoryczna skamielina, anie dobry zestaw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem awarie.Zabezpieczenie było tak wystukane że zębatka latała jak żyd po pustym sklepie.Załatwiłem używną zębatke razem z zabezpieczeniem żeby jeszcze polatać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

masz odpowiedź.

Załóż nowy zestaw, prawidłowo wyreguluj i nie ma co szukać tajemniczych zjawisk w napędzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiedziałem że łańcuch może być zajechany mimo tego że jest na połowie naciągu.Jak myślisz Theodor czy nie lepszy nowy będzie w całości,czy może kupić go do łączenia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jesli łańcuch zostaje połaczony ogniwem do zakuwania (nie spinką) to jest praktycznie jego wytrzymałość porównywalna do fabrycznie "całego". W dużo mocniejszych motocyklach jest to praktykowana metoda.

Niemniej w monsterze nie ma potrzeby demontażu wahacza do takiego zabiegu, więc bez wiekszych trudności da się gotowy łańcuch załozyć. (klasyczny wahacz) Odpada konieczność posiadania zakuwarki czy zlecania usługi.

Warunek jest taki by dobrze dobrać ilość ogniw z braku możliwości skracania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem ale dawno o tym czytałem trzeba zdemontować kotektor wydechowy i wachacz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wystarczy zdemontować lewy set i tłumik i w starszych monsterach ten pałąk od zawieszenia trzeba uchylić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.