bdlk 0 Napisano Październik 21, 2011 Siemano, niestety w tym roku nie udało mi się kupić Monstera, ale mam nadzieję coś wyhaczyć w zimie. Jako, że moje doświadczenie sprowadza się do kursu troszkę boję się kupować s4r więc puki co zastanawiam się nad 695 lub 620. Przy założeniu, że posłuży mi sezon lub dwa - myślicie, że lepiej wybrać 620 tańszy o 1/3 czy jednak 695? Czy różnią się znacznie w prowadzeniu? thx Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Październik 21, 2011 Jedyna przewaga 695 nad 620 to fakt że będzie młodszy i nieco mocniejszy. Poza tym to technicznie takie same motocykle. 620 poza ostatnim rokiem produkcji ma lepsze hamulce. Jesli ma to być motocykl do nabycia doswiadczenia, to sam musisz sobie odpowiedzieć co jest dla Ciebie ważniejsze. Trochę młodszy motocykl za dużo większe pieniadze, czy niemal identyczny ale starszy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wwk 0 Napisano Październik 21, 2011 620 od 695 praktycznie nie rożni się pod względem prowadzenia, powodziowo jest to samo, różnica i to znaczna na plus 620 jest natomiast w układzie hamulcowym (tarcze, zaciski). Mocowo ciężko wyczuć różnicę, moim subiektywnym zdaniem 695 troszkę szybciej rozwija maksymalne wartości km i nm i przez to trochę niżej się kręci od 620. Jak masz zmieniać szybko to bież 620 w miarę przyzwoitym stanie, mówię to jako użytkownik 695 :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mateuss 0 Napisano Październik 21, 2011 Theo a czy 695 nie ma tego gorszego zawieszenia z przodu ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wwk 0 Napisano Październik 21, 2011 Dokładnie to samo co 620 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bdlk 0 Napisano Październik 21, 2011 Dzięki, po raz kolejny jestem pod wrażeniem podejścia Desmo. Na żadnym forum, odnośnie jakiegokolwiek tematu nie dostałbym tak szybko tak pełnych informacji :) dzięki :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mateuss 0 Napisano Październik 21, 2011 620 to na prawdę fajny motocykl, przyjazny w użyciu... Ja swojego zostawię jako sprzęt na co dzień :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Październik 21, 2011 695 ma gorszy widelec od 620. Ma taki sam jak w S2R800 czyli amortyzator tylko w jednej ladze. W drugiej jest tylko sprężyna. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wwk 0 Napisano Październik 21, 2011 Biję się w pierś theo ma racje Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mateuss 0 Napisano Październik 21, 2011 A tak z ciekawości... czy zwykły użytkownik motocykla jest w stanie zauważyć różnicę ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Październik 21, 2011 tak Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MickyMike 0 Napisano Październik 27, 2011 A pytanko w kwesti czysto wizualnej: mozna znaleźć oryginalnie czerwoną 620stke na czerwonej ramie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mateuss 0 Napisano Październik 27, 2011 Owners Manual mówi, że np. w 2006 i 2005 roku występował Monster 620 w kolorach: Available colours 620 Ducati Anniversary red F_473.101 (PPG); Red frame and black rims. Shining black 248.514 (PPG); Black rims and frame. 620DARK Dark black 291.501 (PPG); Black rims and frame. W 2004 roku: 620 - 800 - 1000 Available in the following colors: Ducati anniversary red 473.101 (PPG); Ducati yellow 473.201 (PPG); Polished black 248.514 (PPG); Metal-color frame and rims. 620Dark - 620Dark SINGLE DISC Available in the following colors: Silver grey *0022 (PPG); Black frame and rims. Silver grey *0022 (PPG); Metal-color frame and rims. Dark; Black frame and rims. Dark; Metal-color frame and rims. Dark; Light grey frame and rims. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xraymutation 0 Napisano Sierpień 22, 2013 W 695 mam dwuzaciskowe hamulce Brembo w stalowym oplocie. co za kosmos montują w 620, że są lepsze? :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Redjasper 53 Napisano Sierpień 23, 2013 czterozaciskowe :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Sierpień 23, 2013 Prawde mówiąc nie kojarzę by w jakimkolwiek modelu był hamulec czterozaciskowy ;) Czterotłoczkowe zaciski to i owszem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DzikiBobr 0 Napisano Sierpień 23, 2013 W 695 mam dwuzaciskowe hamulce Brembo w stalowym oplocie. co za kosmos montują w 620, że są lepsze? :) Jak Theo wyżej napisał w 620 są zaciski czterotłoczkowe z tzw serii Goldline. Więcej info pod linkiem: http://www.ducatimonsterforum.org/index.php?topic=14127.0 Możesz jednak trafić na wersję, gdzie będziesz miał tylko 1 tarczę i 1 zacisk (wciąż czterotłoczkowy) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Sierpień 23, 2013 Ostatni rocznik 620-ki ma uklad hamulcowy zubozony do wersji jak w 695 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DzikiBobr 0 Napisano Sierpień 23, 2013 Ostatni rocznik 620-ki ma uklad hamulcowy zubozony do wersji jak w 695 Widelec też ma w tej wersji zubożony? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xraymutation 0 Napisano Sierpień 23, 2013 no to pomieszałem wszystko. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Redjasper 53 Napisano Sierpień 23, 2013 zasugerowałem się poprzedzającą wypowiedzią - :P ale dzięki za spostrzegawczość:) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kamil Gliwiński 0 Napisano Wrzesień 8, 2014 620 jak najbardziej na + Używam swojego na co dzień i nie mam się do czego przyczepić. Pzdr Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach