Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
ArturN

go naked!

Polecane posty

cześć, jako że wyciągałem silnik z ramy, postanowiłem troszeczkę ją optycznie oczyścić, chce pozbyć się boczków, zbiornika odmy, i zbiorniczków przelewowych? (z przodu ramy). Teraz moje pytanie co zrobić z przewodami przelewowymi od gaźników - wkurzają mnie jak wiszą, odmę chcę zakończyć filterkiem stożkowym - macie jakieś doświadczenia ? Na późniejszym etapie pod nóż pójdzie ogon bobra, pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tak miałem odmę w zeszłym sezonie wyprowadzoną i jak się nie mylę Dominik Szymański w M900 tak ma. Długi przewód od odmy i filterek pod siedzeniem pasażera.

Poza kwestia stylistyczną.

Plus to fakt iż mgła olejowa nie dostaje sie do airboxu.

Minus że ta mgła leci na tylne koło i elementy motocykla. Co prawda wiele tego nie ma ale fakt jest faktem.

Nie zapomnij zaslepić otworu w airboxie po niepotrzebnym już przewodzie.

 

Przy obcinaniu ogona zwróć uwagę że w Twoim motocyklu to nie takie proste. Tam jest dość niewdzięcznie rozwiązane mocowanie zamka kanapy, co trochę komplikuje sprawę.

 

Pozbycie się boczków to fajny pomysł.

 

Przelewy i odpowietrzenie komór pływakowych można wyprowadzić pod motocykl w pobliżu tyłu silnika, tak jak w wersjach ie jest odpowietrzenie zbiornika wyprowadzone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzięki theo, faktycznie przyglądałem się jak zmontowany jest szpadelek i zauważyłem że linka tylnego zamka jest tam poprowadzona, resztę rozwiąże jak mówiłeś, tak mi się marzy zbudować coś w stylu CR, odezwę się priv jak go poskładam w celu umówienia się na serwis, pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

spx zapraszam :)

 

Ramę będziesz lakierował?

 

P.S. Strasznie miło wspominam jazdę tym potworkiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rama zostaje jak jest, wiem że nowy lakier by jej się przydał, ale to nie w tym roku, wiem że ducat u mnie zostaje, że tak powiem nieśmiało go poznaje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A oto jak można bez specjalnie wyolbrzymionych modyfikacji ładnie zrobić taką 600kę jak Twoja. Może jakaś inspiracja? ;)

post-88-1366037449,3166_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

podoba mi się, tylko dałbym klasyczną lampę na przód. Jak brak osłon pasków sprawuje się w codziennej eksploatacji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest jakies ryzyko że coś tam wpadnie, albo w przypadku położenia motocykla na prawo złapie piochu czy żwiru w paski.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Licznik jest super :) no i te lampeczki, ktoś wie gdzie można coś takie kupić i czy to ma homologację w naszym kraju?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na 100% nie ma. To są jakieś aftermaketowe samochodowe halogenki do jazdy dziennej. Miałem takie w swoim starym sreecie z kawasaki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A takie lampki to widziałem na giełdzie w Słomczynie po 50 zł i ponoć z homo, ale trzeba by to sprawdzić dokładnie, bo, że są jakieś tam nr na szkle to nic nie znaczy, a i sprzedawcy też bym nie do końca ufał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Homologacja to nie to samo co warunki dopuszczenia do ruchu jako konkretne oswietlenie pojazdu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Homologacja to nie to samo co warunki dopuszczenia do ruchu jako konkretne oswietlenie pojazdu.

Ale w to nie wnikamy. Sprzedawca mówił, że mają homo jako światła drogowe, czytaj mają ( postojowe, mijania, długie...)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A oto jak można bez specjalnie wyolbrzymionych modyfikacji ładnie zrobić taką 600kę jak Twoja. Może jakaś inspiracja? ;)

 

Jak pięknie może wyglądać monsta bez lampiona od jawy :thumbup:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KGr    1
A oto jak można bez specjalnie wyolbrzymionych modyfikacji ładnie zrobić taką 600kę jak Twoja. Może jakaś inspiracja? ;)

 

Ktos wie moze gdzie i jak mozna ladnie pomalowac lagi na zloto? wiecie, taki "Öhlins-effect" :) Motocykla nie mam, ale mody juz w glowie sie rodza :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A oto jak można bez specjalnie wyolbrzymionych modyfikacji ładnie zrobić taką 600kę jak Twoja. Może jakaś inspiracja? ;)

 

Ktos wie moze gdzie i jak mozna ladnie pomalowac lagi na zloto? wiecie, taki "Öhlins-effect" :) Motocykla nie mam, ale mody juz w glowie sie rodza :D

 

Ja bym to anodował a nie malował, w Warszawie jest kilka firm które się tym zajmują. Wystarczy zapytać dr google i wiesz wszystko :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A oto jak można bez specjalnie wyolbrzymionych modyfikacji ładnie zrobić taką 600kę jak Twoja. Może jakaś inspiracja? ;)

 

Ktos wie moze gdzie i jak mozna ladnie pomalowac lagi na zloto? wiecie, taki "Öhlins-effect" :) Motocykla nie mam, ale mody juz w glowie sie rodza :D

 

Z tego co mi wiadomo, to najpierw się anoduje a potem frezuje lagi w środku i wciska ślizgi całą resztę do środka. Wydaje mi się, że anodowanie lag to przerost formy nad treścią i prościej będzie kupić same lagi, albo cały zawias złoty nie koniecznie ohlinsa, showa też były złote w ducatach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lagi można poanodować i po obróbce. Tylko że trzeba kompletnie rozbebeszyć.

Są też tacy co malują proszkowo ale efekt gorszy bo powłoka grubsza.

A rury nośne można do tego wymienić na pokryte TiN dla lepszego efektu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

trochę ostatnio porobiłem przy dukacie, tył troszeczkę zmodyfikowałem, bez ingerencji w ramę, ale efekt jest zacny. Planuje wykorzystać oryginalne mocowanie bobra jako miejsce na tab. rej. - fajnie to wygląda, na śrubach podniosłem trochę tył motocykla, wiązkę z prawej strony przeniosłem za ramę (do wewnątrz ramy), silnik mam już w ramie gaźniorki już są.

Teraz pytanie przy gaźnikach mam jedną linkę, chce mieć dwie (otwarcie,zamknięcie przepustnicy) ponieważ latem w deszczowy dzień zdarzało się że syf z drogi zbierał się przy śrubie reg. obrotów, sprężyna przepustnicy nie była w stanie jej domknąć i motocykl samoistnie wchodził na obroty. Czy linki otwierające i zamykające przepustnicę są takie same?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co tak na szybko sobie przypominam to mają inne średnice gwintów na elementach regulacyjnych przy rollgazie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wiosna zbliża się dużymi krokami, sezon można powiedzieć już rozpoczęty, poniżej przedstawiam fotki z moich kosmetycznych modyfikacji dokonanych zimą:

 

15a304c849a3ec35m.jpg

 

2779d0824d6be2f8m.jpg

 

dd6a5a71bae5df5fm.jpg

 

ad300c23409f85dcm.jpg

 

fotki są słabe ponieważ robione telefonem, ale oddają myślę mój zamysł. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.