ArturN 0 Napisano Listopad 6, 2011 cześć, jako że wyciągałem silnik z ramy, postanowiłem troszeczkę ją optycznie oczyścić, chce pozbyć się boczków, zbiornika odmy, i zbiorniczków przelewowych? (z przodu ramy). Teraz moje pytanie co zrobić z przewodami przelewowymi od gaźników - wkurzają mnie jak wiszą, odmę chcę zakończyć filterkiem stożkowym - macie jakieś doświadczenia ? Na późniejszym etapie pod nóż pójdzie ogon bobra, pozdr. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Listopad 6, 2011 Ja tak miałem odmę w zeszłym sezonie wyprowadzoną i jak się nie mylę Dominik Szymański w M900 tak ma. Długi przewód od odmy i filterek pod siedzeniem pasażera. Poza kwestia stylistyczną. Plus to fakt iż mgła olejowa nie dostaje sie do airboxu. Minus że ta mgła leci na tylne koło i elementy motocykla. Co prawda wiele tego nie ma ale fakt jest faktem. Nie zapomnij zaslepić otworu w airboxie po niepotrzebnym już przewodzie. Przy obcinaniu ogona zwróć uwagę że w Twoim motocyklu to nie takie proste. Tam jest dość niewdzięcznie rozwiązane mocowanie zamka kanapy, co trochę komplikuje sprawę. Pozbycie się boczków to fajny pomysł. Przelewy i odpowietrzenie komór pływakowych można wyprowadzić pod motocykl w pobliżu tyłu silnika, tak jak w wersjach ie jest odpowietrzenie zbiornika wyprowadzone. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ArturN 0 Napisano Listopad 6, 2011 dzięki theo, faktycznie przyglądałem się jak zmontowany jest szpadelek i zauważyłem że linka tylnego zamka jest tam poprowadzona, resztę rozwiąże jak mówiłeś, tak mi się marzy zbudować coś w stylu CR, odezwę się priv jak go poskładam w celu umówienia się na serwis, pzdr Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Listopad 6, 2011 spx zapraszam :) Ramę będziesz lakierował? P.S. Strasznie miło wspominam jazdę tym potworkiem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ArturN 0 Napisano Listopad 6, 2011 rama zostaje jak jest, wiem że nowy lakier by jej się przydał, ale to nie w tym roku, wiem że ducat u mnie zostaje, że tak powiem nieśmiało go poznaje Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Listopad 8, 2011 A oto jak można bez specjalnie wyolbrzymionych modyfikacji ładnie zrobić taką 600kę jak Twoja. Może jakaś inspiracja? ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
makaron 0 Napisano Listopad 8, 2011 ^#@%#^%^#&$ Można tego więcej?? P.s. Zajefajne zegary! ; ) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Listopad 8, 2011 Proszę :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
makaron 0 Napisano Listopad 8, 2011 Podziękował. Jest coś w tym golasie... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ArturN 0 Napisano Listopad 8, 2011 podoba mi się, tylko dałbym klasyczną lampę na przód. Jak brak osłon pasków sprawuje się w codziennej eksploatacji? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Listopad 8, 2011 Jest jakies ryzyko że coś tam wpadnie, albo w przypadku położenia motocykla na prawo złapie piochu czy żwiru w paski. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomcio 0 Napisano Listopad 8, 2011 Licznik jest super :) no i te lampeczki, ktoś wie gdzie można coś takie kupić i czy to ma homologację w naszym kraju? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Listopad 8, 2011 Na 100% nie ma. To są jakieś aftermaketowe samochodowe halogenki do jazdy dziennej. Miałem takie w swoim starym sreecie z kawasaki. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Arnelize 0 Napisano Listopad 8, 2011 Licznik to kupisz w TESCO na dziele rowerowym :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Arnelize 0 Napisano Listopad 8, 2011 A takie lampki to widziałem na giełdzie w Słomczynie po 50 zł i ponoć z homo, ale trzeba by to sprawdzić dokładnie, bo, że są jakieś tam nr na szkle to nic nie znaczy, a i sprzedawcy też bym nie do końca ufał. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Listopad 8, 2011 Homologacja to nie to samo co warunki dopuszczenia do ruchu jako konkretne oswietlenie pojazdu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Arnelize 0 Napisano Listopad 8, 2011 Homologacja to nie to samo co warunki dopuszczenia do ruchu jako konkretne oswietlenie pojazdu. Ale w to nie wnikamy. Sprzedawca mówił, że mają homo jako światła drogowe, czytaj mają ( postojowe, mijania, długie...) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
delta81 0 Napisano Listopad 9, 2011 A oto jak można bez specjalnie wyolbrzymionych modyfikacji ładnie zrobić taką 600kę jak Twoja. Może jakaś inspiracja? ;) Jak pięknie może wyglądać monsta bez lampiona od jawy :thumbup: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Listopad 10, 2011 A oto jak można bez specjalnie wyolbrzymionych modyfikacji ładnie zrobić taką 600kę jak Twoja. Może jakaś inspiracja? ;) Ktos wie moze gdzie i jak mozna ladnie pomalowac lagi na zloto? wiecie, taki "Öhlins-effect" :) Motocykla nie mam, ale mody juz w glowie sie rodza :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomcio 0 Napisano Listopad 10, 2011 A oto jak można bez specjalnie wyolbrzymionych modyfikacji ładnie zrobić taką 600kę jak Twoja. Może jakaś inspiracja? ;) Ktos wie moze gdzie i jak mozna ladnie pomalowac lagi na zloto? wiecie, taki "Öhlins-effect" :) Motocykla nie mam, ale mody juz w glowie sie rodza :D Ja bym to anodował a nie malował, w Warszawie jest kilka firm które się tym zajmują. Wystarczy zapytać dr google i wiesz wszystko :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Arnelize 0 Napisano Listopad 10, 2011 A oto jak można bez specjalnie wyolbrzymionych modyfikacji ładnie zrobić taką 600kę jak Twoja. Może jakaś inspiracja? ;) Ktos wie moze gdzie i jak mozna ladnie pomalowac lagi na zloto? wiecie, taki "Öhlins-effect" :) Motocykla nie mam, ale mody juz w glowie sie rodza :D Z tego co mi wiadomo, to najpierw się anoduje a potem frezuje lagi w środku i wciska ślizgi całą resztę do środka. Wydaje mi się, że anodowanie lag to przerost formy nad treścią i prościej będzie kupić same lagi, albo cały zawias złoty nie koniecznie ohlinsa, showa też były złote w ducatach. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KrisB4 1 Napisano Listopad 10, 2011 Lagi można poanodować i po obróbce. Tylko że trzeba kompletnie rozbebeszyć. Są też tacy co malują proszkowo ale efekt gorszy bo powłoka grubsza. A rury nośne można do tego wymienić na pokryte TiN dla lepszego efektu :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ArturN 0 Napisano Listopad 11, 2011 trochę ostatnio porobiłem przy dukacie, tył troszeczkę zmodyfikowałem, bez ingerencji w ramę, ale efekt jest zacny. Planuje wykorzystać oryginalne mocowanie bobra jako miejsce na tab. rej. - fajnie to wygląda, na śrubach podniosłem trochę tył motocykla, wiązkę z prawej strony przeniosłem za ramę (do wewnątrz ramy), silnik mam już w ramie gaźniorki już są. Teraz pytanie przy gaźnikach mam jedną linkę, chce mieć dwie (otwarcie,zamknięcie przepustnicy) ponieważ latem w deszczowy dzień zdarzało się że syf z drogi zbierał się przy śrubie reg. obrotów, sprężyna przepustnicy nie była w stanie jej domknąć i motocykl samoistnie wchodził na obroty. Czy linki otwierające i zamykające przepustnicę są takie same? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Listopad 11, 2011 Z tego co tak na szybko sobie przypominam to mają inne średnice gwintów na elementach regulacyjnych przy rollgazie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ArturN 0 Napisano Marzec 14, 2012 wiosna zbliża się dużymi krokami, sezon można powiedzieć już rozpoczęty, poniżej przedstawiam fotki z moich kosmetycznych modyfikacji dokonanych zimą: fotki są słabe ponieważ robione telefonem, ale oddają myślę mój zamysł. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach