Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Pabllo12

Regulacja gaźnika - potrzebna pomoc SS 750

Polecane posty

Witam wszystkich.

Stan mojej Ducy zmusił mnie do zabiegu czyszczenia gaźników (kupiłem ją od gościa który trzymał ją 4 lata w garażu i kompletnie nic nie robił przy niej w tym czasie). Rozebrałem gaźniki w drobny mak i wymyłem przedmuchałem sprężonym powietrzem-gaźniki czyściutkie, ale

jest problem w dolnym zakresie obrotów silnika i tylko podczas jazdy. Przy delikatnym dodawaniu gazu - obroty 1300-2500 Duca szarpie dławi się nie chce jechać po 2500 obr/min zaczyna rwać jak oszalała i tak do końca obrotomierza. Próbowałem regulować (oczywiście synchronizacja wykonana) ale nie przynosi to efektu. Pytanie, czy są jakieś początkowe wartości regulacji gaźnika - poziom pływaka, ilość obr. dyszy regulacji mieszanki, co kolwiek od czego można by było zacząć regulację.

Dzięki za pomoc.

Pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na 1-wszym biegu czy na innych też ?

Niektóre Ducati tak już mają że nie da się jechać na wyższych biegach i niższych obrotach niż 3000 - 3500obr, wtedy szarpie, strzela, dusi się.

 

Skład mieszanki w przypadku Ducati ustawia się na analizatorze spalin - w manualu powinny być podane wartości.

Poziom paliwa - również w manualu powinny być wartości.

 

Sprawdź jeszcze filtr paliwa (jeśli jest - a najlepiej wymień),

filtr powietrza - jest oryginał papierowy czy wkład typu K&N ? Jak papierowy to może już czas na wymianę

świece zapłonowe - niby mogą wyglądać że są dobre, ale czasami wymiana pomaga.

 

Jeśli wszystko ustawisz zgodnie z manualem nie powinno być problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W manualu znalazłem tylko wartości dotyczące spalin, natomiast nie ma nic na temat ustawień pływaka. Wymieniłem świece, przewody zapłonowe, filtr paliwa, wkład filtra pow. jest standardowy (papierowy) jest czysty ale jeszcze go wymienie. Szarpanie najbardziej odczuwalne jest na 1 i 2 biegu. Qrde słyszę jak inne ładnie równo pracują (youtube) to mnie krew zalewa że nie mogę sobie z tym poradzić. Na biegu jałowym też trochę jej się czka co jakiś czas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poziom paliwa w komorach pływakowych w tym typie gaźników jest ustawiony fabrycznie i nie ma potrzeby jego korekcji. Chyba że ktoś próbował kombinować coś z uchwytem zaworka iglicowego. Wówczas należy powrócić do ustawienia fabrycznego.

 

Jest możliwość korygowania ustawień impulsatorów dla układu zapłonowego, ale nie należy również tego ruszać.

 

Wszystkie wymienione przez Ciebie objawy wskazują na problem z układem zasilania. Mimo czyszcznia brudne gaźniki i źle ustawione.

Strzelanie w wydech przy zamykaniu przepustnicy może być spowodowane nieszczelnoscią układu wydechowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.