Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
cinek78

MTS 1200 - PRZEKONAJCIE MNIE!!! WYBÓR ZAWIESZENIA....

Polecane posty

jest tylko 1 sztuka i... biała w Polsce - także odpada. w przyszłym roku na zmianę kursu euro chyba nie mam co liczyć... nie wiem - chyba zobaczę co słychać w USA ;)

 

Sprawdź dobrze czym różni się wersja USA od europejskiej oprócz świateł. Z tego co wiem to jest jakaś różnica w kwestii odpalania na PIN - chyba nie ma dekla maskującego przycisk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0

Kolejna sprawa to gwarancja, kupić nowy motocykl bez gwarancji moim zdanim kiepski wybór.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

żona ma białego monstera 696 - i niech na tym zostanie :) ... Panowie , a podeślijcie mi jakieś namiary na naszych czeskich kolegów - są za miedzą, nie są w strefie euro (można coś potargować) , i mam gwarancje (eurogwarancja) :D może to jest dla mnie wyjście???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0

Wyjściem dla ciebie jest 300ml/ lakieru i masz dowolny kolor ;) ;) ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wyjściem dla ciebie jest 300ml/ lakieru i masz dowolny kolor

 

...a za kilka lat jak będe sprzedawał, to każdemu któremu będę tłumaczył, że moto jest malowane bo miałem "zachciajkę" ,będzie się na mnie patrzył jak na idiotę i kazał sciągać wszystkie plastiki "bo moto jest napewno bite..."

sorki - nie po to chcę zapłacić tyle kasy żeby w salonie odbierać motocykl po "renowacji powłoki lakierniczej" :o :shock:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0

Widzę kolego że poważnie potraktowałeś mój żart.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ok. - przepraszam i chylę czoła - nie odebrałem tego jako żart - niestety komunikacja "pisana" często wprowadza ferment... ale teraz wszystko jasne :P :lol: :lol: mam u siebie małe zasoby hameraita (efekt młotkowy :lol: ) , pędzel się też gdzieś tam poniewiera - to będzie multa jak ta lala :lol: :lol: :lol: :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
żona ma białego monstera 696 - i niech na tym zostanie :) ... Panowie , a podeślijcie mi jakieś namiary na naszych czeskich kolegów - są za miedzą, nie są w strefie euro (można coś potargować) , i mam gwarancje (eurogwarancja) :D może to jest dla mnie wyjście???

Byłem raz w Ostrewie, pani Tereska jest ok, tylko VAT masz podwójny Czeski i Polski.

Z tego co wiem w Bielsku Białej jest Jedna czerwona Multistrada w wersji S chłopaki są elastyczni tyle, że oni oficjalnie otwierają 2-01-2012, co do kufrów to do każdej MTS dostajesz trzy zamki do oryginalnego kluczyka, więc z kuframi niema problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0

Jakby co można też zapodać strukturkę nie będziesz sie slizgał po baku. ;) ;) ;)

 

A tak na poważnie, jak została im jedna sztuka to może da się jednak wynegocjować coś więcej, oczywiście o ile jesteś skłonny przeboleć kolor.

Według mojego rozeznania białe były najczęściej wybierane, po necie chodzi zdjęcie ze zlotu MTS 1200 to jak okiem sięgnąć same białe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
żona ma białego monstera 696 - i niech na tym zostanie :) ... Panowie , a podeślijcie mi jakieś namiary na naszych czeskich kolegów - są za miedzą, nie są w strefie euro (można coś potargować) , i mam gwarancje (eurogwarancja) :D może to jest dla mnie wyjście???

Byłem raz w Ostrewie, pani Tereska jest ok, tylko VAT masz podwójny Czeski i Polski.

Z tego co wiem w Bielsku Białej jest Jedna czerwona Multistrada w wersji S chłopaki są elastyczni tyle, że oni oficjalnie otwierają 2-01-2012, co do kufrów to do każdej MTS dostajesz trzy zamki do oryginalnego kluczyka, więc z kuframi niema problemu.

oficjalnie to sa jakos od lipca a w styczniu małe otwarcie by w kwietniu duze było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

więc tak: odnosnie bielska - super podejście chłopaka z którym gadam już 2 dzień , maja S ale dopiero w poniedziałek mi powie czy nie jest zarezerwowana juz przez kogoś innego ... generalnie odpusciłem sobie elektroniczne zawieszenie, ale od poczatku....

byłem dzisiaj w wawie na jazdach testowych , co prawda trochę zimno , i lekko mokro ale 1,5 h latałem jak porąbany :lol: , i napiszę tak: elektroniczne zawieszenie faktycznie działa , raz się podnosi, raz opuszcza , utwardza itd... ale (to jest MOJE SUBIEKTYWNE zdanie!!!) jest to gadzet w moim przypadku. już piszę dlaczego : mam w domu 3 maszyny, dzisiejsze jazdy testowe miały mnie utwierdzić w tym, że jest jak w folderach zapewniają - czyli 4w1 - z mojego punktu widzenia tak do końca nie jest... nie ma powera jak mój vmax, nie jest tak poręczny w mieście i na zakretach jak monster 696 , ale jest cudownym turystykiem!!!! - dlatego zwykła zawiecha w moim przypadku załatwi temat , bo ustawie sobie ją na wojaże turystyczne i bedzie gitara ;). nie okłamujmy się - osoby które jeżdzą dużo turystycznie to potwierdzą - generalnie robi sie ok. 90 tras asfaltowych i w miarę równych. enduro z tego nigdy nie bedzie.... pewnie teraz wielu się naraziłem , ale nadmienię jeszcze raz : jest to mój subiektywny pogląd , mam ten komfort że w domu mam 2 inne motocykle i niestety nowa multa na elektronice ich nie zastąpi....[spoil][/spoil]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeszcze mam kilka pytań "potestowych"

1. odczepił mi sie kufer - czy komuś też to się zdarzyło??? generalnie nie mam przekonania do tych plastikowych zatrzasków - ktoś już ładował kufry "kilogramami" ???

2.nużka hamulca tył - miałem problem z jej znalezieniem - generalnie jest dla mnie tak jakby za krótka na stopce - ktoś tez tak ma czy może ja mam krzywicę stóp??

3. generalnie brak hamulca tył - czytałem że cos wymieniają - podnosi to efektywnośc działania ???

4. wlot powietrza do obudowy/osłony pasków- ktoś to demontował , zaglądał czy jest to własciwie zabezpieczone? obawiam sie jazdy w intensywnym deszczu , błocie czy kurz (kontakt z paskami i rolkami)

5. czy warto zainwestował z syst. bezkluczykowego otwierania wlewu paliwa - sprzedawca nie do końca potrafił mi wytłumaczyć jak to wkońcu działa, wg. niego otwiera , ale zamknąć i tak trzeba kluczykiem :shock:

6.miałem trefny egz. czy trakcja w innych też niekiedy ingeruje z taka siłą że człowiek cała masą leci na kiere??? (chodzi mi o to że strasznie go kilka razy przyhamowało)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0

Twój wybór, nie nam to oceniać odradzać bądź namawiać każdy powinien mieć swoje zdanie.

Tak czy tak to MTS 1200 kupuj i dołącz do załogi a będziesz szczęśliwym turystą.

 

Co do twoich pytań:

 

Ad1, z kuferkami zrobiłem ok 4tyś km nigdy nic mi się nie odczepiło o ile kufer jest odpowiednio zamontowany i co ważne zabezpieczony poprzez przekręcenie kluczyka - blokuje się wtedy fizycznie możliwość wysunięcia z zatrzasku.

 

Ad2 - Ad3, w moim wypadku hamulec jest tam gdzie powinien być choć nigdy go nie używam więc trudno mi mieć jakiekolwiek uwagi do jego działania, może go dla mnie nie być. Jak jednak używasz tylnego hamulca istnieje zestaw poprawiający jego działanie wymieniany na życzenie w ramach gwarancji.

 

Ad4, Wlot ten jest odpowiednio zabezpieczony i nie spotkałem się z kłopotami z jazdą w deszcz.

 

Ad5, Jeżeli chcesz kupić standardową Multi to i tak nie zamontujesz tego zestawu ponieważ jest on zgodny jedynie z kluczem kodowym który występuje tylko w wersjach S, ST i SPP gwoli wytłumaczenia dział bez konieczności przekręcania kluczyka zarówno przy otwieraniu jak i zamykaniu jeżeli nie zamkniesz po ok. minucie zamknie się samoczynnie.

 

Ad6, Ustawienie a co za tym idzie ingerencja DTC jest regulowana z poziomu użytkownika i jej reakcja może być gwałtowna lub prawie nie zauważalna. Można też całkowicie ją wyłączyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Twój wybór, nie nam to oceniać odradzać bądź namawiać każdy powinien mieć swoje zdanie.

Tak czy tak to MTS 1200 kupuj i dołącz do załogi a będziesz szczęśliwym turystą.

 

Co do twoich pytań:

 

Ad1, z kuferkami zrobiłem ok 4tyś km nigdy nic mi się nie odczepiło o ile kufer jest odpowiednio zamontowany i co ważne zabezpieczony poprzez przekręcenie kluczyka - blokuje się wtedy fizycznie możliwość wysunięcia z zatrzasku.

 

Ad2 - Ad3, w moim wypadku hamulec jest tam gdzie powinien być choć nigdy go nie używam więc trudno mi mieć jakiekolwiek uwagi do jego działania, może go dla mnie nie być. Jak jednak używasz tylnego hamulca istnieje zestaw poprawiający jego działanie wymieniany na życzenie w ramach gwarancji.

 

Ad4, Wlot ten jest odpowiednio zabezpieczony i nie spotkałem się z kłopotami z jazdą w deszcz.

 

Ad5, Jeżeli chcesz kupić standardową Multi to i tak nie zamontujesz tego zestawu ponieważ jest on zgodny jedynie z kluczem kodowym który występuje tylko w wersjach S, ST i SPP gwoli wytłumaczenia dział bez konieczności przekręcania kluczyka zarówno przy otwieraniu jak i zamykaniu jeżeli nie zamkniesz po ok. minucie zamknie się samoczynnie.

 

Ad6, Ustawienie a co za tym idzie ingerencja DTC jest regulowana z poziomu użytkownika i jej reakcja może być gwałtowna lub prawie nie zauważalna. Można też całkowicie ją wyłączyć.

 

dobrze godo, dać mu wódki:)

 

a ze swojej strony dodam, ze wg mnie jest to mega uniwersalny motocykl. chyba pierwszy o którym tak powiedziałem. wiele sportów zostaje z tyłu, kufry można załadować dla 2 osób, po mieście bardzo wygodnie się jeździ i bez problemu przemyka się miedzy samochodami, a zawieszenie naprawdę działa, tylko trzeba trochę sie zagłębić w elektronikę, tak jak z DTC. prócz standardowych nastawów, możemy sami wszystko poprzestawiać wg własnych potrzeb. sam pamiętam jak wracałem z Forza Italia i z asfaltu zjechalem na bobocze (jazda w 2 osoby). Zmiana trybu ze sporta na enduro znacznie ułatwiła jazdę poboczem na piasku i żwirze.

fakt, nigdy nie będzie to 100% sport, 100% super moto lub naked do pomykania po mieście, ale na pewno jest to 100% turystyk, który można nazwać uniwersalnym motocyklem do wszystkiego. i nie jest to jakaś krypto reklama, ale moje, prywatne zdanie. (tego, któy lata sandaczem:P )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cinek78 - nie sądzę, żebyś się komukolwiek naraził swoją opinią - każdy ma prawo do własnego zdania.

Co do Twoich uwag - zgodzę się w 100%, że enduro z Multi żadne tak samo jak z GS 1200 - za duże, za ciężkie, nie taki rozmiar kół.

Ja osobiście używam nastawów enduro do jazdy po zniszczonych drogach 10 kategorii, po szutrach (ale to mi się rzadko zdarza), oraz do jazdy po mieście "know how" czyli po poznańskich wertepach. Jakoś mi bardziej te nastawy enduro pasują niż urban. Co do twoich problemów

 

- kufry - jak na razie bez zarzutu, nic się nie wypięło, nie otworzyło, są szczelne.

- tylni hamulec - dźwignia idiotycznie ustawiona fabrycznie, możliwości korekty minimalne, hamulec praktycznie nie hamuje, tak kiepskiego hamulca tylnego nie miałem w żadnym motocyklu do tej pory - czekam na wymianę na wersję zmodyfikowaną.

- otwierany elektrycznie wlew paliwa - jak dla mnie bez sensu, skoro do zamknięcia trzeba użyć kluczyka

- DTC - jak do tej pory działa bez zarzutu, jego działanie daje się zauważyć głównie dzięki migającej kontrolce - żadnych dziwnych szarpnięć nie odnotowano. Z tego co czytałem, to zastosowanie niestandartowych opon powoduje konieczność korekty nastawów w setupie.

 

Co do uniwersalności motocykla - w jakims czasopismie motocyklowym fajnie okreslono Multi jako motocykl 4w1 - mianowicie, że w każdej z tych 4 specjalności Multi znajdzie swojego mistrza, jednak nie ma innego motocykla który pokryje tak szerokie spektrum zastosowań jak Multi. Tak to jakoś leciało :) Ja przesiadłem się ze sporta i czuję oczywiście jego przewagę nad multi w kwestii stabilności w zakrętach, przy hamowaniu i przyśpieszaniu. Natomiast multi bije go na głowę w kwestii wygody pozycji, jazd turystyczno krajoznawczych, możliwosci zabrania bagażu, utrzymaniu dobrej prędkości przelotowej przez długi czas no i oczywiście możliwości korekty pracy zawieszenia stosownie do warunków dosłownie w locie. Kwestia multi jako enduro wogóle mnie nie interesowała, bo mam lekkie enduro. Pytanie czego kto od motocykla oczekuje. Dla mnie to była najlepsza propozycja która była na rynku w momencie zakupu w stosunku do moich oczekiwań.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tymi kuframi to myślę że problem leży w w jego prawidłowym zapięciu jak są nowe to ciężko wchodzą i być może ktoś naprędce je montował, codo kontroli trakcji to miałem taki numer, ze podczas przyspieszania na dwupasmówce pod Tychami przy 180 przejeżdżając przez linie przerywaną tylne koło dostało poślizgu i odcięło mnie od "gazu" na ułamek sekundy, trzeba do tego się przyzwyczaić i nie reagować nerwowo, mimo pewnych mikro niedociągnięć ze strony producenta i bardziej "DEALERA" (AZ Mot Kraków - przestrzegam jak przed ogniem) to jest zajeDesmoDeniczna Maszyna!!

TomekL mój tylny hamulec całkiem dobrze działa, jest z nowej dostawy, więc może coś poprawili?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0
Z tymi kuframi to myślę że problem leży w w jego prawidłowym zapięciu jak są nowe to ciężko wchodzą i być może ktoś naprędce je montował, codo kontroli trakcji to miałem taki numer, ze podczas przyspieszania na dwupasmówce pod Tychami przy 180 przejeżdżając przez linie przerywaną tylne koło dostało poślizgu i odcięło mnie od "gazu" na ułamek sekundy, trzeba do tego się przyzwyczaić i nie reagować nerwowo, mimo pewnych mikro niedociągnięć ze strony producenta i bardziej "DEALERA" (AZ Mot Kraków - przestrzegam jak przed ogniem) to jest zajeDesmoDeniczna Maszyna!!

TomekL mój tylny hamulec całkiem dobrze działa, jest z nowej dostawy, więc może coś poprawili?

 

 

Z kontrolą trakcji jest to kwestia ustawienia jej zgodnie z możliwościami i preferencjami kierowcy.

Osobiście mimo przejechania już kilku tysięcy kilometrów nie miałem nigdy takiego objawu by DTC zadziałało w sposób niepożądany, choć przyznam że w normalnym trybie ( jazda po suchym) kontrola trakcji jest u mnie ustawiona na 3 w przypadku mokrej nawierzchni mam ustawioną kontrolę na 4 i w przypadku jazdy w deszcz zdarzyło się że widziałem dwa razy jak mrugnęła kontrolka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
na pewno jest to 100% turystyk,

 

i to jest dla mnie najważniejsze.... mam nadzieję że w najbliższe 2 tyg. nabede takową sztukę : czy elektro czy nie to już pokażą warunki rynkowe - czyli dostepność. juz wiem że w Polsce nie kupię (bo nie ma - jest jeszcze jedno demo , ale jest już 3 chętnych - to ja chyba odpadne jako ostatni :? ) , generalnie w grę wchodzi anglia i usa i czechy.... niemcy czy włochy przez fatalny kurs euro narazie nie wykluczam , ale traktuję drugoplanowo....

mam jeszcze jedno pytanie: podgrzewane manetki są sterowane z przycisku rozruchu - czy w wersji standartowej też tak jest ??? czy podłaczenie ori manetek jest możliwe? czy w tych niższych wersjach trzeba stosować jakies zamienniki??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0
na pewno jest to 100% turystyk,

 

i to jest dla mnie najważniejsze.... mam nadzieję że w najbliższe 2 tyg. nabede takową sztukę : czy elektro czy nie to już pokażą warunki rynkowe - czyli dostepność. juz wiem że w Polsce nie kupię (bo nie ma - jest jeszcze jedno demo , ale jest już 3 chętnych - to ja chyba odpadne jako ostatni :? ) , generalnie w grę wchodzi anglia i usa i czechy.... niemcy czy włochy przez fatalny kurs euro narazie nie wykluczam , ale traktuję drugoplanowo....

mam jeszcze jedno pytanie: podgrzewane manetki są sterowane z przycisku rozruchu - czy w wersji standartowej też tak jest ??? czy podłaczenie ori manetek jest możliwe? czy w tych niższych wersjach trzeba stosować jakies zamienniki??

 

 

Podgrzewane manetki są kompatybilne z każdą wersją MTS 1200 i zawsze obsługiwane za pomocą przycisku startera, posiadają trzy poziomy grzania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Sam kiedyś pisałem, że "Zawieszenie Ohlins, dla kogoś kto jeździ głównie sam po asfaltowych drogach jest raczej zbytecznym wydatkiem". Obecnie wycofuję się kompletnie z tego twierdzenia. Różnica w jeździe przy różynch nastawach jest ogromna. Jak chcę trochę poszaleć na dobrej drodze to utwardzam na maksa, jak jadę na luzie lub po wyboistych drogach do robię na miękko. Zawieszenie Ohlins jest warte każdej wydanej na nie złotówki. Co do Twoich rozterek zakupowych polecam Ci Ducati Berlin. Dają duże upusty, choć przy dzisiejszym kursie szału nie będzie. Vatu również da się sporo ominąć i to zgodnie z przepisami ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0

Dokładnie jako puentę można użyć tego zdania, Zawieszenie OHLINS jest warte dopłaty każdych pieniędzy i to jest fakt dla mnie to właśnie nową Multistradę tworzy ten zawias OHLINS = Nowa MTS 1200.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zawieszenie OHLINS jest warte dopłaty każdych pieniędzy

 

nie zgodzę się.... faktem jest że się przydaje , że daje namiastkę enduro, sportu,czy turysty , ale nie jest tak jak na fiszkach podają 4w1 . biorę zwykłą zawieche dlatego że MTS u mnie będzie pełnił tylko jedną role - motocykla turystycznego....

ktoś kto szuka uniwersalnego motocykla (na miasto, do turystyki czy polatać po winklach) to bez dwóch zdań będzie zadowolony z tego zawieszenia i będzie z niego korzystał - mnie się po prostu nie przyda... dlatego odbyłem jazdy testowe i kupuje podstawę z ABS-em....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0

Tak jak napisałem wcześniej to twój wybór i tak być powinno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.