Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
krl

Sepang

Polecane posty

krl    0

FP1 i FP2 zdecydowanie dla Daniego z olbrzymią przewagą, VR wiem że to co napisze brzmi żle ale jak zwykle w tym sezonie.

 

1. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda 2m 1.250s

2. Casey Stoner AUS Repsol Honda 2m 2.070s

3. Andrea Dovizioso ITA Repsol Honda 2m 2.664s

4. Marco Simoncelli ITA San Carlo Honda Gresini 2m 2.823s

5. Hiroshi Aoyama JPN San Carlo Honda Gresini 2m 2.951s

6. Colin Edwards USA Monster Yamaha Tech 3 2m 2.991s

7. Alvaro Bautista ESP Rizla Suzuki 2m 3.123s

8. Randy de Puniet FRA Pramac Racing 2m 3.159s

9. Ben Spies USA Yamaha Factory Racing 2m 3.312s

10. Karel Abraham CZE Cardion AB Motoracing 2m 3.318s

11. Nicky Hayden USA Ducati Marlboro 2m 3.445s

12. Loris Capirossi ITA Pramac Racing 2m 3.595s

13. Valentino Rossi ITA Ducati Marlboro 2m 3.677s

14. John Hopkins USA Rizla Suzuki 2m 3.885s

15. Cal Crutchlow GBR Monster Yamaha Tech 3 2m 3.901s

16. Toni Elias ESP LCR Honda 2m 4.071s

17. Hector Barbera ESP Mapfre Aspar 2m 4.603s

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem bardzo wyrozumiały itd ale powoli dochodzę do wniosku ze rossi w Ducati i jego chore wynagrodzenie było błędem. Nie lubię kangura ale to on był właściwym riderem na ducu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0

Wiemy już jak będą ustawieni zawodnicy na starcie:

 

 

1. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda 2m 1.462s

2. Casey Stoner AUS Repsol Honda 2m 1.491s

3. Andrea Dovizioso ITA Repsol Honda 2m 1.666s

4. Colin Edwards USA Monster Yamaha Tech 3 2m 2.100s

5. Marco Simoncelli ITA San Carlo Honda Gresini 2m 2.105s

6. Nicky Hayden USA Ducati Marlboro 2m 2.172s

7. Hiroshi Aoyama JPN San Carlo Honda Gresini 2m 2.254s

8. Alvaro Bautista ESP Rizla Suzuki 2m 2.332s

9. Valentino Rossi ITA Ducati Marlboro 2m 2.395s

10. Cal Crutchlow GBR Monster Yamaha Tech 3 2m 2.756s

11. Randy de Puniet FRA Pramac Racing 2m 2.939s

12. Loris Capirossi ITA Pramac Racing 2m 3.077s

13. Karel Abraham CZE Cardion AB Motoracing 2m 3.438s

14. Hector Barbera ESP Mapfre Aspar 2m 3.619s

15. Toni Elias ESP LCR Honda 2m 3.646s

16. Ben Spies USA Yamaha Factory Racing 2m 3.678s

17. Katsuyuki Nakasuga JPN Yamaha Factory Racing 2m 4.072s

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja jestem bardzo wyrozumiały itd ale powoli dochodzę do wniosku ze rossi w Ducati i jego chore wynagrodzenie było błędem. Nie lubię kangura ale to on był właściwym riderem na ducu

 

Przypoomnij sobie, z jakiego doła wyciągał Yamahę i ile to trwało, a Yamaha nie miała tak przekombinowanego motocykla jak Ducati. Moim niezmiennym zdaniem wyciągnięcie Ducati na prostą będzie wymagało przynajmniej tego jak nie i połowy przyszłego sezonu, i pewnie skończy się to odejściem z Ducati głównego konstruktora Desmosedici albo Rossiego wraz z jego ekipą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiesz Darku...

Osobiście nie lubię Stonera a uwielbiam Rossiego, jednak Vale robi gorsze czasy na dostosowywanym do niego motocyklu, niż Stoner robił w zeszłym roku. Wg mnie po prostu Ducati nie jest motocyklem dla Rossiego, i tak jak mówisz jedynie zmiana o 180 stopni w podejsciu do Desmosedici, jego budowy, i rozwiązań, może dać efekty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0
Wiesz Darku...

Osobiście nie lubię Stonera a uwielbiam Rossiego, jednak Vale robi gorsze czasy na dostosowywanym do niego motocyklu, niż Stoner robił w zeszłym roku. Wg mnie po prostu Ducati nie jest motocyklem dla Rossiego, i tak jak mówisz jedynie zmiana o 180 stopni w podejsciu do Desmosedici, jego budowy, i rozwiązań, może dać efekty

 

 

Z ostatniego wywiadu jakiego udzielił VR wynika wyraźnie że nie jest wstanie dogadać się z motocyklem i jak powiedział będzie starał się wymóc na inżynierach zbudowanie kompletnie nowego motocykla. Rossi powiedział że niestety ułożyło się tak że wszystkie jego mocne punkty jako zawodnika to słabe punkty Ducati a wszystkie mocne punkty motocykla to słabe punkty Vale jako zawodnika, przyznał też że zmiana materiałów nie ma wpływu na jego czucie motocykla więc czy ma do dyspozycji ramę i wachacz karbonowy czy aluminiowy nie wpływa to na poprawę sytuacji.

Oznacza to że dotychczasowe decyzje odnośnie zmian w motocyklu i czas im poświęcony był stracony.

Wywiad podsumował stwierdzeniem że jest pełen determinacji i zrobi wszystko co jest możliwe by być konkurencyjnym w sezonie 2012 jeżeli niestety ten kolejny sezon nie przyniesie rezultatów nie przedłuży umowy z Ducati.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Uczciwie postawiona sprawa jak dla mnie. Teraz pytanie, czy jesli ducati miało motocykl na którym Stoner mógł wygrywać, to czy "zgodzą się" na kompletną transformację, czy też pozostaną przy obecnej wersji, która jak widać w przypadku 1199 wyznacza nowe standarty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Krencik a pamietasz czasy jak Bylis chcial z Capirexem rozwijać moto i co ..... Troy odszedł do hondy. polityka Ducati jest nie zrozumiła i pisaliśmy to juz wcześniej choc uwazam ze od trzech wyścigów widać znaczącą poprawe . Niki zaczyna jeżdzić fakt nie ma dwóch Spisa i Lorenzo ale jakby jest lepiej. Ja mam wrazenie że desmosedici na tle innych wyglada bardzo niemrawo i powolnie.......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zwłaszcza na tle Suzuki co?

Faktycznie :) dlatego cieszy mnie, że 11 tak wszystko zgarnia. Choc bardzo sie tez zmieniło patrzenie moje na te motocykle kiedys myslałem, że one wygrywaja, bo sa jak rowery, celne i parfekcyjne w prowadzeniu, ale tak nie jest i jest to opinia wielu ludzi których poznałem na torze a ich umiejetności sa........ i jeżdzili na nich i innych. No ale są jak widac jednak najlepsze!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardziej chodziło mi o czasy jakie kręci Bautista w kwalifikacjach i wyscigu. Zazwyczaj jedzie równym tempem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bardziej chodziło mi o czasy jakie kręci Bautista w kwalifikacjach i wyscigu. Zazwyczaj jedzie równym tempem.

Bauti jest dobry, przejdzie na Honde to się kilku moze zdziwić!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Qrka Marquez niedopuszczony do wyścigu Moto 2 . Zaklejone oko - problemy z koncentracją :? . Bradl zwyciężając dzisiaj zapewniłby sobie tytuł ale...?? 2 okrążenia przed końcem , kiedy to :shock: Luthi wyszedł na prowadzenie przed Bradla, pojawiła się czerwona flaga ( wypadek młodego Ponsa) . Tak więc Walka o tytuł nadal nierozstrzygnięta ale przewaga Bradla to 23 pkt - w ostatniej rundzie będzie ogień :twisted:

 

A Rossi ?- Takie tango ;) dwa kroki w bok dwa w tył i dwa do przodu :D . Psychikę też ma koleś zrytą nieżle po takim upadku jak w Japoni :? Wyprzedza Bautistę i kładzie sie nie wiedząc czemu :? . Podczas ostatnich 3 rund mam wrażenie że jednak małymi kroczkami do przodu - choć niestety nie przełożyło się to na wynik w wyścigu . Ostatnie okrążenie QP Malezji tylko 0.3 sek straty do lidera w trzecim punkcie pomiarowym ... ten ostatni sektor trzeba poprawić ... i dojechać . Za chwilę start , trzymam kciuki miszczu :thumbup:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.